Alsof er ooit ook maar één inhoudelijke discussie heeft plaatsgevonden bij Studio Randzaken... Het gaat altijd over de trainer, de scheidsrechter, het bestuur van Ajax en overtredingen. Nooit over voetbal.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:59 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Inhoudelijke discussies doe je maar in het studio voetbal topic, dit is wel voetbal international he?
1. Hij zei alsnog dat het best knap is.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:05 schreef JedimindhaX het volgende:
Die Rene is soms wel een halve autist hoor, eerlijk. Echt een zuiger met dat gehaat op Ronaldo. Hij was nog niet half de speler die Ronaldo is. 40 doelpunten in la liga, maar natuurlijk kan daar geen positief woord over gezegd worden, fucking Barca fanboys. En dan met dat halve nicht dit dat.. ik zou zeggen ga maar eens kijken wat voor chicks Ronaldo regelt, Rene...
Wat een debiele opmerking is het dan dat hij zich niet doucht?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
neen
in dat geval zou ik me afvragen wanneer hij eens een siellet ter hand zou nemen
Wat ben jij een idiootquote:Op maandag 23 mei 2011 22:09 schreef msnk het volgende:
[..]
1. Hij zei alsnog dat het best knap is.
2. De chickies die hij regelt is gewoon voor doekoes man wat denk jij, dat ie ze loopt te naaien of zo? Daarom dat hij een kind van een ander moest regelen zeker? Tfoe
|Toch blijft het een feit dat indien Messi 40x had gescoord de onderste 10 clubs niet heel zwak waren (Al ben ik het er wel mee eens). Maar ik stoor me er allang niet meer aan anders had ik VIoranje ook niet kunnen volgen met zijn Spanje obsessie.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:09 schreef msnk het volgende:
[..]
1. Hij zei alsnog dat het best knap is.
2. De chickies die hij regelt is gewoon voor doekoes man wat denk jij, dat ie ze loopt te naaien of zo? Daarom dat hij een kind van een ander moest regelen zeker? Tfoe
Nice.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:12 schreef pberends het volgende:
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)_International_s.mp4
Je weet dat je die pas mag posten als er minstens tien keer naar gevraagd is?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:12 schreef pberends het volgende:
Uitzending Voetbal International van maandag 23 mei 2011:
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)_International_s.mp4
weltrusten!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat een debiele opmerking is het dan dat hij zich niet doucht?
Je ziet toch geen vliegen op hem zitten of Maduro vies kijkend?
Je opmerking is nergens op gebaseerd
Ga onder de lakens aan je pik trekken mongoolquote:
Precies wat ik ook dacht toen hij zei "de onderste clubs zijn niet zo goed". Alsof ze in twee verschillende competities spelen of zoquote:Op maandag 23 mei 2011 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
|Toch blijft het een feit dat indien Messi 40x had gescoord de onderste 10 clubs niet heel zwak waren
Het staat er 'n beetje raar.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom mag je wel van Messi en niet van Ronaldo genieten ?
Die vond ik dan weer ma-te-loos irritant. Vreselijke jongenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:27 schreef msnk het volgende:
Ruud Vormer kon ook echt lekker meelullen trouwensDoen de meeste bargasten hem niet na.
Leg jij anders even uit waarom die kerel de meest gay-ass kleding en schoenen draagt en ineens een kindje heeft maar nooit een relatie.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die vond ik dan weer ma-te-loos irritant. Vreselijke jongen
Hij durft in elk geval vrij te spreken i.p.v. gelikte praatjes van de mediatraining uit te kramen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die vond ik dan weer ma-te-loos irritant. Vreselijke jongen
Zou er serieus iemand zijn die daar iets om geeft. Kan toch haast niet?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Leg jij anders even uit waarom die kerel de meest gay-ass kleding en schoenen draagt en ineens een kindje heeft maar nooit een relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |