![media_xl_1453627.jpg]()
De laatste aflevering van het Net5-programma De Bachelor is maandag door 216.000 mensen bekeken, minder dan een week ervoor. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Tijdens de finale werd duidelijk dat bachelor Rutger Vlaming koos voor Marina.
De opnames zijn natuurlijk al een tijdje afgerond en dus moest het stel hun relatie nog geheim houden. 'De afgelopen tijd was het vooral met gesloten gordijnen. We zagen elkaar niet zo vaak', legt Rutger uit in het AD.
De 33-jarige Rutger twijfelde lang tussen Marina en Sara. 'Ik vond het ontzettend moeilijk. Vlinders had ik nog niet tijdens de opnames. Het verliefde gevoel krijgen is moeilijk als je je aandacht moet verdelen over meerdere vrouwen. Dus heb ik gekeken naar de hele periode dat we opnames hadden. Marina is ongedwongen, daar heb ik zo veel lol mee. Dat vind ik het belangrijkst.'
Ook Marina moet nog overtuigd worden. 'We kunnen leuk praten, maar ik ben nog niet echt verliefd. Een jongen gaat normaal gesproken voor je. Rutger, mede door het programma, niet. Om mij te veroveren heeft hij nog wel wat te bewijzen.' Vooral het feit dat Rutger ook met andere dames het bed deelde, zit Marina niet lekker. 'Dat is niet leuk en dat doet je twijfelen aan zijn gevoelens voor mij.'
Bron:
http://www.parool.nl/paro(...)-niet-verliefd.dhtmlMarina is dus inderdaad pissed en ik vind dat niet raar.