echt hequote:Op maandag 10 december 2012 21:59 schreef Starlie het volgende:
Ik zie de romantiek er niet van in maar hij vind het nog romantisch als ze haar puist uitknijpt waar hij bij is denk ik!
Als het aan jou zou liggen kan hij weer helemaal van voor af aan beginnen.quote:Op maandag 10 december 2012 22:08 schreef Starlie het volgende:
Hij bibberde dus zenuwachtig nee kut je zit in ijsland dus koud!
Nou volgens mij vind hij ze geen van beide ECHT leuk.. Maar joh het is vermakelijk!quote:Op maandag 10 december 2012 22:09 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Als het aan jou zou liggen kan hij weer helemaal van voor af aan beginnen.
idemquote:Op maandag 10 december 2012 22:21 schreef MissJ het volgende:
Oooh heb nu ineens het gevoel dat hij nee gaat zeggen tegen Sara.
ditquote:Op maandag 10 december 2012 22:22 schreef Starlie het volgende:
Marina mept hem neer als ze het niet wordt denk ik!
maffiaquote:Op maandag 10 december 2012 22:22 schreef Starlie het volgende:
Marina mept hem neer als ze het niet wordt denk ik!
Mannen he, ze luisteren vooral naar waar hun pikkie het hardste van wordtquote:Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef Burdie het volgende:
Dus. Hij kon kiezen tussen een intelligente, sportieve dame, of een oostbloksletje. En wat kiest hij? Juist... snap er niks van. Damn.
Ik ook... hebben ze twitter?quote:Op maandag 10 december 2012 22:26 schreef Danielle83 het volgende:
Uuh wat een vage keuze. Vraag me af of ze nog steeds iets hebben..
Mental image van Jakobien die nu al tandenknarsend op de bank zit met al haar vriendinnen, al schreeuwend: "ha, ik wist het, wat een sukkel"quote:Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef Starlie het volgende:
Ik gun het haar wel, alleen al om die gemene meiden die zo lullig deden tegen haar!
dit dusquote:Op maandag 10 december 2012 22:29 schreef mirannie het volgende:
Elke Bachelor eindigt ook hetzelfde. Ze kiezen nooit degene waarvan zowel de kijkers als de ouders zeggen dag het beste past. En vervolgens zijn ze binnen 3 maanden uit elkaar. Zal hier vast niet anders gaan.
oh ja, ik zie het! Lijkt me wel iets voor haar om dat aan hem te gevenquote:Op maandag 10 december 2012 22:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Leuk sinterklaascadeautje heeft hij gehad (zie twitter)..
Wie weet van Marina
Ik wilde al ongeveer hetzelfde tikken.quote:Op maandag 10 december 2012 22:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mental image van Jakobien die nu al tandenknarsend op de bank zit met al haar vriendinnen, al schreeuwend: "ha, ik wist het, wat een sukkel"
Het blijft een gekke foto. Hij lijkt hier amper op.quote:Op maandag 10 december 2012 22:33 schreef MissJ het volgende:
Twitter van Rutger:
https://twitter.com/rutgervlaming
Nog geen update van hem!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |