Kan het alleen maar eens zijn met je. Het een sluit het andere niet uit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind die vrouwen eerlijk gezegd sneuer. Gaan lopen strijden om een kerel en het ook nog eens zo bloedserieus nemen... tsja.
Kijk, Lars zal vast ook niet van hoogstaande komaf zijn als hij meedoet aan zoiets, maar goed, hij krijgt wel tien lekkere wijven in de schoot geworpen. Ik kan me de 'ach ja, waarom zou ik het níet doen' ergens wel voorstellen.
Daarna lach je erom.
Als dat bericht op het Viva forum van de echte Emmily is, dan zijn ze er 3 weken geweest!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe lang het gezelschap op de Antillen is geweest?
Ik hoor Ten Brink soms praten over 'de date gisteren' en dan is die voor ons alweer twee weken geleden. Krijg soms het gevoel dat de bakkeloor twee dates per dag moet wegwerken.
quote:Pessimistisch, niet wetend dat ze zichzelf onderstrepen als ' Treurig' jaloers poesje, dat zelf ook wel 3 weken op een tropisch eiland had willen zitten met zo'n lieve man als Lars........
Als het goed is kun je hier alle afleveringen zien:quote:Op zondag 5 juni 2011 15:29 schreef itsme het volgende:
Ik wist niet dat er een NL Bachelor was. Probeerde net aflevering 1 te kijken maar ben blijkbaar te laat. Weet iemand of het via nieuwsgroepen of torrents te downloaden is.
Yep, als ze begint te praten, wil ik haar slaan, en ik ben niet eens van het slaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:43 schreef Moofasah het volgende:
Die man is bepaald geen schoonheid als je het mij vraagt, en hij heeft nog lelijke voeten ook
Die Karen vind ik trouwens echt een vreselijk irritant wijf. Ze ziet er leuk uit, maar ze mag haar mond dichthouden van mij.
om de kijker het idee te geven dat ie niet alleen op dom en trash valtquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Yep.
Ik vond haar vanaf het begin een beetje saai.
Ik snapte niet wat hij in haar zag.
Dat had ik in het begin inderdaad. Wie weet is dat nog steeds zo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
om de kijker het idee te geven dat ie niet alleen op dom en trash valt
ik denk toch dat hij een spannende vrouw wilquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin inderdaad. Wie weet is dat nog steeds zo.
ja, helemaal haar rolquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Inderdaad, en ze kan lekker stoer doen.
Ja, dat verwacht ik wel. Ik denk wel dat hij Leila leuk vindt, maar dat hij haar te heftig vindt, ze is wel eentje die weet wat ze wil.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk toch dat hij een spannende vrouw wil
ja, past ook wel bij een vrouw als Layla, dat moet je maar aankunnen natuurlijkquote:
hier net zoquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:48 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Lindy begint me eigenlijk ook een beetje te irriteren. Ik moet ook steeds naar die tanden kijken. Erg he?!
Inderdaad, het lijkt dan alsof hij zijn match gevonden heeft.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, past ook wel bij een vrouw als Layla, dat moet je maar aankunnen natuurlijk
Dat is de enige waarbij ik hem zie opbloeien ipv die gemaakte don juan houding aan te nemen.
Ik vind het nu juist echt spannend worden. Heb er best wel naar uitgekeken vanavond.quote:
misschien heeft ie dat wel liever maar is het ook een tekort aan alternatiefquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt dan alsof hij zijn match gevonden heeft.
Ben wel benieuwd of hij liever geen overwicht heeft om zo de verleider te kunnen blijven.
Dat lijkt me helemaal balen, als je uiteindelijk geen keus meer hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien heeft ie dat wel liever maar is het ook een tekort aan alternatief
verbaasd me niks van jou, gezien de andere topics waar ik jou wel trefquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het nu juist echt spannend worden. Heb er best wel naar uitgekeken vanavond.
Waar is iedereen????
Misschien lurkers...
ja die lindy wordt het niet, te zeikerig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal balen, als je uiteindelijk geen keus meer hebt.
Ik moet zeggen dat ik ze wel 'een leuk koppel' vind, als ik kijk naar wat er over is.
Die Karin lijkt mij een verschrikkelijk mens, beetje doortrapt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja die lindy wordt het niet, te zeikerig.
Feline, daar heeft ie geen klik mee, op alle vlakken ontbreekt dat.
Karin, hij heeft vast wel door dat zij wat gestoord is, maar mocht ie dat niet door hebben dan ziet ie denk ik ook niet echt wat bijzonders in haar.
En dan nog Marlinde oid? Die is amper in beeld geweest
Oh, je bedoelt, ATWT, GTST B&B.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
verbaasd me niks van jou, gezien de andere topics waar ik jou wel trefIk heb er ook wel naar uit gekeken hoor, ze doen alsof hij zn keuze al heeft gemaakt. Ik ben benieuwd.
If so: kom eens uit die lurkstand dan
die tweequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt, ATWT, GTST B&B.![]()
Ik volg het niet allemaal strikt. ATWT heb ik al helemaal gezien.
Bold volg ik zozo.
GTST ben ik nu weer een beetje aan het volgen.
Sommige dingen zal ik eerder volgen omdat erover geklept wordt.
Welke?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef Marrije het volgende:
Ik moet opeens aan een wielrenner denken.
Spannend hoor.....quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:13 schreef Starlie het volgende:
Was sporten maar ben het aan het opnemen dus zo maar even kijken!!!
maar ik snap de wenkbrauwen niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Leila ziet er nu wel weer erg mooi uit.
Nee, die snap ik ook niet. Eeuwig zonde.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
maar ik snap de wenkbrauwen niet.
en de 5 minutes of fame zijn ook wat waard hequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef Marrije het volgende:
Niks. Maar ze kunnen ook niet allemaal tegelijk naar huis gaan
Dit is nog niks vergeleken bij de Amerikaanse versie. Die was echt zo klef, je kreeg er spontaan braakneigingen vanquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:31 schreef Injetta het volgende:
Ik vind die Laila te haaibaaierig en te pusherig.
Hij is eigenlijk gewoon een zije sok. Wat moet hij met zo'n bitch?
Ik snap niet dat ze hem zo knap vinden, maar wel waarom ze allemaal zo zwijmelend terug komen. Zon, zee, romantische activiteiten en dan een man die je alleen maar complimentjes geeft, naar je lacht, je vastpakt en je superromantisch vasthoudt. Hij zoent ze allemaal en doet net bij elke date alsof het zijn leukste date ooit is. Dus die vrouwen worden helemaal ingepakt door de hele entourage en zijn geslijm.
Maar Jake Pavelka zag er wel goed uitquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dit is nog niks vergeleken bij de Amerikaanse versie. Die was echt zo klef, je kreeg er spontaan braakneigingen van
Ik denk dat ze stevig zal balen, maar ik denk niet dat ze zal flippen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:13 schreef Vivi het volgende:
Feline kijkt met haar linkeroog in haar rechterbroekzak. Karin ontpopt zich straks als de Glenn Close van de lage landen, mark my words. Ik denk (hoop) dat de Batselaar er straks met Marielle vandoor gaat. Al was het alleen maar om Dweila te zien flippen.
Zeg dat wel. Ik kon die jongen echt niet uitstaan, maar ik zou 'm wel in z'n *** nemenquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar Jake Pavelka zag er wel goed uit.
Ik ben het helemaal met je eens. Het lijkt allemaal zo romantisch door de hele setting, maar dan nog wie wilt er nu een man delen met andere vrouwen. Ik snap het echt nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:31 schreef Injetta het volgende:
Ik vind die Laila te haaibaaierig en te pusherig.
Hij is eigenlijk gewoon een zije sok. Wat moet hij met zo'n bitch?
Ik snap niet dat ze hem zo knap vinden, maar wel waarom ze allemaal zo zwijmelend terug komen. Zon, zee, romantische activiteiten en dan een man die je alleen maar complimentjes geeft, naar je lacht, je vastpakt en je superromantisch vasthoudt. Hij zoent ze allemaal en doet net bij elke date alsof het zijn leukste date ooit is. Dus die vrouwen worden helemaal ingepakt door de hele entourage en zijn geslijm.
Heb je de break-up met Vienna bekeken op Youtube? Hilarisch..quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:00 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik kon die jongen echt niet uitstaan, maar ik zou 'm wel in z'n *** nemen
Nou dat dus ja. Ik vind de gemiddelde man op straat aantrekkelijker dan deze bachelor, hoe hebben ze deze toch uitgekozenquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar Jake Pavelka zag er wel goed uit.
Vorige week waren we in NY en toen zag ik op tv dat ze gingen samenwonen of zoiets!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je de break-up met Vienna bekeken op Youtube? Hilarisch..![]()
Oh en sorry vd PM...ik snap niet meer zoveel van de nieuwe layout![]()
Ja, echt zo ontzettend grappigquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je de break-up met Vienna bekeken op Youtube? Hilarisch..![]()
Oh en sorry vd PM...ik snap niet meer zoveel van de nieuwe layout![]()
strange, want ze zijn al een jaar uit elkaar... Met onwijs veel haat en nijdquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vorige week waren we in NY en toen zag ik op tv dat ze gingen samenwonen of zoiets!!
Nee joh, Vienna heeft allang een andere, ene Casey, en Jake was gespot met de nr. 2 ..hoe heet ze. (Waarom wéét ik dit) Ik volg ze op twitterquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vorige week waren we in NY en toen zag ik op tv dat ze gingen samenwonen of zoiets!!
Dan was dit het vast wat ik gezien heb in een voorstukje:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee joh, Vienna heeft allang een andere, ene Casey, en Jake was gespot met de nr. 2 ..hoe heet ze. (Waarom wéét ik dit) Ik volg ze op twitter![]()
Bachelor Pad is een programma waar ze allemaal oude Bachelors en Bachelorettes in stoppenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dan was dit het vast wat ik gezien heb in een voorstukje:
A source tells People magazine that Bachelor Season 14 exes Jake Pavelka and Vienna Girardi are indeed living together in the land of Bachelor Pad Season 2 bunk beds.
Het gaat ook niet zozeer om hem hoor, maar eerder om het leuke huisje in curaçao, en het leuke bedrag dat hij op de bank heeft staanquote:Op zondag 12 juni 2011 15:06 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, ik vind het zo'n gladde griezel!
Is niet zijn eigen huis hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 15:19 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Het gaat ook niet zozeer om hem hoor, maar eerder om het leuke huisje in curaçao, en het leuke bedrag dat hij op de bank heeft staan
T'is wel echt een prachtig optrekje.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hij verblijft hier:
http://www.beachvillascuracao.com/vakantiehuis-curacao
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |