Inhoudelijke discussies doe je maar in het studio voetbal topic, dit is wel voetbal international he?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:58 schreef Rodawa het volgende:
Ik zou het nog altijd willen zien dat Huntelaar bij dit Tottenham speelt. Gewoon 4-2-3-1 spelen met Huntelaar in de spits. Daarachter Bale, Modric en Lennon en daarachter vd Vaart en Sandro. Ik denk dat Huntelaar prima bediening krijgt daar van Bale, Modric en Lennon.
ze kochten hem toen toch voor 65 miljoen?quote:
Doe er daar maar minstens 30 bijquote:Op maandag 23 mei 2011 22:00 schreef frensje het volgende:
[..]
ze kochten hem toen toch voor 65 miljoen?
Volledig terecht.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:00 schreef msnk het volgende:
Is het heel arrogant als ik zeg dat dit wel heel heel erg dichtbij een 10 kwam?
nee hij gaat al naar De Treffersquote:Op maandag 23 mei 2011 22:00 schreef marcodej het volgende:
HansieHansie gaat toch geen trainer van mijn club worden?
96.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:00 schreef frensje het volgende:
[..]
ze kochten hem toen toch voor 65 miljoen?
Hadden ze geen miljarden-clausule erin? Of wat was dat voor iets vaags?quote:
iddquote:Op maandag 23 mei 2011 22:00 schreef Type-R het volgende:
"quickboooooys"
"Dat ís Katwijk"
<het zal wel gezicht>
Hij heeft een afkoopsom van 1.000.000.000 in zijn contract staan, ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:01 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hadden ze geen miljarden-clausule erin? Of wat was dat voor iets vaags?
Omdat ie een baard heeft?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:04 schreef JaneDoe het volgende:
sander lantinga.. wanneer gaat die man weer eens een frisse douche nemen
tis toch al bijna 5 jaar geleden schat ik zo in
Zou leuk zijn als een of andere louche miljardair hem koopt en hem in Oezbekistan laat spelenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:03 schreef Agüero het volgende:
[..]
Hij heeft een afkoopsom van 1.000.000.000 in zijn contract staan, ja.
Gewoon om hem te naaien?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als een of andere louche miljardair hem koopt en hem in Oezbekistan laat spelen
Alsof er ooit ook maar één inhoudelijke discussie heeft plaatsgevonden bij Studio Randzaken... Het gaat altijd over de trainer, de scheidsrechter, het bestuur van Ajax en overtredingen. Nooit over voetbal.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:59 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Inhoudelijke discussies doe je maar in het studio voetbal topic, dit is wel voetbal international he?
1. Hij zei alsnog dat het best knap is.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:05 schreef JedimindhaX het volgende:
Die Rene is soms wel een halve autist hoor, eerlijk. Echt een zuiger met dat gehaat op Ronaldo. Hij was nog niet half de speler die Ronaldo is. 40 doelpunten in la liga, maar natuurlijk kan daar geen positief woord over gezegd worden, fucking Barca fanboys. En dan met dat halve nicht dit dat.. ik zou zeggen ga maar eens kijken wat voor chicks Ronaldo regelt, Rene...
Wat een debiele opmerking is het dan dat hij zich niet doucht?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
neen
in dat geval zou ik me afvragen wanneer hij eens een siellet ter hand zou nemen
Wat ben jij een idiootquote:Op maandag 23 mei 2011 22:09 schreef msnk het volgende:
[..]
1. Hij zei alsnog dat het best knap is.
2. De chickies die hij regelt is gewoon voor doekoes man wat denk jij, dat ie ze loopt te naaien of zo? Daarom dat hij een kind van een ander moest regelen zeker? Tfoe
|Toch blijft het een feit dat indien Messi 40x had gescoord de onderste 10 clubs niet heel zwak waren (Al ben ik het er wel mee eens). Maar ik stoor me er allang niet meer aan anders had ik VIoranje ook niet kunnen volgen met zijn Spanje obsessie.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:09 schreef msnk het volgende:
[..]
1. Hij zei alsnog dat het best knap is.
2. De chickies die hij regelt is gewoon voor doekoes man wat denk jij, dat ie ze loopt te naaien of zo? Daarom dat hij een kind van een ander moest regelen zeker? Tfoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |