abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120179423
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 07:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik wil een update.. Ben wel benieuwd!
Me too!!
  dinsdag 11 december 2012 @ 08:34:34 #252
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120179549
Op de site van de bachelor (van net5) staat een update filmpje.

http://t.co/xq8hkRdI
KuikenGuppy
pi_120179839
Damn, zelfs nu hij gekozen heeft kan hij nog niet enthousiast doen!
Net5 moet volgende keer wel een betere Bachelor zoeken, dit was echt verschrikkelijk! Die vorige nederlandse bachelor was ook zeker niet mijn type, maar die was tenminste enthousiast
pi_120180072
Verkennen en onderzoeken.. Het lijkt wel hogere wetenschap!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 11 december 2012 @ 09:17:04 #255
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_120180189
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 08:54 schreef mirannie het volgende:
Damn, zelfs nu hij gekozen heeft kan hij nog niet enthousiast doen!
Net5 moet volgende keer wel een betere Bachelor zoeken, dit was echt verschrikkelijk! Die vorige nederlandse bachelor was ook zeker niet mijn type, maar die was tenminste enthousiast
Mwah ik vond het wel meevallen, hij leek eerder wat ongemakkelijk/nerveus.
pi_120241589
Filmpje gekeken. Ik vond hem ook niet bepaald enthousiast overkomen. Beetje vaag ook eigenlijk, hij liet niet echt veel los over hoe het nu gaat.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_120242250
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:10 schreef MissJ het volgende:
Filmpje gekeken. Ik vond hem ook niet bepaald enthousiast overkomen. Beetje vaag ook eigenlijk, hij liet niet echt veel los over hoe het nu gaat.
Dat lijkt dan net alsof het al lang over is maar dat hij nog vanwege het programma moet doen alsof het up and running is?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_120245924
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat lijkt dan net alsof het al lang over is maar dat hij nog vanwege het programma moet doen alsof het up and running is?
Zoiets zou kunnen. Het kwam zo emotieloos over hoe hij over hun "verkenning" sprak.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_120247255
Ik zou ook enthousiast gaan twitteren/facebooken als ik nog in love was en e i n d e l i j k de finale was uitgezonden. En als dat niet mocht iig enthousiast vertellen hoe het gaat. En niet: we hebben elkaar nog gezien.
pi_120277840

De laatste aflevering van het Net5-programma De Bachelor is maandag door 216.000 mensen bekeken, minder dan een week ervoor. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Tijdens de finale werd duidelijk dat bachelor Rutger Vlaming koos voor Marina.

De opnames zijn natuurlijk al een tijdje afgerond en dus moest het stel hun relatie nog geheim houden. 'De afgelopen tijd was het vooral met gesloten gordijnen. We zagen elkaar niet zo vaak', legt Rutger uit in het AD.

De 33-jarige Rutger twijfelde lang tussen Marina en Sara. 'Ik vond het ontzettend moeilijk. Vlinders had ik nog niet tijdens de opnames. Het verliefde gevoel krijgen is moeilijk als je je aandacht moet verdelen over meerdere vrouwen. Dus heb ik gekeken naar de hele periode dat we opnames hadden. Marina is ongedwongen, daar heb ik zo veel lol mee. Dat vind ik het belangrijkst.'

Ook Marina moet nog overtuigd worden. 'We kunnen leuk praten, maar ik ben nog niet echt verliefd. Een jongen gaat normaal gesproken voor je. Rutger, mede door het programma, niet. Om mij te veroveren heeft hij nog wel wat te bewijzen.' Vooral het feit dat Rutger ook met andere dames het bed deelde, zit Marina niet lekker. 'Dat is niet leuk en dat doet je twijfelen aan zijn gevoelens voor mij.'

Bron: http://www.parool.nl/paro(...)-niet-verliefd.dhtml

Marina is dus inderdaad pissed en ik vind dat niet raar. :')
pi_120277949
quote:
en dat doet je twijfelen aan zijn gevoelens voor mij.'
Oke, die 'relatie' is dus al lang afgelopen _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')