Dat ook.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:59 schreef HenkieVdV het volgende:
Hoop inderdaad dat Hansie z'n punt wil hebben over Ajax kampioenschap.
Hij is groot fan van Theo, dus waarschijnlijk louter positief commentaarquote:Op maandag 23 mei 2011 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd wat Johan te zeggen heeft over Theo
wat heb ik gemist?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:21 schreef rubbereend het volgende:
Bizarre ontwikkelingen wat betreft Reis dadelijkik ben bang
WAT?!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:21 schreef rubbereend het volgende:
Ditquote:Op maandag 23 mei 2011 20:21 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:21 schreef rubbereend het volgende:
dan moet je het juist wel een spoiler zettenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:23 schreef DrDentz het volgende:
Geen spoilers! Ik wil dat Johan me het nieuws brengt.
er is ook nog niet bekend wat, dus ik spoiler nietquote:Op maandag 23 mei 2011 20:23 schreef DrDentz het volgende:
Geen spoilers! Ik wil dat Johan me het nieuws brengt.
Voor beide gevallenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan ga ik janken van geluk. Of ga jij fappen?
Welke verboden middelen helpen?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Even serieus: Ik denk dat Reis weer verboden middelen heeft gebruikt om zich sneller te laten herstellen
God sta ons bijquote:Op maandag 23 mei 2011 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Even serieus: Ik denk dat Reis weer verboden middelen heeft gebruikt om zich sneller te laten herstellen
Argh... Zenuwen slopen me atmquote:Op maandag 23 mei 2011 20:29 schreef Geo3kant het volgende:
Hopelijk Reis niet weer aan de drugs..maarja what ever het zal vast slecht nieuws zijn..
twitter thijsslegers thijsslegersquote:Op maandag 23 mei 2011 20:30 schreef Rodawa het volgende:
Hebben ze nieuws over Reis? Heb wat gemist denk ik.
Alsjeblieftquote:
Dan mag de hele clubleiding optyfen.quote:
Ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:30 schreef Rodawa het volgende:
Hebben ze nieuws over Reis? Heb wat gemist denk ik.
Oke, bedankt. Ben benieuwd, hoop dat het goed nieuws is.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja Johan, maar die begint meestal pas na 5 minuten...
Zonder bril vind ik hem echt er raar uit zien, Gijpie.quote:
Jezus 3 cm dik make up of is er een lichte cutout filter overheen gegooid?quote:
PrntScrquote:Op maandag 23 mei 2011 20:33 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hoe de fuck kom jij zo snel aan foto's
Dan spot Piet de Visser hem wel weer. No worries.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:34 schreef Adames het volgende:
Of Reis is spoorloos verdwenen in de jungle
Of doodgeschoten op dat pleintje net als zijn vriend..quote:Op maandag 23 mei 2011 20:34 schreef Adames het volgende:
Of Reis is spoorloos verdwenen in de jungle
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:34 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dan spot Piet de Visser hem wel weer. No worries.
Die Piet Visser die PSV heeft laten stikken?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:34 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dan spot Piet de Visser hem wel weer. No worries.
Ohquote:Op maandag 23 mei 2011 20:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Overschat lelijk wijfAls 't geen omgebouwde man is.
Vind je haar kin ook ietwat puntig?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Overschat lelijk wijfAls 't geen omgebouwde man is.
Yup. Die Piet die ook Messi had gespot.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die Piet Visser die PSV heeft laten stikken?want psv betaalde niet genoeg.
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind je haar kin ook ietwat puntig?
Nee, lees eens daarbovenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je vraagt waar je dit live kunt bekijken.
quote:
Als je een exotisch meisje wil is die van AT5, doet ook sport bij NOS, veel leukerquote:Op maandag 23 mei 2011 20:36 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Exotisch noemen we dat.
Fuck fotomodel knap man, ze is gewoon zwaar overschatquote:Op maandag 23 mei 2011 20:37 schreef pberends het volgende:
Maar het klopt, ze is niet fotomodel-knap. Maar wel een enorm leuke uitstraling en zeker niet lelijk.
ze is gewoon leuk tussen al die mannenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Fuck fotomodel knap man, ze is gewoon zwaar overschatEn al die zielige reacties hier meteen
![]()
Die kan iets en gaat niet dom achter een bar staan.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Als je een exotisch meisje wil is die van AT5, doet ook sport bij NOS, veel leuker
Een goede barvrouw is goud waard.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Die kan iets en gaat niet dom achter een bar staan.Leuke vrouw inderdaad.
Was die 3e ster van Ajax soms roze?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Fuck fotomodel knap man, ze is gewoon zwaar overschatEn al die zielige reacties hier meteen
![]()
Allebei?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Als hij slim is gaat hij cocaine en coke snuiven
psv had ik sowieso al afgeschreven. twente ajax zijn nu topploegen, psv is nu soort van sub topquote:Op maandag 23 mei 2011 20:41 schreef GGMM het volgende:
Reis weg, Van Nistelrooy komt niet, Gomes komt niet. Dat gaat niet goedkomen voor PSV volgend seizoen.
Ik zou Neuer proberen, nog net wat beter.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef Rijstbal het volgende:
Zou Stekelenburg geen goede vervanger voor Gomes kunnen zijn?
Pardon, je kan toch niet voor een berg geld die optie lichten en vervolgens is de kans groot dat hij nooit meer kan voetballenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef Geo3kant het volgende:
Gomes was toch maar een leuk hoopje, niks serieus dus daar geef ik geen zak om. Maar Reis.. PSV zijn echt mongolen.
Liever Isaksson...quote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef Rijstbal het volgende:
Ajax CLquote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef Rijstbal het volgende:
Ik ben bang dat je gelijk hebt. De ondergang van PSV vindt alleen sneller plaats dan ik dacht.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
psv had ik sowieso al afgeschreven. twente ajax zijn nu topploegen, psv is nu soort van sub top
Maar die gaat al naar Bayern Munchen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zou Neuer proberen, nog net wat beter.
Nu al? Zozo...quote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
psv had ik sowieso al afgeschreven. twente ajax zijn nu topploegen, psv is nu soort van sub top
Ik wachte er al opquote:Op maandag 23 mei 2011 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ajax slim is, Meldt het zich per direct bij Reis.
Ze zouden toch zijn contract verlengen met die optie.. maar als je paar dagen te laat aanklopt dan ben je gewoon een mongool..quote:Op maandag 23 mei 2011 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pardon, je kan toch niet voor een berg geld die optie lichten en vervolgens is de kans groot dat hij nooit meer kan voetballen
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ajax slim is, Meldt het zich per direct bij Reis. We zoeken een goede spits en hij past er mooi in! Wel erg slecht beleid van Psv.... Marcel Brandts moet zich schamen om dit
Ja dat is wel slecht inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:43 schreef Einthovuh het volgende:
Maarja wat een naaiactie als Reis weg gaat zeg. Eerst zn operatie en revalidatie betalen en dan gaat ie nu weg?
PSV heeft hem juist vertrouwen gegeven tijdens zijn cokeverslaving.
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
3 jaar niet kampioen worden en dan ben je sub-topquote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Nee, 4 jaar. Leer rekenen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:44 schreef Type-R het volgende:
[..]
3 jaar niet kampioen worden en dan ben je sub-topDan was Ajax zeker 7 jaar lang sub-top?
AFC Ajax met psv vergelijkenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:44 schreef Type-R het volgende:
[..]
3 jaar niet kampioen worden en dan ben je sub-topDan was Ajax zeker 7 jaar lang sub-top?
ajax werd tenminste bijna altijd 2dequote:Op maandag 23 mei 2011 20:44 schreef Type-R het volgende:
[..]
Plaat voor je hoofd ofzo?quote:
Het grasmat is zo goed dat het zichzelf geneest...quote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef Piles het volgende:
Prijs voor de beste grasmat en er dan 10 paarden op zetten
ze moeten al vrezen voor nacompetitie volgend jaar.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
PSV gaat naar het rechterrijtje als ik het zo hoor
Voor de bemesting.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef Piles het volgende:
Prijs voor de beste grasmat en er dan 10 paarden op zetten
Maar leuk is het niet, PSV is toch een van de grote clubs. Laten we hopen dat het geen Feyenoord-scenario wordt.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
PSV gaat naar het rechterrijtje als ik het zo hoor
dat dusquote:Op maandag 23 mei 2011 20:49 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad.Als Fred Rutten een beetje een man was had hij zelf z'n contract opgezegd.
Ik kijk al uit naar de interviewtjes met Sierd.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:50 schreef HenkieVdV het volgende:
Hansie naar PSV zou goed zijn. Komt er misschien een keer wat emotie in dat spel.
Gelukkig maar, vorige keer dat hij er was vond ik hem de beste gast van het seizoen. Hij heeft ook zijn connecties, durft tegen almachtige Johan in te gaan en vertelt leuk.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Gelukkig maar, vorige keer dat hij er was vond ik hem de beste gast van het seizoen. Hij heeft ook zijn connecties, durft tegen almachtige Johan in te gaan en vertelt leuk.
super wedstrijden waren datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |