quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze heeft wel over hem heen liggen rollen....die deed toen al alles om op tv te komen
Nee, Jaap heeft niet echt met iemand sex gehad.quote:
Maar Chantals dingetje wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hoe dan?! Jaap zijn dingetje komt niet boven zijn vetrollen uit..
Zou 't?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:20 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Emmely en Chantal spelen volgens mij samen
Ja een beetje wel jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Toch wel raar, ik vind hem een beetje een vieze oude man, die loopt te geilen op al die jonge meiden, omdat hij een beetje poen heeft.
Ow, okay, niet opgelet. Of ze zijn uit hetzelfde hout gesneden en voelen dat aan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:25 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Samen handjes vasthouden tijdens de rozenceremonie elke keer
Beter dat ze hem naaien om zijn poen dan om zijn persoonlijkheid! Dat zou ik pas eng vinden!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Toch wel raar, ik vind hem een beetje een vieze oude man, die loopt te geilen op al die jonge meiden, omdat hij een beetje poen heeft.
Hetzelfde circuitquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, okay, niet opgelet. Of ze zijn uit hetzelfde hout gesneden en voelen dat aan.
dit dusquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Zo'n gast wil je toch helemaal niet naaien? Ook niet om z'n poen. Hij denkt dat hij alles is. Denkt dat hij vrouwen per pond kan kopen op de vrouwenmarkt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beter dat ze hem naaien om zijn poen dan om zijn persoonlijkheid! Dat zou ik pas eng vinden!
even lekker fappen en dan voor zichzelf ontdekken met welke meid in zijn hoofd hij het geilste klaarkomtquote:
Het zijn volwassen vrouwenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Tja, maar die vrouwen daar doen ook alles daar om dat beeld te bevestigenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo'n gast wil je toch helemaal niet naaien? Ook niet om z'n poen. Hij denkt dat hij alles is. Denkt dat hij vrouwen per pond kan kopen op de vrouwenmarkt.
Whahaha, dat dacht ik ook al, zoiets.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
even lekker fappen en dan voor zichzelf ontdekken met welke meid in zijn hoofd hij het geilste klaarkomt
Vrouwen koop je niet per pond! Maar per stuk! Nooit op de veemarkt geweest?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo'n gast wil je toch helemaal niet naaien? Ook niet om z'n poen. Hij denkt dat hij alles is. Denkt dat hij vrouwen per pond kan kopen op de vrouwenmarkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |