Inderdaad, het lijkt dan alsof hij zijn match gevonden heeft.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, past ook wel bij een vrouw als Layla, dat moet je maar aankunnen natuurlijk
Dat is de enige waarbij ik hem zie opbloeien ipv die gemaakte don juan houding aan te nemen.
Ik vind het nu juist echt spannend worden. Heb er best wel naar uitgekeken vanavond.quote:
misschien heeft ie dat wel liever maar is het ook een tekort aan alternatiefquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt dan alsof hij zijn match gevonden heeft.
Ben wel benieuwd of hij liever geen overwicht heeft om zo de verleider te kunnen blijven.
Dat lijkt me helemaal balen, als je uiteindelijk geen keus meer hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien heeft ie dat wel liever maar is het ook een tekort aan alternatief
verbaasd me niks van jou, gezien de andere topics waar ik jou wel trefquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het nu juist echt spannend worden. Heb er best wel naar uitgekeken vanavond.
Waar is iedereen????
Misschien lurkers...
ja die lindy wordt het niet, te zeikerig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal balen, als je uiteindelijk geen keus meer hebt.
Ik moet zeggen dat ik ze wel 'een leuk koppel' vind, als ik kijk naar wat er over is.
Die Karin lijkt mij een verschrikkelijk mens, beetje doortrapt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja die lindy wordt het niet, te zeikerig.
Feline, daar heeft ie geen klik mee, op alle vlakken ontbreekt dat.
Karin, hij heeft vast wel door dat zij wat gestoord is, maar mocht ie dat niet door hebben dan ziet ie denk ik ook niet echt wat bijzonders in haar.
En dan nog Marlinde oid? Die is amper in beeld geweest
Oh, je bedoelt, ATWT, GTST B&B.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
verbaasd me niks van jou, gezien de andere topics waar ik jou wel trefIk heb er ook wel naar uit gekeken hoor, ze doen alsof hij zn keuze al heeft gemaakt. Ik ben benieuwd.
If so: kom eens uit die lurkstand dan
die tweequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt, ATWT, GTST B&B.![]()
Ik volg het niet allemaal strikt. ATWT heb ik al helemaal gezien.
Bold volg ik zozo.
GTST ben ik nu weer een beetje aan het volgen.
Sommige dingen zal ik eerder volgen omdat erover geklept wordt.
Welke?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef Marrije het volgende:
Ik moet opeens aan een wielrenner denken.
Spannend hoor.....quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:13 schreef Starlie het volgende:
Was sporten maar ben het aan het opnemen dus zo maar even kijken!!!
maar ik snap de wenkbrauwen niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Leila ziet er nu wel weer erg mooi uit.
Nee, die snap ik ook niet. Eeuwig zonde.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
maar ik snap de wenkbrauwen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |