Nice.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:12 schreef pberends het volgende:
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)_International_s.mp4
Je weet dat je die pas mag posten als er minstens tien keer naar gevraagd is?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:12 schreef pberends het volgende:
Uitzending Voetbal International van maandag 23 mei 2011:
http://adaptive.rtl.nl/ne(...)_International_s.mp4
weltrusten!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat een debiele opmerking is het dan dat hij zich niet doucht?
Je ziet toch geen vliegen op hem zitten of Maduro vies kijkend?
Je opmerking is nergens op gebaseerd
Ga onder de lakens aan je pik trekken mongoolquote:
Precies wat ik ook dacht toen hij zei "de onderste clubs zijn niet zo goed". Alsof ze in twee verschillende competities spelen of zoquote:Op maandag 23 mei 2011 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
|Toch blijft het een feit dat indien Messi 40x had gescoord de onderste 10 clubs niet heel zwak waren
Het staat er 'n beetje raar.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom mag je wel van Messi en niet van Ronaldo genieten ?
Die vond ik dan weer ma-te-loos irritant. Vreselijke jongenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:27 schreef msnk het volgende:
Ruud Vormer kon ook echt lekker meelullen trouwensDoen de meeste bargasten hem niet na.
Leg jij anders even uit waarom die kerel de meest gay-ass kleding en schoenen draagt en ineens een kindje heeft maar nooit een relatie.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die vond ik dan weer ma-te-loos irritant. Vreselijke jongen
Hij durft in elk geval vrij te spreken i.p.v. gelikte praatjes van de mediatraining uit te kramen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die vond ik dan weer ma-te-loos irritant. Vreselijke jongen
Zou er serieus iemand zijn die daar iets om geeft. Kan toch haast niet?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Leg jij anders even uit waarom die kerel de meest gay-ass kleding en schoenen draagt en ineens een kindje heeft maar nooit een relatie.
Het boeit mij verder ook niet maar ik snap de typering wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou er serieus iemand zijn die daar iets om geeft. Kan toch haast niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |