dat denk ik ook. Als ik die beelden zo zie denk ik te zien dat hij op haar het gekste is, ik zie bij hen de meeste passie. Of dat nou in zijn gevoel of in zijn pik of in beiden zit weet ik nietquote:
nee hee, ik vandaag ook niet. Had net bij Sara juist wel het gevoel van hee, volgens mij gaat zij het worden.quote:Op maandag 10 december 2012 21:42 schreef Starlie het volgende:
Nou tussen Marina en Rutger voel ik het ook niet hoor...
Wie hebben gewonnen?quote:Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef Starlie het volgende:
Heb het sarah stukje gemist zat nog bij love in the wild!
niet zeggen! Ik wil het nog niet weten:Dquote:
Sorry!! Zit op mn mobiel dus kon het niet in spoiler zetten!quote:Op maandag 10 december 2012 21:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
niet zeggen! Ik wil het nog niet weten:D
Dat kan anders best, mobiel...quote:Op maandag 10 december 2012 21:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Sorry!! Zit op mn mobiel dus kon het niet in spoiler zetten!
Vooral die moeder. "Ja ik had wel een klik met haar."quote:Op maandag 10 december 2012 21:51 schreef Danielle83 het volgende:
Wat een stijve ouders of ligt het aan mij?
Nee hoor, vond ik ook al.quote:Op maandag 10 december 2012 21:51 schreef Danielle83 het volgende:
Wat een stijve ouders of ligt het aan mij?
Ja zat net denken hoe doet ze dan tegen iemand die ze niet moetquote:Op maandag 10 december 2012 21:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vooral die moeder. "Ja ik had wel een klik met haar."
Haar gezicht stond de hele tijd zo:
Haha ja idd. Die pa ging dan wel, maar damn het zouden je schoonouders maar wordenquote:Op maandag 10 december 2012 21:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vooral die moeder. "Ja ik had wel een klik met haar."
Haar gezicht stond de hele tijd zo:
Je moet natuurlijk ook die moeder begrijpen. Het is toch zo dat er een vreemde vrouw met haar Pinkeltje er van door gaat.quote:Op maandag 10 december 2012 21:53 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha ja idd. Die pa ging dan wel, maar damn het zouden je schoonouders maar worden
quote:Op maandag 10 december 2012 21:55 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook die moeder begrijpen. Het is toch zo dat er een vreemde vrouw met haar Pinkeltje er van door gaat.
Klein maar dapperquote:Op maandag 10 december 2012 21:55 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook die moeder begrijpen. Het is toch zo dat er een vreemde vrouw met haar Pinkeltje er van door gaat.
quote:Op maandag 10 december 2012 21:55 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Haha ja die op dr voorhoofd is niet te missenquote:Op maandag 10 december 2012 21:59 schreef Starlie het volgende:
Ik zie de romantiek er niet van in maar hij vind het nog romantisch als ze haar puist uitknijpt waar hij bij is denk ik!
echt hequote:Op maandag 10 december 2012 21:59 schreef Starlie het volgende:
Ik zie de romantiek er niet van in maar hij vind het nog romantisch als ze haar puist uitknijpt waar hij bij is denk ik!
Als het aan jou zou liggen kan hij weer helemaal van voor af aan beginnen.quote:Op maandag 10 december 2012 22:08 schreef Starlie het volgende:
Hij bibberde dus zenuwachtig nee kut je zit in ijsland dus koud!
Nou volgens mij vind hij ze geen van beide ECHT leuk.. Maar joh het is vermakelijk!quote:Op maandag 10 december 2012 22:09 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Als het aan jou zou liggen kan hij weer helemaal van voor af aan beginnen.
idemquote:Op maandag 10 december 2012 22:21 schreef MissJ het volgende:
Oooh heb nu ineens het gevoel dat hij nee gaat zeggen tegen Sara.
ditquote:Op maandag 10 december 2012 22:22 schreef Starlie het volgende:
Marina mept hem neer als ze het niet wordt denk ik!
maffiaquote:Op maandag 10 december 2012 22:22 schreef Starlie het volgende:
Marina mept hem neer als ze het niet wordt denk ik!
Mannen he, ze luisteren vooral naar waar hun pikkie het hardste van wordtquote:Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef Burdie het volgende:
Dus. Hij kon kiezen tussen een intelligente, sportieve dame, of een oostbloksletje. En wat kiest hij? Juist... snap er niks van. Damn.
Ik ook... hebben ze twitter?quote:Op maandag 10 december 2012 22:26 schreef Danielle83 het volgende:
Uuh wat een vage keuze. Vraag me af of ze nog steeds iets hebben..
Mental image van Jakobien die nu al tandenknarsend op de bank zit met al haar vriendinnen, al schreeuwend: "ha, ik wist het, wat een sukkel"quote:Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef Starlie het volgende:
Ik gun het haar wel, alleen al om die gemene meiden die zo lullig deden tegen haar!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |