Nee, die lijkt meer op The Joker.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:12 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ah nee, dat kun je Gigi niet aan doen..
Die kerel lijkt wel op The Jokerquote:
En dan kijken ze t na afloop samen thuis lekker terug en is Lars teleurgesteld door haar rotkarakter en kan ze t alsnog schudden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die blonde speelt het spel wel slim!
Hij is al blij als ie haar kwark-la mag hervullen op haar tijd!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
En dan kijken ze t na afloop samen thuis lekker terug en is Lars teleurgesteld door haar rotkarakter en kan ze t alsnog schudden.
Ik ben benieuwd wat het betaald voor ze..quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:15 schreef Kinga het volgende:
Ik snap dit soort programma's nou nooit. Alsof al die vrouwen gelijk smoorverliefd zijn op die kerel
quote:
Ik snap dat wel! Sommige mannen hebben die vloek/gave nou eenmaal.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:15 schreef Kinga het volgende:
Ik snap dit soort programma's nou nooit. Alsof al die vrouwen gelijk smoorverliefd zijn op die kerel
Had die dan gecast!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik snap dat wel! Sommige mannen hebben die vloek/gave nou eenmaal.
Heeft er inderdaad wat van weg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry voor de grote foto, heb hem even elders vandaan geplukt...
Hopelijk brengt iemand het op een date ter sprake.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:18 schreef Snoepje5 het volgende:
Die emily doet wel een beetje vals hoor..
Ja Emily is ook een sluwe.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die blonde speelt het spel wel slim!
Jaaaaaa daar is zij van!!! Toen heeft ze Huub toch gepijpt?!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:18 schreef Laysa het volgende:
Ik vind het gewoon een creep...wat zien die vrouwen toch in hem....en chantal
nu nog meer dan tijde van DGK
Nee dat was haar vriendinquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:20 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jaaaaaa daar is zij van!!! Toen heeft ze Huub toch gepijpt?!
Of hij stuurt anderen eruit met commentaar als 'je bent nog triester/dommer/ordinairder dan Chantal'quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:18 schreef Snoepje5 het volgende:
Die emily doet wel een beetje vals hoor..
En chantal was boos, ze zal er zo wel uit moeten
Ze was die vieze paaldanseres....bah wat een snolliequote:Op woensdag 25 mei 2011 21:20 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jaaaaaa daar is zij van!!! Toen heeft ze Huub toch gepijpt?!
Ik dacht met Jaap?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:21 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ow.... Dacht dat zij ook sex heeft gehad in DGK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |