en de 5 minutes of fame zijn ook wat waard hequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef Marrije het volgende:
Niks. Maar ze kunnen ook niet allemaal tegelijk naar huis gaan
Dit is nog niks vergeleken bij de Amerikaanse versie. Die was echt zo klef, je kreeg er spontaan braakneigingen vanquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:31 schreef Injetta het volgende:
Ik vind die Laila te haaibaaierig en te pusherig.
Hij is eigenlijk gewoon een zije sok. Wat moet hij met zo'n bitch?
Ik snap niet dat ze hem zo knap vinden, maar wel waarom ze allemaal zo zwijmelend terug komen. Zon, zee, romantische activiteiten en dan een man die je alleen maar complimentjes geeft, naar je lacht, je vastpakt en je superromantisch vasthoudt. Hij zoent ze allemaal en doet net bij elke date alsof het zijn leukste date ooit is. Dus die vrouwen worden helemaal ingepakt door de hele entourage en zijn geslijm.
Maar Jake Pavelka zag er wel goed uitquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dit is nog niks vergeleken bij de Amerikaanse versie. Die was echt zo klef, je kreeg er spontaan braakneigingen van
Ik denk dat ze stevig zal balen, maar ik denk niet dat ze zal flippen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:13 schreef Vivi het volgende:
Feline kijkt met haar linkeroog in haar rechterbroekzak. Karin ontpopt zich straks als de Glenn Close van de lage landen, mark my words. Ik denk (hoop) dat de Batselaar er straks met Marielle vandoor gaat. Al was het alleen maar om Dweila te zien flippen.
Zeg dat wel. Ik kon die jongen echt niet uitstaan, maar ik zou 'm wel in z'n *** nemenquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar Jake Pavelka zag er wel goed uit.
Ik ben het helemaal met je eens. Het lijkt allemaal zo romantisch door de hele setting, maar dan nog wie wilt er nu een man delen met andere vrouwen. Ik snap het echt nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:31 schreef Injetta het volgende:
Ik vind die Laila te haaibaaierig en te pusherig.
Hij is eigenlijk gewoon een zije sok. Wat moet hij met zo'n bitch?
Ik snap niet dat ze hem zo knap vinden, maar wel waarom ze allemaal zo zwijmelend terug komen. Zon, zee, romantische activiteiten en dan een man die je alleen maar complimentjes geeft, naar je lacht, je vastpakt en je superromantisch vasthoudt. Hij zoent ze allemaal en doet net bij elke date alsof het zijn leukste date ooit is. Dus die vrouwen worden helemaal ingepakt door de hele entourage en zijn geslijm.
Heb je de break-up met Vienna bekeken op Youtube? Hilarisch..quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:00 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik kon die jongen echt niet uitstaan, maar ik zou 'm wel in z'n *** nemen
Nou dat dus ja. Ik vind de gemiddelde man op straat aantrekkelijker dan deze bachelor, hoe hebben ze deze toch uitgekozenquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar Jake Pavelka zag er wel goed uit.
Vorige week waren we in NY en toen zag ik op tv dat ze gingen samenwonen of zoiets!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je de break-up met Vienna bekeken op Youtube? Hilarisch..![]()
Oh en sorry vd PM...ik snap niet meer zoveel van de nieuwe layout![]()
Ja, echt zo ontzettend grappigquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je de break-up met Vienna bekeken op Youtube? Hilarisch..![]()
Oh en sorry vd PM...ik snap niet meer zoveel van de nieuwe layout![]()
strange, want ze zijn al een jaar uit elkaar... Met onwijs veel haat en nijdquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vorige week waren we in NY en toen zag ik op tv dat ze gingen samenwonen of zoiets!!
Nee joh, Vienna heeft allang een andere, ene Casey, en Jake was gespot met de nr. 2 ..hoe heet ze. (Waarom wéét ik dit) Ik volg ze op twitterquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vorige week waren we in NY en toen zag ik op tv dat ze gingen samenwonen of zoiets!!
Dan was dit het vast wat ik gezien heb in een voorstukje:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee joh, Vienna heeft allang een andere, ene Casey, en Jake was gespot met de nr. 2 ..hoe heet ze. (Waarom wéét ik dit) Ik volg ze op twitter![]()
Bachelor Pad is een programma waar ze allemaal oude Bachelors en Bachelorettes in stoppenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dan was dit het vast wat ik gezien heb in een voorstukje:
A source tells People magazine that Bachelor Season 14 exes Jake Pavelka and Vienna Girardi are indeed living together in the land of Bachelor Pad Season 2 bunk beds.
Het gaat ook niet zozeer om hem hoor, maar eerder om het leuke huisje in curaçao, en het leuke bedrag dat hij op de bank heeft staanquote:Op zondag 12 juni 2011 15:06 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, ik vind het zo'n gladde griezel!
Is niet zijn eigen huis hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 15:19 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Het gaat ook niet zozeer om hem hoor, maar eerder om het leuke huisje in curaçao, en het leuke bedrag dat hij op de bank heeft staan
T'is wel echt een prachtig optrekje.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hij verblijft hier:
http://www.beachvillascuracao.com/vakantiehuis-curacao
ja niet spannend genoegquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
En toch denk ik dat hij eerder de eerste of die Layla gaat kiezen. Deze Feline is te serieus, te gewoontjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |