abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98222608
En jahoor, Laila mag door.

Het gaat dus tussen Karin en Feline :o
pi_98222667
Goed gegokt, Feline eruit.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:36:31 #253
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_98222826
Daar ga je Feline, Dubai door je neus geboord..
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_98222894
Die neemt ze gewoon alle drie even _O-
pi_98222973
Ik hoop niet dat hij uiteindelijk die Laila gaat kiezen. Ik heb het gevoel dat dat niet echt matcht. Ze doet zich heel spannend voor, maar ik heb bij haar heel sterk het gevoel dat ze verandert in een echte bitch en superbezitterig en keihard wordt zodra ze een man gestrikt heeft. Dan moet hij helemaal naar haar pijpen dansen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:39:13 #256
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_98222991
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef zoem het volgende:
Die neemt ze gewoon alle drie even _O-
Ja hij zal ook een keer moeten gaan passen met de meiden, telt ook mee hè
pi_98223025
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Injetta het volgende:
Ik hoop niet dat hij uiteindelijk die Laila gaat kiezen. Ik heb het gevoel dat dat niet echt matcht. Ze doet zich heel spannend voor, maar ik heb bij haar heel sterk het gevoel dat ze verandert in een echte bitch en superbezitterig en keihard wordt zodra ze een man gestrikt heeft. Dan moet hij helemaal naar haar pijpen dansen.
Ik ben er ook bang voor ja, lijkt me wel een dominante...

Ik denk dat het Laila of Marielle wordt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:41:03 #258
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_98223122
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ben er ook bang voor ja, lijkt me wel een dominante...

Ik denk dat het Laila of Marielle wordt.
Misschien gebruikt ie Marielle wel om zo bij haar leuke zus te komen :D
pi_98223303
Ben die laila echt zat nu, echt een über bitch. Maar de familie van karin is ook zeker geen match.
En mariëlle is te jong, echt een andere levens fase. Dus wie het nou moet worden...geen idee. En kan ook nog steeds geen spoilers vinden. Vreemd dat er nog steeds niks uitgelekt is
pi_98228986
Volgende week gaat Lars sletten dus. Vrouwen zijn zo raar hè. In het dagelijkse leven staan ze op de achterste hoeven als een man met andere wijven neukt, maar als hij het doet onder het mom van reality tv vinden ze het allemaal wel oke :')

Ik hoop dat Laila wint en hem vervolgens uitkleed tot op het bot. Vind het heerlijk om te zien hoe makkelijk ze hem inpalmt, en ik geloof dat ze wel de nodige plannen heeft met zijn bankrekening.

Team golddigger *O*
  woensdag 15 juni 2011 @ 23:54:39 #261
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98231873
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Goed gegokt, Feline eruit.
Ik vind Feline eigenlijk ook iets te chic om te gaan lopen hoeren en sloeren in Dubai.

Ik begreep zijn redenatie om haar weg te sturen niet helemaal, heb daar iets gemist: Felines moeder vond dat ze eerst kinderen moest krijgen en dan carrière maken? En Lars wilde dat niet verstoren...? Maar die wil toch ook het liefst morgen nageslacht?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98231874
Yuk bah, echt....gewoon met al die meiden het bed induiken. Hoezo?
ik snap niet dat je dat uberhaupt kunt doen, als er echte gevoelens zijn
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 juni 2011 @ 00:02:16 #263
163650 Greys
pi_98232308
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik vind Feline eigenlijk ook iets te chic om te gaan lopen hoeren en sloeren in Dubai.

Ik begreep zijn redenatie om haar weg te sturen niet helemaal, heb daar iets gemist: Felines moeder vond dat ze eerst kinderen moest krijgen en dan carrière maken? En Lars wilde dat niet verstoren...? Maar die wil toch ook het liefst morgen nageslacht?
Dat was dan ook zijn manier om te zeggen 'Ik vind je niet geil genoeg'.
Gok ik. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98232617
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja precies. Dat was makkelijk tussen de regels door te lezen :')
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 juni 2011 @ 00:15:12 #265
163650 Greys
pi_98232920
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Yuk bah, echt....gewoon met al die meiden het bed induiken. Hoezo?
ik snap niet dat je dat uberhaupt kunt doen, als er echte gevoelens zijn
Ik zou niet gek staan te kijken als Laila de enige is die het doet.
De andere twee delen misschien wel de kamer met hem en rommelen een beetje, maar ik denk niet dat ze zich alle drie laten uitwonen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98233128
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

whaha ja dat snapte ik ook niet ...
pi_98237161
Ik denk dat dat voorfilmpje meer belooft dan er straks in werkelijkheid gebeurt.
Daar zijn ze goed in om net die stukjes te laten zien die heel wat lijken.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_98237948
Denk dat ze alle 3 wel mee gaan en karin en laila zullen denk ik wel seks met hem hebben, maar mariëlla niet denk ik. Die houdt in haar achterhoofd dat ze nog steeds weggestuurd kan worden. Die andere 2 zetten alles op alles. Karin omdat ze gewoon een sneu figuur is en laila omdat ze wil winnen (om de winst, niet om lars). Maar dat zijn slechts mijn vermoedens
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:25:03 #269
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_98239702
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:21 schreef Injetta het volgende:
Ik denk dat dat voorfilmpje meer belooft dan er straks in werkelijkheid gebeurt.
Daar ben ik ook bang voor. Al wil je nu natuurlijk wel weten of er echt iets gaat gebeuren ;)
pi_98244282
Nou het is te hopen dat ie het dan wel veilig doet met ze... Stel je voor dat een van de dames iets ongeneeslijks heeft zeg.. je moet er toch niet aan denken.. dus.
Die laila is helemaal niet zo nep, haar zelfverzekerdheid is een houding omdat ze in dr leven al een aantal x hard op dr bek is gegaan. Ze heeft overigens dr eigen goedgevulde bankrekening :)
Mariella is een schatje, misschien iets te schattig.
En karin. Nou ja, Glen Close van de lag landen komt aardig in de richting. Lars kan geen hoogte van dr krijgen en denkt dat het te mooi is om waar te zijn? Damn right boy!
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:28:27 #271
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98246179
Heeft hij niet wat toelichting getwitterd op zijn keuze?
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:32:04 #272
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_98251157
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb me sowieso verbaasd dat hij haar zo lang erin gelaten heeft.
Haar familie is ook een beetje te serieus en in your face. Kan me ook voorstellen dat hij haar toch te behoudend vind. Ze heeft niet echt iets bijzonders. Mariella is een spring in 't veld en een beetje 'jong'.
Laila en Lars zijn aan elkaar gewaagd, al weet ik niet of hij dat aandurft omdat ik denk dat ze niet alles accepteert. Het beroerde voor een man als Lars is, als een vrouw grip op je heeft, je je niet meer zo 'vrij' en 'on top of things' voelt en dat wil hij volgens mij toch wel.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:34:03 #273
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_98251235
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:21 schreef Injetta het volgende:
Inderdaad. Ik vraag me ook af of er iets zal gebeuren, want als het slimme meiden zijn, dan geven ze de graal niet zo makkelijk weg, en behoudende meisjes durven niet.
Iemand als Chantal zou het zonder blikken of blozen doen, maar die is eruit.
Ben benieuwd wat voor vlees we in de kuip hebben.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 17 juni 2011 @ 12:20:32 #274
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_98288676
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Inderdaad. Ik vraag me ook af of er iets zal gebeuren
Waarom zouden ze ook? Dat wordt toch niet gefilmd. :P
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:40:35 #275
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_98296202
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:33 schreef Letsel het volgende:
Die laila is helemaal niet zo nep, haar zelfverzekerdheid is een houding omdat ze in dr leven al een aantal x hard op dr bek is gegaan. Ze heeft overigens dr eigen goedgevulde bankrekening :)
Ik vind Laila niet per sé nep, ik vind haar arrogant. Niets mis met een beetje zelfverzekerdheid, maar zij haalt haar eigenwaarde uit het naar beneden halen van anderen en dat vind ik geen fijne karaktertrek. Zij moet winnen, want die anderen zijn typetjes, huisvrouwtjes, studentjes. Terwijl Mariella bijvoorbeeld vindt dat zij moet winnen omdat ze een leuke meid is. Daar zit een nuanceverschil tussen. Ik hoop voor Lars dat hij dit nog op tijd ontdekt ;).
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')