Ik denk dat 90% van de vrouwen hem totaal niet boeit, maar dan die mooie verhalen van hem... "ja ik ben zéér, zéér onder de indruk, wat schuilt er achter deze vrouw"quote:Op donderdag 19 mei 2011 03:03 schreef IceBeach het volgende:
Die gozer is dan nog de ergste acteur van het stel.
Lijkt me niet verstandig daarover uit te wijden, ik ben opgevoed als een dame. maar als ik los zou mogen gaan.... In ieder geval ken ik haar omdat ze achter mijn kerel aanzat (ja, tijdens onze ,opbloeiende, relatie). Hij heeft jaren geleden een paar maanden wat met haar gehad.. vandaar. Ik geloof dat Nikki ook niet onverdeeld gelukkig is met dr...quote:
Vergeet niet dat hij die kant van Chantal nog niet heeft gezien he, voor hem is zij nog 'die leuke brunette waar ik nog mee op date moet'.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Hij gaat voor ordi, want als ik het goed gehoord heb, vind hij Chantal wel een optie.
Joh, ze hebben toch zo'n promofilmpje waarin je Lars zijn 'final choice' ziet maken? Hij kiest voor een slanke dame met lang donker haar, en de stem die bij die vrouw hoort is de stem van Lailaquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het idee dat Laila vanaf begin zijn aandacht trok en dat dat ook de uiteindelijke keuze gaat worden, en dat ik voor spek en bonen zit te kijken
Klopt, maar als ervaren man moet hij toch wel doorhebben dat ze ordinair is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij die kant van Chantal nog niet heeft gezien he, voor hem is zij nog 'die leuke brunette waar ik nog mee op date moet'.
Ik vind Lindy de leukste so far.
En desondanks zie ik hier mensen zich druk blijven maken om die onzin, alsof het realiteit is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een oud klasgenootje van me is er herhaaldelijk voor gevraagd door het castingbureau waar ze stond ingeschreven. "Het geeft niet dat je al een vriend hebt joh, daar gaat het helemaal niet om. Je gaat gewoon met een stel meiden een beetje vakantie vieren op zo'n warm eiland, heerlijk toch?"
Overigens vind ik het stuk voor stuk domme dozen, best knap.
En die Lars doet me denken aan boer Gijsbert (BZV).
Zijn er topics per sloerie? Waar dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 04:53 schreef Grunge. het volgende:
Team Lindy & Lenthe, afgaande op de eerste twee afleveringen.
Ik was trouwens héél snel weggeweest als bleek dat de bachelor op ordinair viel. Al die tongpiercings, tramp stamps en ordinaire kleding, poeh. Je zou als vrouw überhaupt al niet moeten willen strijden voor een man, laat staan tegenover ordinaire types als je zelf een classy type bent.
Karin lijkt mij trouwens ook leuk, maar ik zie nogal wat commentaar op haar in dit topique.
Ik heb de andere 2 niet gekeken, maar nu ik het zo zie, dan is die 3e nog wel geinig om te zien...quote:Op zondag 22 mei 2011 01:24 schreef Maartel het volgende:
Opzich wel vermakelijk, maar wat een plork hebben ze weer uitgekozen
![]()
[ afbeelding ]
Die Stefan was ook al niet veel.. (edit: onee, die was van Ik wil een Miljonair)
[ afbeelding ]
Dan was Roderick zo slecht nog niet
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zijn er topics per sloerie? Waar dan?
en dit topic heeft ze zelf daar geopend http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/114990quote:Hello!
Ten eerste, domme opmerkingen hier op dit ouwe wijven forum! Damn, wie houden jullie hier voor de gek? Afgeven op anderen, terwijl je er zelf geen hout van snapt en niet weet wat aanleidingen zijn dingen te doen.....
Karen was btw niet de enige die ziek geworden is, maar dat is niet uitgezonden. Bij elkaar 6 meiden ziek......
Ik vond het aandoenlijk, maar jullie bulderen er nog eens overheen met jullie schaamteloze commentaar. Wat denk je dat je ziet op t.v.?
Het was een leuke en vooral leerzame ervaring daar te mogen zijn, de Bachelor is niet nep maar een hele lieve en gevoelige man, hetzelfde voor alle meiden!
Je hebt het hier wel over echte mensen, niet over nepfiguren...dus weet wat je zegt en weet dat wij het allemaal ook lezen, het maakt je niet populair ( algemeen)...
Vooral de vrouwen en de enkele man, met zo'n avatar in het profiel vind ik ZIELIG, als je het over iemand hebt, durf dan e spreken met een duidelijk beeld van jezelf.
Waarschijnlijk heet je Truus of Tinie en heb je een overgewicht van 20kg, wat je wijt aan het feit dat je leven zo zwaar is, meiden/vrouwen/mannen wat jullie kunnen kan ik minstens zo goed! Dus kijk eens met andere ogen naar de meiden, ze hebben allemaal iets moois....ik heb het gezien, zelfs de meiden die geprofileerd zijn als ' heksen' ze waren allemaal mooi!
Dus houd je klep en ga kijken, als het afgelopen is praten we verder!
Groetjes Emmely
heb je die dames al wel goed bekeken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een oelewapper! Heeft ie ene gouden eikel dat ie dames zo kan boeien?
Helaas wel! Ik ben echt sexy! Brrr...quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
heb je die dames al wel goed bekeken?
Ik zat driftig in m'n MyAT en in TV want ik kon hem niet vinden, dus maar de search gebruiktquote:
Lekker ding is ie hè?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een oelewapper! Heeft ie ene gouden eikel dat ie dames zo kan boeien?
Ik houd niet van kreeften!quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:43 schreef Maartel het volgende:
Dat die kreeft haar nog niet bespringt, met 'r sex appeal
Het viel me wel op dat hij vond dat zij een goede reactie had achtergelaten. Weet niet hoor....quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:45 schreef Maartel het volgende:
Als Chantal nu blijft dan moest 't van de regie.
Dan doet 't er ook eigenlijk al niet meer toe wie Feline isquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:46 schreef Marrije het volgende:
Nee, wie is Feline hebben we niet gehoord.
Wie is Chantal is des te duidelijker
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:53 schreef MissJ het volgende:
en dit topic heeft ze zelf daar geopend http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/114990
![]()
![]()
![]()
Joh, geld verdienen als hoertje, je moet er maar trots op zijnquote:Btw, ja ik ben paaldanseres en werk in nachtclubs.....zullen we onze salaris stroken even vergelijken? Kijken wie er het laatst lacht
Ik zie Jaap nog met een kipfiletje uit haar bh rondspringen. Ze mag blijvenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:52 schreef Snoepje5 het volgende:
Die beesten lagen er natuurlijk al![]()
En chantal moet er nu toch echt uit.. Wat een bitch.
Daar staat nergens dat ze seksuele diensten verleent tegen betaling. Beetje tegen een paal glijden en drankjes inschenken! Deed ik vroeger ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Joh, geld verdienen als hoertje, je moet er maar trots op zijn
Pics Kardiquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar staat nergens dat ze seksuele diensten verleent tegen betaling. Beetje tegen een paal glijden en drankjes inschenken! Deed ik vroeger ook.
Heb je geen toegang tot het keldertje dan?quote:
Niet dat ik weet nee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je geen toegang tot het keldertje dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |