Toedelsquote:
quote:
Klopt, ik zou dan helblauwe ogen verwachten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:59 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nee ik ook niet ze heeft ze dichtgesmeerd met kohl poltlood!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die verdienen elkaarRansbak en een bak rans!
quote:
Precies, dat dacht ik ook.quote:
Ja!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Meta-ik-ben-eigenlijk-een-mân, die Meta?
Goeie tactiek om erin te blijven, niet zoenen, dan wordt de koe hongerig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:03 schreef MissJ het volgende:
Lars geilt op Emmely, meer is het niet volgens mij.
Waar was zij ook weer van?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:03 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja!
Dat stemmetje ofzo..
[ afbeelding ]
Wat dat betreft is ze slim jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeie tactiek om erin te blijven, niet zoenen, dan wordt de koe hongerig.
Ik vond haar wel wat hebben van een koe. Hij meer als een geile stier!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeie tactiek om erin te blijven, niet zoenen, dan wordt de koe hongerig.
Oh ik hoor het nu, de uitspraak herken ik wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:03 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja!
Dat stemmetje ofzo..
[ afbeelding ]
Het is haar toekomst! Ze kan niet eeuwig om de paal hangen, ze heeft zekerheid nodig van een môn!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Alsof het haar wat kan schelen.
Ze gaat ook op mannenjacht, terwijl ze weet dat hij jarig wordt.
Ja, denk je hard to get je seks nog 5 minuten uit te stellen.. staat dan je kind voor je neus :pquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:05 schreef Starlie het volgende:
Nou zie ze gaan die tranen... Ik zie haar eerder denken: "fuck je verknald mijn date"!
Oja, inderdaad.quote:
Ze is een echte playette.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ze wilt niet zoenen, want ze geeft het voorbeeld voor haar zoon?
Maar ze is paaldanseres, moehahaha![]()
![]()
Wat een voorbeeld
Geile stoeipoes, hormonale hunkerende moeder in wording en...?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:06 schreef Starlie het volgende:
Chantal heeft meerdere persoonlijkheden ofzo?!
Oja,quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is haar toekomst! Ze kan niet eeuwig om de paal hangen, ze heeft zekerheid nodig van een môn!
quote:
Die watte?quote:
Ik ken maar weinige vrouwen die een kwak lauwe kwark in hun ogen kunnen appreciëren!quote:
Deze vrouwen zie ik daar wel voor aan!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken maar weinige vrouwen die een kwak lauwe kwark in hun ogen kunnen appreciëren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |