Nee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft hij die blonde er nog op aangesproken of dat niet?
Nogal ja, maar da's ook niet zo moeilijk.. t enige wat voor hem spreekt (nou ja..) is dat ie een man is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind al die vrouwen stuk voor stuk aantrekkelijker dan die man
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:39 schreef Maartel het volgende:
t enige wat voor hem spreekt (nou ja..) is dat ie een man is.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:58 schreef peete563 het volgende:
Emmely in de parenlcub in het programma van Bridget: hoe vind ik een man.
Op 2 min 40 sec mag ze wat zeggen en probeert ze Bridget tot een trio te verleiden. Op 6.20 mag je dr borsten zien.....
http://www.rtl.nl/xl/#/u/45528fce-e4c7-3651-8bb7-9cec4e3ce01a/ op 6 min 15 sec.
Het kwartje viel ineens vanavond. Hij lijkt op de Hulk (in close-up).quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind al die vrouwen stuk voor stuk aantrekkelijker dan die man
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:58 schreef peete563 het volgende:
Emmely in de parenlcub in het programma van Bridget: hoe vind ik een man.
Op 2 min 40 sec mag ze wat zeggen en probeert ze Bridget tot een trio te verleiden. Op 6.20 mag je dr borsten zien.....
http://www.rtl.nl/xl/#/u/45528fce-e4c7-3651-8bb7-9cec4e3ce01a/ op 6 min 15 sec.
denk wel dat hij dat gaat doen. Even alles dames uitproberen en kijken waar zijn snikkeltje het hardste van wordtquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:14 schreef IceBeach het volgende:
Ben benieuwd of Lars ze echt alle vijf gaat aflebberen onder het mom van 'ik vind haar toch ook wel wat hebben' en 'ik weet nu echt niet meer wie ik moet kiezen'.
Dit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
denk wel dat hij dat gaat doen. Even alles dames uitproberen en kijken waar zijn snikkeltje het hardste van wordten die kiest ie dan.
Ik eigenlijk ook ja.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:53 schreef mirannie het volgende:
Niemand leuke spoilers? En dan met name wie hij kiest en of ze daadwerkelijk samen zijn of dat ze elkaar al de hersens hebben ingeslagen. Ben te nieuwsgierig en ongeduldig om te gaan wachten tot de laatste uitzending en kan via google niks vinden
Dat heb ik toen ook gehoord. Ben het vergeten te posten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik weet niet wat ik ervan moet maken, maar een paar weken terug waren Chantal en Leila bij Carlo en Irene. Ze konden natuurlijk niet vertellen wie het geworden was. (Ik kan het verkeerd begrepen hebben.)
Maar volgens mij verspraken ze zich dat zij het in ieder geval niet zijn geworden.
Van Chantal weten we het al, maar Leila is wel een kanshebber, dus toch een bijzondere scoop als ze zich inderdaad versproken heeft dat ze niet gekozen is.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
Treurnis!De spijker op zn kop..
[..]
Dat heb ik toen ook gehoord. Ben het vergeten te posten.
Ze zeiden wel zoiets ja.
Behalve de preview waarin hij meerdere malen met die Layla ligt te vozen, heb ik verder nog nergens een spoiler kunnen ontdekken..![]()
Is er hier IEMAND in dit topic die Lars wèl leuk vindt??
Anyone anyone........
Ik zag toevallig een stukje waar ze voor in het publiek zaten en dat er een soort mini-gesprek plaatsvond. Ik viel in het gesprek.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Oeh dat wist ik niet, dat die meiden bij Carlo & Irene waren geweest. Die verspreking zegt vast wel iets!
O en ik vind Lars niet heel stom trouwens. Nu ja, iedere man die zichzelf te kijk zet op TV en dat medium nodig heeft om een stel doorgedraaide sloeries om zich heen te verzamelen, heeft niet mijn warme persoonlijke belangstelling. Maar ik vind hem niet zo lelijk en stom en gay als de meesten hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |