Ja dat is wel slecht inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:43 schreef Einthovuh het volgende:
Maarja wat een naaiactie als Reis weg gaat zeg. Eerst zn operatie en revalidatie betalen en dan gaat ie nu weg?
PSV heeft hem juist vertrouwen gegeven tijdens zijn cokeverslaving.
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
psv had ik sowieso al afgeschreven. twente ajax zijn nu topploegen, psv is nu soort van sub top
3 jaar niet kampioen worden en dan ben je sub-topquote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
psv had ik sowieso al afgeschreven. twente ajax zijn nu topploegen, psv is nu soort van sub top
Nee, 4 jaar. Leer rekenen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:44 schreef Type-R het volgende:
[..]
3 jaar niet kampioen worden en dan ben je sub-topDan was Ajax zeker 7 jaar lang sub-top?
AFC Ajax met psv vergelijkenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:44 schreef Type-R het volgende:
[..]
3 jaar niet kampioen worden en dan ben je sub-topDan was Ajax zeker 7 jaar lang sub-top?
ajax werd tenminste bijna altijd 2dequote:Op maandag 23 mei 2011 20:44 schreef Type-R het volgende:
[..]
Plaat voor je hoofd ofzo?quote:
Het grasmat is zo goed dat het zichzelf geneest...quote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef Piles het volgende:
Prijs voor de beste grasmat en er dan 10 paarden op zetten
ze moeten al vrezen voor nacompetitie volgend jaar.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
PSV gaat naar het rechterrijtje als ik het zo hoor
Voor de bemesting.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef Piles het volgende:
Prijs voor de beste grasmat en er dan 10 paarden op zetten
Maar leuk is het niet, PSV is toch een van de grote clubs. Laten we hopen dat het geen Feyenoord-scenario wordt.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
PSV gaat naar het rechterrijtje als ik het zo hoor
dat dusquote:Op maandag 23 mei 2011 20:49 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad.Als Fred Rutten een beetje een man was had hij zelf z'n contract opgezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |