niet zeggen! Ik wil het nog niet weten:Dquote:
Sorry!! Zit op mn mobiel dus kon het niet in spoiler zetten!quote:Op maandag 10 december 2012 21:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
niet zeggen! Ik wil het nog niet weten:D
Dat kan anders best, mobiel...quote:Op maandag 10 december 2012 21:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Sorry!! Zit op mn mobiel dus kon het niet in spoiler zetten!
Vooral die moeder. "Ja ik had wel een klik met haar."quote:Op maandag 10 december 2012 21:51 schreef Danielle83 het volgende:
Wat een stijve ouders of ligt het aan mij?
Nee hoor, vond ik ook al.quote:Op maandag 10 december 2012 21:51 schreef Danielle83 het volgende:
Wat een stijve ouders of ligt het aan mij?
Ja zat net denken hoe doet ze dan tegen iemand die ze niet moetquote:Op maandag 10 december 2012 21:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vooral die moeder. "Ja ik had wel een klik met haar."
Haar gezicht stond de hele tijd zo:
Haha ja idd. Die pa ging dan wel, maar damn het zouden je schoonouders maar wordenquote:Op maandag 10 december 2012 21:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vooral die moeder. "Ja ik had wel een klik met haar."
Haar gezicht stond de hele tijd zo:
Je moet natuurlijk ook die moeder begrijpen. Het is toch zo dat er een vreemde vrouw met haar Pinkeltje er van door gaat.quote:Op maandag 10 december 2012 21:53 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha ja idd. Die pa ging dan wel, maar damn het zouden je schoonouders maar worden
quote:Op maandag 10 december 2012 21:55 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook die moeder begrijpen. Het is toch zo dat er een vreemde vrouw met haar Pinkeltje er van door gaat.
Klein maar dapperquote:Op maandag 10 december 2012 21:55 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook die moeder begrijpen. Het is toch zo dat er een vreemde vrouw met haar Pinkeltje er van door gaat.
quote:Op maandag 10 december 2012 21:55 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Haha ja die op dr voorhoofd is niet te missenquote:Op maandag 10 december 2012 21:59 schreef Starlie het volgende:
Ik zie de romantiek er niet van in maar hij vind het nog romantisch als ze haar puist uitknijpt waar hij bij is denk ik!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |