Die afschuwelijke wenkbrauwenquote:
nee dan zou het wel erg rap gaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:15 schreef ThunderBitch het volgende:
Ow, ik dacht dat die andere vrouwen naar huis moesten (van de date).
Dat kind spoort niet ..... maar wel weer leuk voor het programmaquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:11 schreef Marrije het volgende:
You must be kidding me![]()
Ze is al met de pil gestopt
Ja dat dacht ik ook, dus waarom die mutsen nu zo liepen te miepen...quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:15 schreef ThunderBitch het volgende:
Ow, ik dacht dat die andere vrouwen naar huis moesten (van de date).
Devsi lijkt me 'n gevaarlijk meisje ..... en idd niks voor lars.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:12 schreef Marrije het volgende:
Desvi lijkt me niks voor hem.
Die links van hem zit zal zijn favoriet zijn van dat groepje.
O dat heb ik ff niet meegekregen...quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:24 schreef Little_Lunatic het volgende:
Hij heeft deze toch zelf uitgekozen uit zo'n honderd meisjes ... misschien valt hij wel op oridinaire
ze willen allemaal de meest speciale van het groepje zijn natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, dus waarom die mutsen nu zo liepen te miepen...
ze heeft deze ronde niet zo lang hoeven wachtenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Ben benieuwd wat hij doet met Layla, hij zei dat hij haar erg 'mature' vindt, wel erg even betoverend.
Ze heeft inderdaad iets vreemds over zich.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:29 schreef Starlie het volgende:
Die heeft ook wel een beetje rare trekjes, beetje psychopatische trekjes!
Ja, hij houdt er wel van lijkt het wel.quote:
Het is toch eigenlijk ook vreselijk goedkoop, je weet ..... en let op aan het einde heeft hij voor meerder meisjes "gevoelens" dus zoenen maar. Ik zou er niet aan moeten denken dat diegene waar ik mee date de volgende avond handje in handje met 'n ander zit en ligt/hangt/zit te vozenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Mijn God, je zou toch niet meer op straat durven als je aan zo'n programma meedoet, wat een vleeskeuring.
Precies, ook niets voor mij hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:37 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk ook vreselijk goedkoop, je weet ..... en let op aan het einde heeft hij voor meerder meisjes "gevoelens" dus hij zoenen maar. Ik zou er niet aan moeten denken dat diegene waar ik mee date de volgende avond handje in handje met 'n ander zit en ligt/hangt/zit te vozen
Yepppppp benieuwd wie er dan afvalt.quote:
Het zal me benieuwen......quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:39 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Yepppppp benieuwd wie er dan afvalt.
Ooh jij bent ook bekend met de "fratsen" van Karin?quote:Op maandag 16 mei 2011 09:02 schreef Letsel het volgende:
Het is ook een hele enge vrouw kan ik je zeggen. En als je goed kijkt; pure onzekerheid. Eigenlijk is het gewoon sneu.
Denk dat zij wel ver gaat komen, looks heeft ze sowieso al mee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:32 schreef Starlie het volgende:
Wat een lekker sympathiek ding die Emily... NOT
Ja nogal ja. Onzeker typje ook, eigenlijk gewoon sneu net als de andere dames, ik begrijp dr geen fuck van dat je voor een man gaat strijden die je niet eens kent. Daarnaast is er natuurlijk megaveel in scene gezetquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef Nikki1988 het volgende:
[..]
Ooh jij bent ook bekend met de "fratsen" van Karin?
Wattan, wattan!?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef Nikki1988 het volgende:
[..]
Ooh jij bent ook bekend met de "fratsen" van Karin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |