naar ajax?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:35 schreef TheGreatHooD het volgende:
Vormer komt. Neemt dat maar van mij aan. Net als Hadouir.
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:36 schreef DrDentz het volgende:
Voetbal International #179: Waar tegenstanders in de bek gespuugd worden
quote:
Promo Talpa dacht ik.. Iets van Kerst.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:41 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Van welk filmpje komt dat gifje eigenlijk?
Kerstreclame talpa.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:41 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Talpa promotiefilmpje vanwege kerstmis.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:41 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Net als je denkt dat een topshow niet beter kan komt hij aanzettenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn Verhalen in de VI met tom knipping
F**k.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:41 schreef Breekfast het volgende:
[..]
quote:
Ik moet altijd al lachen als ik die 2 idioten in de OP zie staanquote:Op maandag 23 mei 2011 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn Verhalen in de VI met tom knipping
die was echt geweldigquote:Op maandag 23 mei 2011 21:43 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ie_is_iwan_nou_.html
Blijft mooiquote:Op maandag 23 mei 2011 21:43 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ie_is_iwan_nou_.html
quote:
RTLgemist afwachten dan maar.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:43 schreef msnk het volgende:
[..]In één klap je leven waardeloos, je weet niet wat je mist man. 3(!) topics zijn daar het bewijs van
nee, zei zelf dat het geluk wasquote:Op maandag 23 mei 2011 21:48 schreef no1uknow het volgende:
Kut! Nu net terwijl ik aan het douchen begint Hansie over Ajax, is het 't waard om terug te kijken straks?
Zet TV in je badkamer neer.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:48 schreef no1uknow het volgende:
Kut! Nu net terwijl ik aan het douchen begint Hansie over Ajax, is het 't waard om terug te kijken straks?
Het was niet zo heel bijzonder.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:48 schreef no1uknow het volgende:
Jij hebt ook niks van Ron Selling geleerd is het wel?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:48 schreef no1uknow het volgende:
Ik zag het ook ja. Maar Vormer liet het wel een beetje toe ook.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:50 schreef Geo3kant het volgende:
Iwan leunt wel een beetje verdacht richting Vormer......
Wil lekker kriebelen aan die mooie blonde lokken...quote:Op maandag 23 mei 2011 21:50 schreef Geo3kant het volgende:
Iwan leunt wel een beetje verdacht richting Vormer......
5quote:Op maandag 23 mei 2011 21:51 schreef Geo3kant het volgende:
1,2 miljoen maar van Freo? .. Schraal ik had wel 3-5 verwacht
5 miljoen las ik?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:52 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Krijgen ze zo'n bak geld van die nieuwe shirt sponsor ja?
1,2 miljoen om je shirt te verneukenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:51 schreef Geo3kant het volgende:
1,2 miljoen maar van Freo? .. Schraal ik had wel 3-5 verwacht
Ik krijg er epilepsie vanquote:Op maandag 23 mei 2011 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Check mn creatie trouwens
[ afbeelding ]
Party hard!
Wilfred de partyboy!!!!!!!!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Party hard!
Epilepsie attackquote:Op maandag 23 mei 2011 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Party hard!
OMFGquote:Op maandag 23 mei 2011 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Party hard!
Orakel Iwan zegt hetquote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, dat is 1 maand salaris ofzo
Balen manquote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, dat is 1 maand salaris ofzo
Moet je tegenwoordig kijken naar De Graafschap of een willekeurige club uit Oostenrijk.quote:
Dit... kan meteen de rest van mn verlichting uitzettenquote:
Ff kijken of hij zn hand al bij Vormer op zn bovenbeen heeft liggenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:56 schreef Rodawa het volgende:
Oh, nu zit Iwan weer verder weg bij Vormer. Verdacht, verdacht.
Moet je eigenlijk bij Genee zijn, maar die vond het wel weer tijd voor een uitgesproken mening.quote:
gewoon bijna het 3 dubbele bizarquote:
Hahah ja, ff in de gaten houden dat mannetje.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:56 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ff kijken of hij zn hand al bij Vormer op zn bovenbeen heeft liggen
Inhoudelijke discussies doe je maar in het studio voetbal topic, dit is wel voetbal international he?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:58 schreef Rodawa het volgende:
Ik zou het nog altijd willen zien dat Huntelaar bij dit Tottenham speelt. Gewoon 4-2-3-1 spelen met Huntelaar in de spits. Daarachter Bale, Modric en Lennon en daarachter vd Vaart en Sandro. Ik denk dat Huntelaar prima bediening krijgt daar van Bale, Modric en Lennon.
ze kochten hem toen toch voor 65 miljoen?quote:
Doe er daar maar minstens 30 bijquote:Op maandag 23 mei 2011 22:00 schreef frensje het volgende:
[..]
ze kochten hem toen toch voor 65 miljoen?
Volledig terecht.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:00 schreef msnk het volgende:
Is het heel arrogant als ik zeg dat dit wel heel heel erg dichtbij een 10 kwam?
nee hij gaat al naar De Treffersquote:Op maandag 23 mei 2011 22:00 schreef marcodej het volgende:
HansieHansie gaat toch geen trainer van mijn club worden?
96.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:00 schreef frensje het volgende:
[..]
ze kochten hem toen toch voor 65 miljoen?
Hadden ze geen miljarden-clausule erin? Of wat was dat voor iets vaags?quote:
iddquote:Op maandag 23 mei 2011 22:00 schreef Type-R het volgende:
"quickboooooys"
"Dat ís Katwijk"
<het zal wel gezicht>
Hij heeft een afkoopsom van 1.000.000.000 in zijn contract staan, ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:01 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hadden ze geen miljarden-clausule erin? Of wat was dat voor iets vaags?
Omdat ie een baard heeft?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:04 schreef JaneDoe het volgende:
sander lantinga.. wanneer gaat die man weer eens een frisse douche nemen
tis toch al bijna 5 jaar geleden schat ik zo in
Zou leuk zijn als een of andere louche miljardair hem koopt en hem in Oezbekistan laat spelenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:03 schreef Agüero het volgende:
[..]
Hij heeft een afkoopsom van 1.000.000.000 in zijn contract staan, ja.
Gewoon om hem te naaien?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als een of andere louche miljardair hem koopt en hem in Oezbekistan laat spelen
Alsof er ooit ook maar één inhoudelijke discussie heeft plaatsgevonden bij Studio Randzaken... Het gaat altijd over de trainer, de scheidsrechter, het bestuur van Ajax en overtredingen. Nooit over voetbal.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:59 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Inhoudelijke discussies doe je maar in het studio voetbal topic, dit is wel voetbal international he?
1. Hij zei alsnog dat het best knap is.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:05 schreef JedimindhaX het volgende:
Die Rene is soms wel een halve autist hoor, eerlijk. Echt een zuiger met dat gehaat op Ronaldo. Hij was nog niet half de speler die Ronaldo is. 40 doelpunten in la liga, maar natuurlijk kan daar geen positief woord over gezegd worden, fucking Barca fanboys. En dan met dat halve nicht dit dat.. ik zou zeggen ga maar eens kijken wat voor chicks Ronaldo regelt, Rene...
Wat een debiele opmerking is het dan dat hij zich niet doucht?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
neen
in dat geval zou ik me afvragen wanneer hij eens een siellet ter hand zou nemen
Wat ben jij een idiootquote:Op maandag 23 mei 2011 22:09 schreef msnk het volgende:
[..]
1. Hij zei alsnog dat het best knap is.
2. De chickies die hij regelt is gewoon voor doekoes man wat denk jij, dat ie ze loopt te naaien of zo? Daarom dat hij een kind van een ander moest regelen zeker? Tfoe
|Toch blijft het een feit dat indien Messi 40x had gescoord de onderste 10 clubs niet heel zwak waren (Al ben ik het er wel mee eens). Maar ik stoor me er allang niet meer aan anders had ik VIoranje ook niet kunnen volgen met zijn Spanje obsessie.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:09 schreef msnk het volgende:
[..]
1. Hij zei alsnog dat het best knap is.
2. De chickies die hij regelt is gewoon voor doekoes man wat denk jij, dat ie ze loopt te naaien of zo? Daarom dat hij een kind van een ander moest regelen zeker? Tfoe
Nice.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:12 schreef pberends het volgende:
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)_International_s.mp4
Je weet dat je die pas mag posten als er minstens tien keer naar gevraagd is?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:12 schreef pberends het volgende:
Uitzending Voetbal International van maandag 23 mei 2011:
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)_International_s.mp4
weltrusten!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat een debiele opmerking is het dan dat hij zich niet doucht?
Je ziet toch geen vliegen op hem zitten of Maduro vies kijkend?
Je opmerking is nergens op gebaseerd
Ga onder de lakens aan je pik trekken mongoolquote:
Precies wat ik ook dacht toen hij zei "de onderste clubs zijn niet zo goed". Alsof ze in twee verschillende competities spelen of zoquote:Op maandag 23 mei 2011 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
|Toch blijft het een feit dat indien Messi 40x had gescoord de onderste 10 clubs niet heel zwak waren
Het staat er 'n beetje raar.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom mag je wel van Messi en niet van Ronaldo genieten ?
Die vond ik dan weer ma-te-loos irritant. Vreselijke jongenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:27 schreef msnk het volgende:
Ruud Vormer kon ook echt lekker meelullen trouwensDoen de meeste bargasten hem niet na.
Leg jij anders even uit waarom die kerel de meest gay-ass kleding en schoenen draagt en ineens een kindje heeft maar nooit een relatie.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die vond ik dan weer ma-te-loos irritant. Vreselijke jongen
Hij durft in elk geval vrij te spreken i.p.v. gelikte praatjes van de mediatraining uit te kramen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die vond ik dan weer ma-te-loos irritant. Vreselijke jongen
Zou er serieus iemand zijn die daar iets om geeft. Kan toch haast niet?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Leg jij anders even uit waarom die kerel de meest gay-ass kleding en schoenen draagt en ineens een kindje heeft maar nooit een relatie.
Het boeit mij verder ook niet maar ik snap de typering wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou er serieus iemand zijn die daar iets om geeft. Kan toch haast niet?
Die laat zich natuurlijk niet meer uit de tent lokken en probeert Wilfred en Johan indirect op de hak te nemen door zich niet op te laten fokken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:31 schreef BechirPSV het volgende:
Geniale aflevering weer, al was de inbreng van Hansie wat matigjes
Broekje ook uit neem ik aan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:18 schreef Absurditeit het volgende:
We gaan er eens rustig voor zitten op de bank liggen. Is toch heerlijk man zo 's nachts VI kijken.
Lekker boeiend. Het gaat er toch om wat ie binnen de lijnen presteert. Al kan ik me ook kapot irriteren aan Ronaldo. En 40x scoren mag toch wel even genoemd worden. Alleen jammer voor em dat ie er niks mee wint, op een Copa Del Rey na.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Leg jij anders even uit waarom die kerel de meest gay-ass kleding en schoenen draagt en ineens een kindje heeft maar nooit een relatie.
En de gouden schoen, die hij volgens mij 10x belangrijker vindt dan de copa del rey.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Het gaat er toch om wat ie binnen de lijnen presteert. Al kan ik me ook kapot irriteren aan Ronaldo. En 40x scoren mag toch wel even genoemd worden. Alleen jammer voor em dat ie er niks mee wint, op een Copa Del Rey na.
Hoeveel assists heeft Messi? En hoeveel Ronaldo?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Ga onder de lakens aan je pik trekken mongool
[..]
Precies wat ik ook dacht toen hij zei "de onderste clubs zijn niet zo goed". Alsof ze in twee verschillende competities spelen of zo
Opzich ben ik het met je eens, mij boeit het priveleven van spelers me geen fuck normaal gesproken. Maar hij is zo'n apart fenomeen, zoekt zo de schijnwerpers op met zijn gedrag op en naast het veld dat je er bijna wel een mening over MOET hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Het gaat er toch om wat ie binnen de lijnen presteert. Al kan ik me ook kapot irriteren aan Ronaldo. En 40x scoren mag toch wel even genoemd worden. Alleen jammer voor em dat ie er niks mee wint, op een Copa Del Rey na.
Geen idee, maar waarom quote je mij? Heb ik ooit ergens een voorkeur gegeven aan één van de twee spelers of zoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
Hoeveel assists heeft Messi? En hoeveel Ronaldo?
Jij Barcafappert!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Geen idee, maar waarom quote je mij? Heb ik ooit ergens een voorkeur gegeven aan één van de twee spelers of zo
Is hier nog met geen woord over gerept.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:57 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet niet of het hier al ter spraken is geweest maar er zijn plannen om met een VI te komen rondom de Tour de France dit jaar. Johan Derksen zou dan af en toe aanschuiven voor het laatste voetbalnieuws. Ook Rene van der Gijp zou zijn medewerking gaan verlenen. Is hier al wat meer over bekend?
Hij heeft nog echt een gesprek ook.quote:Kraaij jr. op gesprek bij Quick Boys
dinsdag 24 mei 2011 16:29
Hans Kraaij jr. is één van de kandidaten om trainer te worden bij Quick Boys. Nadat het in de televisie-uitzending van Voetbal International al werd gesuggereerd heeft de huidige coach van FC Lienden aan VI Radio toegegeven dat er weldegelijk wat speelt. Quick Boys zoekt een nieuwe trainer doordat Wilfred van Leeuwen aan de slag gaat bij ADO Den Haag.
"Hans Kraaij jr. moet altijd eerlijk zijn", begint Kraaij tegenover VI Radio. "Ik heb best een beetje contact gehad. Doordat het Nederlands Elftal bij Quick Boys traint ben ik wel beetje kind aan huis bij die club. De sponsoren roepen wel eens dat het leuk zou als we samen wat kunnen doen. De trainer gaat naar ADO, maar blijft wel verantwoordelijk als technisch manager. Een gesprek zit dus in de pijplijn."
Begin deze week zou er een gesprek volgen, maar deze is uitgesteld doordat Quick Boys nog nacompetitie speelt. "Wilfred en ik hebben afgesproken om een kop koffie te gaan drinken. Als hij belt kom ik graag die kant uit. Maar wat ik ook in VI zei, ze moeten het heel graag willen en anders wacht ik nog rustig een maandje of drie, vier op een club die onderaan staat en op zoek is naar een gepassioneerde trainer."
Nee, ik heb Mart gister ook niet over dit plan gehoord. Zou geduchte concurrentie zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:57 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet niet of het hier al ter spraken is geweest maar er zijn plannen om met een VI te komen rondom de Tour de France dit jaar. Johan Derksen zou dan af en toe aanschuiven voor het laatste voetbalnieuws. Ook Rene van der Gijp zou zijn medewerking gaan verlenen. Is hier al wat meer over bekend?
Nee, dat was wel frappant, zeker als het al rond is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:11 schreef freaky40 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het persbericht naar buiten komt, want het schijnt rond te zijn heb ik vernomen. Ook in de uitzending van gisterenavond nog geen woord daar over.
Wat? Hansie naar Quick Boys of VI Tour?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:11 schreef freaky40 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het persbericht naar buiten komt, want het schijnt rond te zijn heb ik vernomen. Ook in de uitzending van gisterenavond nog geen woord daar over.
Even terug lezen...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat? Hansie naar Quick Boys of VI Tour?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |