quote:
Klopt, ik zou dan helblauwe ogen verwachten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:59 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nee ik ook niet ze heeft ze dichtgesmeerd met kohl poltlood!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die verdienen elkaarRansbak en een bak rans!
quote:
Precies, dat dacht ik ook.quote:
Ja!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Meta-ik-ben-eigenlijk-een-mân, die Meta?
Goeie tactiek om erin te blijven, niet zoenen, dan wordt de koe hongerig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:03 schreef MissJ het volgende:
Lars geilt op Emmely, meer is het niet volgens mij.
Waar was zij ook weer van?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:03 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja!
Dat stemmetje ofzo..
[ afbeelding ]
Wat dat betreft is ze slim jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeie tactiek om erin te blijven, niet zoenen, dan wordt de koe hongerig.
Ik vond haar wel wat hebben van een koe. Hij meer als een geile stier!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeie tactiek om erin te blijven, niet zoenen, dan wordt de koe hongerig.
Oh ik hoor het nu, de uitspraak herken ik wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:03 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja!
Dat stemmetje ofzo..
[ afbeelding ]
Het is haar toekomst! Ze kan niet eeuwig om de paal hangen, ze heeft zekerheid nodig van een môn!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Alsof het haar wat kan schelen.
Ze gaat ook op mannenjacht, terwijl ze weet dat hij jarig wordt.
Ja, denk je hard to get je seks nog 5 minuten uit te stellen.. staat dan je kind voor je neus :pquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:05 schreef Starlie het volgende:
Nou zie ze gaan die tranen... Ik zie haar eerder denken: "fuck je verknald mijn date"!
Oja, inderdaad.quote:
Ze is een echte playette.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ze wilt niet zoenen, want ze geeft het voorbeeld voor haar zoon?
Maar ze is paaldanseres, moehahaha![]()
![]()
Wat een voorbeeld
Geile stoeipoes, hormonale hunkerende moeder in wording en...?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:06 schreef Starlie het volgende:
Chantal heeft meerdere persoonlijkheden ofzo?!
Oja,quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is haar toekomst! Ze kan niet eeuwig om de paal hangen, ze heeft zekerheid nodig van een môn!
quote:
Die watte?quote:
Ik ken maar weinige vrouwen die een kwak lauwe kwark in hun ogen kunnen appreciëren!quote:
Deze vrouwen zie ik daar wel voor aan!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken maar weinige vrouwen die een kwak lauwe kwark in hun ogen kunnen appreciëren!
Nee, die lijkt meer op The Joker.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:12 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ah nee, dat kun je Gigi niet aan doen..
Die kerel lijkt wel op The Jokerquote:
En dan kijken ze t na afloop samen thuis lekker terug en is Lars teleurgesteld door haar rotkarakter en kan ze t alsnog schudden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die blonde speelt het spel wel slim!
Hij is al blij als ie haar kwark-la mag hervullen op haar tijd!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
En dan kijken ze t na afloop samen thuis lekker terug en is Lars teleurgesteld door haar rotkarakter en kan ze t alsnog schudden.
Ik ben benieuwd wat het betaald voor ze..quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:15 schreef Kinga het volgende:
Ik snap dit soort programma's nou nooit. Alsof al die vrouwen gelijk smoorverliefd zijn op die kerel
quote:
Ik snap dat wel! Sommige mannen hebben die vloek/gave nou eenmaal.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:15 schreef Kinga het volgende:
Ik snap dit soort programma's nou nooit. Alsof al die vrouwen gelijk smoorverliefd zijn op die kerel
Had die dan gecast!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik snap dat wel! Sommige mannen hebben die vloek/gave nou eenmaal.
Heeft er inderdaad wat van weg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry voor de grote foto, heb hem even elders vandaan geplukt...
Hopelijk brengt iemand het op een date ter sprake.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:18 schreef Snoepje5 het volgende:
Die emily doet wel een beetje vals hoor..
Ja Emily is ook een sluwe.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die blonde speelt het spel wel slim!
Jaaaaaa daar is zij van!!! Toen heeft ze Huub toch gepijpt?!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:18 schreef Laysa het volgende:
Ik vind het gewoon een creep...wat zien die vrouwen toch in hem....en chantal
nu nog meer dan tijde van DGK
Nee dat was haar vriendinquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:20 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jaaaaaa daar is zij van!!! Toen heeft ze Huub toch gepijpt?!
Of hij stuurt anderen eruit met commentaar als 'je bent nog triester/dommer/ordinairder dan Chantal'quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:18 schreef Snoepje5 het volgende:
Die emily doet wel een beetje vals hoor..
En chantal was boos, ze zal er zo wel uit moeten
Ze was die vieze paaldanseres....bah wat een snolliequote:Op woensdag 25 mei 2011 21:20 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jaaaaaa daar is zij van!!! Toen heeft ze Huub toch gepijpt?!
Ik dacht met Jaap?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:21 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ow.... Dacht dat zij ook sex heeft gehad in DGK!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze heeft wel over hem heen liggen rollen....die deed toen al alles om op tv te komen
Nee, Jaap heeft niet echt met iemand sex gehad.quote:
Maar Chantals dingetje wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hoe dan?! Jaap zijn dingetje komt niet boven zijn vetrollen uit..
Zou 't?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:20 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Emmely en Chantal spelen volgens mij samen
Ja een beetje wel jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Toch wel raar, ik vind hem een beetje een vieze oude man, die loopt te geilen op al die jonge meiden, omdat hij een beetje poen heeft.
Ow, okay, niet opgelet. Of ze zijn uit hetzelfde hout gesneden en voelen dat aan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:25 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Samen handjes vasthouden tijdens de rozenceremonie elke keer
Beter dat ze hem naaien om zijn poen dan om zijn persoonlijkheid! Dat zou ik pas eng vinden!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Toch wel raar, ik vind hem een beetje een vieze oude man, die loopt te geilen op al die jonge meiden, omdat hij een beetje poen heeft.
Hetzelfde circuitquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, okay, niet opgelet. Of ze zijn uit hetzelfde hout gesneden en voelen dat aan.
dit dusquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Zo'n gast wil je toch helemaal niet naaien? Ook niet om z'n poen. Hij denkt dat hij alles is. Denkt dat hij vrouwen per pond kan kopen op de vrouwenmarkt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beter dat ze hem naaien om zijn poen dan om zijn persoonlijkheid! Dat zou ik pas eng vinden!
even lekker fappen en dan voor zichzelf ontdekken met welke meid in zijn hoofd hij het geilste klaarkomtquote:
Het zijn volwassen vrouwenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Tja, maar die vrouwen daar doen ook alles daar om dat beeld te bevestigenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo'n gast wil je toch helemaal niet naaien? Ook niet om z'n poen. Hij denkt dat hij alles is. Denkt dat hij vrouwen per pond kan kopen op de vrouwenmarkt.
Whahaha, dat dacht ik ook al, zoiets.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
even lekker fappen en dan voor zichzelf ontdekken met welke meid in zijn hoofd hij het geilste klaarkomt
Vrouwen koop je niet per pond! Maar per stuk! Nooit op de veemarkt geweest?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo'n gast wil je toch helemaal niet naaien? Ook niet om z'n poen. Hij denkt dat hij alles is. Denkt dat hij vrouwen per pond kan kopen op de vrouwenmarkt.
Das jammergenoeg ook weer waar. Stenig ze!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tja, maar die vrouwen daar doen ook alles daar om dat beeld te bevestigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |