hoop het!quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:45 schreef Snoepje5 het volgende:
Paaldanseres wordt ook naar huis gestuurd
en terecht, ook een beetje dom natuurlijk om te gaan liegen, alsof dat niet uitkomtquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:45 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik schakel net in, oeh oeh gaat ze naar huis?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:45 schreef Snoepje5 het volgende:
ik weet niet meer hoe ze heet Lindy heeft hem verteld dat zij in de groep heeft gegooid dat hij stripper is geweestquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schakel net in, oeh oeh gaat ze naar huis?
Oh heerlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik weet niet meer hoe ze heet Lindy heeft hem verteld dat zij in de groep heeft gegooid dat hij stripper is geweest
Of toen Laila/Leila vertelde hoe leuk de date wasquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Die paaldanseres keek ook uitermate gelukkig bij het asiel toen hij zei dat er passend schoeisel was
Zo spontaan vooralquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:26 schreef MissJ het volgende:
deze "gedachten" van Lars die nu hardop worden verteld![]()
Dat zwoele gehijg erbij, wat foutquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:26 schreef MissJ het volgende:
deze "gedachten" van Lars die nu hardop worden verteld![]()
Misschien een leuk geldbedrag als je meedoet aan het programma?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:29 schreef Maartel het volgende:
Ik weet niet wat ze over die rozen hebben gespoten, maar dat die man die vrouwen daar weet te houden snap ik echt niet
Heeft hij die blonde er nog op aangesproken of dat niet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik weet niet meer hoe ze heet Lindy heeft hem verteld dat zij in de groep heeft gegooid dat hij stripper is geweest
nee, en zo wel dan heb ik dat ff gemistquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft hij die blonde er nog op aangesproken of dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |