Ik zat driftig in m'n MyAT en in TV want ik kon hem niet vinden, dus maar de search gebruiktquote:
Lekker ding is ie hè?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een oelewapper! Heeft ie ene gouden eikel dat ie dames zo kan boeien?
Ik houd niet van kreeften!quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:43 schreef Maartel het volgende:
Dat die kreeft haar nog niet bespringt, met 'r sex appeal
Het viel me wel op dat hij vond dat zij een goede reactie had achtergelaten. Weet niet hoor....quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:45 schreef Maartel het volgende:
Als Chantal nu blijft dan moest 't van de regie.
Dan doet 't er ook eigenlijk al niet meer toe wie Feline isquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:46 schreef Marrije het volgende:
Nee, wie is Feline hebben we niet gehoord.
Wie is Chantal is des te duidelijker
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:53 schreef MissJ het volgende:
en dit topic heeft ze zelf daar geopend http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/114990
![]()
![]()
![]()
Joh, geld verdienen als hoertje, je moet er maar trots op zijnquote:Btw, ja ik ben paaldanseres en werk in nachtclubs.....zullen we onze salaris stroken even vergelijken? Kijken wie er het laatst lacht
Ik zie Jaap nog met een kipfiletje uit haar bh rondspringen. Ze mag blijvenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:52 schreef Snoepje5 het volgende:
Die beesten lagen er natuurlijk al![]()
En chantal moet er nu toch echt uit.. Wat een bitch.
Daar staat nergens dat ze seksuele diensten verleent tegen betaling. Beetje tegen een paal glijden en drankjes inschenken! Deed ik vroeger ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Joh, geld verdienen als hoertje, je moet er maar trots op zijn
Pics Kardiquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar staat nergens dat ze seksuele diensten verleent tegen betaling. Beetje tegen een paal glijden en drankjes inschenken! Deed ik vroeger ook.
Heb je geen toegang tot het keldertje dan?quote:
Niet dat ik weet nee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je geen toegang tot het keldertje dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |