Allebei?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Als hij slim is gaat hij cocaine en coke snuiven
psv had ik sowieso al afgeschreven. twente ajax zijn nu topploegen, psv is nu soort van sub topquote:Op maandag 23 mei 2011 20:41 schreef GGMM het volgende:
Reis weg, Van Nistelrooy komt niet, Gomes komt niet. Dat gaat niet goedkomen voor PSV volgend seizoen.
Ik zou Neuer proberen, nog net wat beter.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef Rijstbal het volgende:
Zou Stekelenburg geen goede vervanger voor Gomes kunnen zijn?
Pardon, je kan toch niet voor een berg geld die optie lichten en vervolgens is de kans groot dat hij nooit meer kan voetballenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef Geo3kant het volgende:
Gomes was toch maar een leuk hoopje, niks serieus dus daar geef ik geen zak om. Maar Reis.. PSV zijn echt mongolen.
Liever Isaksson...quote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef Rijstbal het volgende:
Ajax CLquote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef Rijstbal het volgende:
Ik ben bang dat je gelijk hebt. De ondergang van PSV vindt alleen sneller plaats dan ik dacht.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
psv had ik sowieso al afgeschreven. twente ajax zijn nu topploegen, psv is nu soort van sub top
Maar die gaat al naar Bayern Munchen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zou Neuer proberen, nog net wat beter.
Nu al? Zozo...quote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
psv had ik sowieso al afgeschreven. twente ajax zijn nu topploegen, psv is nu soort van sub top
Ik wachte er al opquote:Op maandag 23 mei 2011 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ajax slim is, Meldt het zich per direct bij Reis.
Ze zouden toch zijn contract verlengen met die optie.. maar als je paar dagen te laat aanklopt dan ben je gewoon een mongool..quote:Op maandag 23 mei 2011 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pardon, je kan toch niet voor een berg geld die optie lichten en vervolgens is de kans groot dat hij nooit meer kan voetballen
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ajax slim is, Meldt het zich per direct bij Reis. We zoeken een goede spits en hij past er mooi in! Wel erg slecht beleid van Psv.... Marcel Brandts moet zich schamen om dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |