Die afschuwelijke wenkbrauwenquote:
nee dan zou het wel erg rap gaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:15 schreef ThunderBitch het volgende:
Ow, ik dacht dat die andere vrouwen naar huis moesten (van de date).
Dat kind spoort niet ..... maar wel weer leuk voor het programmaquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:11 schreef Marrije het volgende:
You must be kidding me![]()
Ze is al met de pil gestopt
Ja dat dacht ik ook, dus waarom die mutsen nu zo liepen te miepen...quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:15 schreef ThunderBitch het volgende:
Ow, ik dacht dat die andere vrouwen naar huis moesten (van de date).
Devsi lijkt me 'n gevaarlijk meisje ..... en idd niks voor lars.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:12 schreef Marrije het volgende:
Desvi lijkt me niks voor hem.
Die links van hem zit zal zijn favoriet zijn van dat groepje.
O dat heb ik ff niet meegekregen...quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:24 schreef Little_Lunatic het volgende:
Hij heeft deze toch zelf uitgekozen uit zo'n honderd meisjes ... misschien valt hij wel op oridinaire
ze willen allemaal de meest speciale van het groepje zijn natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, dus waarom die mutsen nu zo liepen te miepen...
ze heeft deze ronde niet zo lang hoeven wachtenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Ben benieuwd wat hij doet met Layla, hij zei dat hij haar erg 'mature' vindt, wel erg even betoverend.
Ze heeft inderdaad iets vreemds over zich.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:29 schreef Starlie het volgende:
Die heeft ook wel een beetje rare trekjes, beetje psychopatische trekjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |