Waarom vertaal je maar de helft van het woord?quote:
3 sterrenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:12 schreef bebbel het volgende:
Overigens zie ik dat je met Ajax in je avatar zit... en ik ben niet zo'n voetbalfan... maar aanbod is liev, thx
Kan ik blijven crashen?
Omdat er anders bier staat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom vertaal je maar de helft van het woord?
In Amerika denken ze toch dat Nederland de hoofdstad van Amsterdam is?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
Huppel Maastricht is ook een buitenwijk van Amsterdam. Althans volgens een Amerikaan
Dat wil ik oohookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:15 schreef xFriendx het volgende:
Ik woon overigens op 35 min van A'dam, in een dorp, met weilanden en zo. Heerlijke combinatie, zo in de drukte als je wil voor een terras of shoppen en wanneer je rustig aan wil zo je ook zo weer in een nietig dorpje.
Daar denken ze dat Frankrijk de hoofdstad van Europa is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Amerika denken ze toch dat Nederland de hoofdstad van Amsterdam is?
lol awesomequote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom vertaal je maar de helft van het woord?
[..]
3 sterren![]()
![]()
![]()
Uhm ik heb een grote bank ja
Raar volk daar hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Daar denken ze dat Frankrijk de hoofdstad van Europa is.
Amerikanen zijn over het algemeen ook niet zo slimquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Amerika denken ze toch dat Nederland de hoofdstad van Amsterdam is?
QFTquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Amerikanen zijn over het algemeen ook niet zo slim
Ik weet er nog wel een paar. Waarschijnlijk genoeg om dit topic te vullen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:17 schreef bebbel het volgende:
Dat is best een domme uitlating. Maar zit wel wat in. Een amerikaanse vriendin van me bevestigde idd dat een hoop mensen echt volledig under-educated zijn...
Maar maar maar maar zag je de PI nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:20 schreef bebbel het volgende:
oh ik ook wel. Magoed. Ik moet gaan opschieten anders kom ik nooit bij Huppelmuts meer vandaag
Oppersletquote:
doet z'n huiswerk *nu*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar maar zag je de PI niet
de enige echtequote:
Que?quote:
How's life?quote:
Helemaal bovenin zie je een envelopje druk daar eens opquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:22 schreef bebbel het volgende:
lol waar in godsnaam is er hier een inbox verstopt
* bebbel is best nieuw to fora
Hoiquote:
Hoeft niet!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:23 schreef bebbel het volgende:
ah like that
ok. goed om te wetendamn. voel me nu best stupid
![]()
vandaag erg goed, ondanks dat ik smacht naar een peuk.. Heb mn wenkbrauwen geplukt en mn ogen opgemaakt en voel me nu geweldig en lekker enzo, maar geen geld om uit te gaanquote:
tijntjequote:
lol so far for op je bank crashen duschquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah op naar een feestje.
Ik twijfel echt nog tussenen
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah op naar een feestje.
Ik twijfel echt nog tussenen
Dank je wel. Het is toch een eer wanneer iemand je een milf vindt toch?quote:
pics!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:27 schreef nikky het volgende:
[..]
Dank je wel. Het is toch een eer wanneer iemand je een milf vindt toch?
Zekerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:27 schreef nikky het volgende:
[..]
Dank je wel. Het is toch een eer wanneer iemand je een milf vindt toch?
Sommige users hebben in het verleden het leuk gevonden mijn foto's aan te passen met hakenkruizen ( Erfgoed van FA geweest zijn ). Sindsdien staan ze niet meer op FOK!quote:
da's wel loos ja. ik zie de lol er ook niet van in. Daarbij, komt er eens een MILF gaan ze pics versoepenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Sommige users hebben in het verleden het leuk gevonden mijn foto's aan te passen met hakenkruizen ( Erfgoed van FA geweest zijn ). Sindsdien staan ze niet meer op FOK!
Misschien kom ik binnenkort wel eens op een meet
( Als er een leuke komt )
Ik sta nog in Dubio....quote:
En wat was het?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:34 schreef Graseter het volgende:
IK HEB NIKKY EEN KEER IN HET ECHT GEZIEN!
quote:
SPOILER: Voor Nikky!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor Tijn!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee! Wanneer?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:34 schreef Graseter het volgende:
IK HEB NIKKY EEN KEER IN HET ECHT GEZIEN!
Sorry, ik woon net even te ver wegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik sta nog in Dubio....
Er een turn up the base feest hier in Amersfoort.... maar ik wil niet alleeeeeeeeeeeeen
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILER: Voor Nikky!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar heb je mijn foto vandaan?SPOILER: Voor Tijn!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILER: Voor Nikky!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ze maar lief isSPOILER: Voor Tijn!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Vandaag is Groningen voor mij ook te verquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:37 schreef nikky het volgende:
Sorry, ik woon net even te ver weg. Ik ga vanavond dansen in Groningen.
was opvouwen.. verspilde moeitequote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:51 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben ook film aan het kijkenoja ik moet ook nog was opvouwen
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
was opvouwen.. verspilde moeite![]()
ma doet het ook nog steeds voor me, wasmand mee, schone was terug, netjes gestreken en opgevouwen en ik prop het gewoon weer in de kast
adiosquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:54 schreef nikky het volgende:
Ik ga douchen en de nodige lichamelijke verzorging toepassen op mijn lijf. Tot zo.
Douche ze!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:54 schreef nikky het volgende:
Ik ga douchen en de nodige lichamelijke verzorging toepassen op mijn lijf. Tot zo.
Ik heb mijn hanggedeelte weggehaald en vervangen door planken omdat het anders niet zou passen.. ik heb te veel klerenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]Mja..... daarom hang ik het meeste ook op...
Hmm... op zich valt dat bij mij nog wel mee... maar ik moet het wel weer eens gaan uitzoekenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb mijn hanggedeelte weggehaald en vervangen door planken omdat het anders niet zou passen.. ik heb te veel kleren
Ik moet het ook uitzoeken hoor, maar het schiet niet zo op als je in gewicht op en neer gaat.. nu ben ik vrij slank voor mijn doen, en ik heb geen enkele broek die past, allemaal veul te groot, maar dat kan volgende maand zomaar anders zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... op zich valt dat bij mij nog wel mee... maar ik moet het wel weer eens gaan uitzoeken
van jou had ik ook niet anders verwachtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:01 schreef xFriendx het volgende:
Ik vouw het wel netjes op voor het de kast in gaat.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
van jou had ik ook niet anders verwacht
echt.. jij lijkt me ook zo iemand die elke ochtend netjes zn bed opmaaktquote:
oeh.. ik kan ook wel een biertje vatten.. of zou ik een portje nemen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:04 schreef Watertornado het volgende:
Oeh, Bier! Chimay Tripel en Blauw staan te koelen.
Correctquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
echt.. jij lijkt me ook zo iemand die elke ochtend netjes zn bed opmaakt
Kan wel, maar niet aan te raden, je bent heeeeeel snel bezopen als je alcohol mixt met antibiotica.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oeh.. ik kan ook wel een biertje vatten.. of zou ik een portje nemen?
ohnee.. mag alcohol met antibiotica eigk? nee toch?
Wat niet weet wat niet deert.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oeh.. ik kan ook wel een biertje vatten.. of zou ik een portje nemen?
ohnee.. mag alcohol met antibiotica eigk? nee toch?
ach ja, een keer goedkoop dronken heeft ook wel watquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan wel, maar niet aan te raden, je bent heeeeeel snel bezopen als je alcohol mixt met antibiotica.
Maar ik neem nooit antibiotica en toch ben ik heel snel bezopen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan wel, maar niet aan te raden, je bent heeeeeel snel bezopen als je alcohol mixt met antibiotica.
Je klinkt als zo'n vogeltje wat over een grasveldje huppelt....'hey worm!' *hap*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
misschien moet ik ook eerst ff wat eten.. misschien.. wacht ff.. struinen en voedsel zoeken.. tot over een paar minuutjes
Ik was misselijk net en beetje pijn in mijn buik, kom ik langs de dönerzaak en me dan toch niet in kunnen houden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
misschien moet ik ook eerst ff wat eten.. misschien.. wacht ff.. struinen en voedsel zoeken.. tot over een paar minuutjes
Waarom?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik was misselijk net en beetje pijn in mijn buik, kom ik langs de dönerzaak en me dan toch niet in kunnen houden.
Nu heb ik daar een beetje spijt van.
Omdat alles tussen mijn huig en anus een beetje protesteert.quote:
Tip eet minder Dönerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat alles tussen mijn huig en anus een beetje protesteert.
Daarom drink ik nu eerst Coca-Cola om het wat te temperen. Daarna pas bier. Is denk ik verstandiger.
wij moeten nooit samen gaan wonenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En meteen de afwas na het eten doen en zo
noodles, lijkt er wel wat opquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je klinkt als zo'n vogeltje wat over een grasveldje huppelt....'hey worm!' *hap*
Juist wel hij doet het huishoudenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wij moeten nooit samen gaan wonen
donerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik was misselijk net en beetje pijn in mijn buik, kom ik langs de dönerzaak en me dan toch niet in kunnen houden.
Nu heb ik daar een beetje spijt van.
De perfecte man dusquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:09 schreef xFriendx het volgende:
En meteen de afwas na het eten doen en zo
oja.. friend, wanneer schikt het je?quote:
Ik wil wel getuigen zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oja.. friend, wanneer schikt het je?
prima.. dresscodequote:
Ik hoef geen getuigen wanneer GvsE en ik elkaar teder strelen en daarna de turbo aanslingeren voor een lange nacht. Ze kan overigens wel ontbijt op bed krijgen. Ik zal alleen wel eerst een uurtje of 3 nadat ik op sta tv kijken, want die mevrouw wil niet om 8 uur al eten. Die komt er pas een stuk later uit natuurlijk.quote:
Is goedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
prima.. dresscode:
[ afbeelding ]
Ik eet niet als ik net wakker ben.. die noodles waren het eerste van vandaagquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik hoef geen getuigen wanneer GvsE en ik elkaar teder strelen en daarna de turbo aanslingeren voor een lange nacht. Ze kan overigens wel ontbijt op bed krijgen. Ik zal alleen wel eerst een uurtje of 3 nadat ik op sta tv kijken, want die mevrouw wil niet om 8 uur al eten. Die komt er pas een stuk later uit natuurlijk.
Mwah, je hebt toch wel meer eisen dan enkel een man die zijn steentje bijdraagt in het huishouden?quote:
Lekker makkelijk toch gewoon tussen je benen duwenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
als hij toch eens een stuk groter was he..
ik heb veulsteveul eisenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, je hebt toch wel meer eisen dan enkel een man die zijn steentje bijdraagt in het huishouden?
http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=u7ehYJPMnqYquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
als hij toch eens een stuk groter was he..
ik heb niks met dwergenseksquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker makkelijk toch gewoon tussen je benen duwen
uhm.. ik zie geen filmpje of liedje?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=u7ehYJPMnqY
En hoe groot ben jij dan?quote:
1.72quote:
Mooie lengtequote:
Tuurlijk, maar dit is een goede startquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, je hebt toch wel meer eisen dan enkel een man die zijn steentje bijdraagt in het huishouden?
Skee Lo - I Wishquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm.. ik zie geen filmpje of liedje?
Ik ook (blijkbaar), maar op mijn ID staat 1.75quote:
ik hou van lange mannenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
1.88 ofzow, 1.90, dat matcht dan nog wel.
als ik had gewild had ik dat ook kunnen hebben, ze vroeg me hoe lang ik was, niks niet metenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook (blijkbaar), maar op mijn ID staat 1.75
OOk als ze dik zijn, zweten en vol puisten?quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Skee Lo - I Wish
I wish I was a little bit taller...
I wish I was a baller...
I wish I was a little bit taller y'all
I wish I was a baller
Nou, ik was altijd in de veronderstelling dat ik echt 1.75/1.76 was. Totdat ik in Maart bij een medisch onderzoek onder de meetlat moest. 1.72 dus..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik had gewild had ik dat ook kunnen hebben, ze vroeg me hoe lang ik was, niks niet meten
Neequote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OOk als ze dik zijn, zweten en vol puisten?
Tweede punt val ik al afquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee
ik heb meer eisen dan alleen lang![]()
Mager/slank, gespierd, zonder puisten, geen jonkies, bruine ogen, donker haar, geen lichaamshaar enz enz enz enz enz..
Alles check, behalve de ogen en haar...blauw/grijs en donkerblond. Damn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee
ik heb meer eisen dan alleen lang![]()
Mager/slank, gespierd, zonder puisten, geen jonkies, bruine ogen, donker haar, geen lichaamshaar enz enz enz enz enz..
1.81 is niet langquote:
jij bent ook nog een jonkie toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alles check, behalve de ogen en haar...blauw/grijs en donkerblond. Damn.
Je hebt ook geen lichaamshaar? Geen wenkbrouwen, haar op je armen/benen etc?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alles check, behalve de ogen en haar...blauw/grijs en donkerblond. Damn.
oh, sorry, al het haar onder de nekgrens is verboden..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je hebt ook geen lichaamshaar? Geen wenkbrouwen, haar op je armen/benen etc?
Je wil jongetjes?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, sorry, al het haar onder de nekgrens is verboden..
nee.. ik wil geen haarballenquote:
Ach alle andere punten ookquote:
we wisten jaren geleden al dat het niks tussen ons zou wordenquote:
Jongetjes dus.quote:
Neequote:
Wel dat het er groeit iig. Mannen moeten ook minimaal 5 borstharen hebben of dat het iig groeit...anders zijn het idd jongetjes...te weinig testosteron.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee![]()
ik wil gewoon glad
waarom zeggen mensen altijd dat haarloos kinderlijk is? jij hebt liever ook een vrouw met bush onder haar oksels, op haar kut, benen, armen enz enz?
Ik zeg nergens dat er niet geharst mag wordenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wel dat het er groeit iig. Mannen moeten ook minimaal 5 borstharen hebben of dat het iig groeit...anders zijn het idd jongetjes...te weinig testosteron.
En ik wil niet gepijpt worden door jou, dus laat ik het haar lekker zitten.quote:
jij mag het lekker laten groeienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik wil niet gepijpt worden door jou, dus laat ik het haar lekker zitten.
Mooi,quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij mag het lekker laten groeien
Ik hars mijn ballen never nooit nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat er niet geharst mag worden
quote:
Gewoon met het mes eroverquote:
Zulk taalgebruikquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik wil niet gepijpt worden door jou, dus laat ik het haar lekker zitten.
ik was er idd ook ff stil vanquote:
Bosch goed bezigquote:
daarom eindig ik ook alleenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:55 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Jongens jongens... een scheermes... je hoeft niet meteen gecastreed te worden![]()
En ontopic... De meest emensen eindigen toch niet met hun ideaal beeld....
want dat is er namelijk niet...
jij raspt het ook zo?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo'n fibroxhandvat zit zooo lekker in de hand hè.
Het lijkt er soms op en soms ook nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:55 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Jongens jongens... een scheermes... je hoeft niet meteen gecastreed te worden![]()
En ontopic... De meest emensen eindigen toch niet met hun ideaal beeld....
want dat is er namelijk niet...
en je moet toch wel heul goed zijn om mij stil te krijgenquote:
27quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij bent ook nog een jonkie toch?
Nog steeds een jonkiequote:
23quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:04 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Dat hangt van je eigen leeftijd af... iemand van 60 vind iemand van 27 een jonkie... iemand van 18 vind hem oud
Daar is niets mis meequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ze vinden me op die dame van evanescence lijken![]()
Nergens dat dat slecht is, maar de ervaring wijst uit dat dat te jong is voor mijquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet dat per se slecht zijn? Tis ouder dan je zelf bent
is ook niks mis mee, maar ik zie het nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar is niets mis meezij is knap.
![]()
Een meisje waarbij ik de friendzone heb gezeten leek echt heel erg op haar.
Varken is klein hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:07 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Dan is de vraag: moet ze hey ouwe tegen je zeggen of broekie ?
Maar op je foto lijk je wel wat op Amy Lee, maar meer nog op een grote zwarte kat
Sorry, maar jij lijken op Amy Lee?. Nee echt nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ze vinden me op die dame van evanescence lijken![]()
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, maar jij lijken op Amy Lee?. Nee echt niet
Jong blaadje misbruiken dus?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:07 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind jonger juist lekker.... maarja ik ken maar weinig oudere mannen waar ik helemaal jottedebotel van ben
Kan je ook zo goed zingen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is ook niks mis mee, maar ik zie het niet
Hoezo misbruiken?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jong blaadje misbruiken dus?Ehm ja, eigenlijk niets mis mee
Hell no.. zelfs een krolse kat produceert zuiverder geluid dan ikquote:
o.a.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:10 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Hou je dan wel van Metal Good vs Evil?
Duetje doen? Zo zing ik ook D:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hell no.. zelfs een krolse kat produceert zuiverder geluid dan ik
Onder dwang dusquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoezo misbruiken?![]()
Alles gebeurd in overleg hoor
dat kan de wereld niet aan vrees ikquote:
Ik ben laatst naar een concert van Enslaved geweest. Ik vond het wel geweldig aan de ene kant, maar eigenlijk ook net een beetje te..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
o.a.
van eigenlijk alles behalve trance en reggaeton
Ach de wereld zou ook vergaan vandaagquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat kan de wereld niet aan vrees ik
nee.. zingen is op ritme geluid produceren met je stembanden.. en als je het goed doet, is het nog om aan te horen ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:12 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Dan heb je een goede smaakennuh... zingen kan iedereen... zingen is niets anders dan gecontroleerd schreeuwen
Enslaved is vetquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben laatst naar een concert van Enslaved geweest. Ik vond het wel geweldig aan de ene kant, maar eigenlijk ook net een beetje te..
Ik heb altijd gezegd dat mijn eind groots is.. maar om nou samen met tijn te eindigen gaat me te verquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:13 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Wel handig ... Dan ben je wel de apocalyps...
Ja, ik heb ook een cd daar gekocht hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Enslaved is vet![]()
Laatste paar albums zijn geweldig
Gun mij ook eens wat voordat ik eeuwig moet branden in de hel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat mijn eind groots is.. maar om nou samen met tijn te eindigen gaat me te ver
Ik vind Enslaved juist vrij rustig.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een cd daar gekocht hoor
Maar toch zal ik eerder iets rustigers draaien.
Sja.. goede vraag.. mag ik iedereen kiezen? mogen het er meer dan 1 zijn?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:14 schreef Sgt.Warlock het volgende:
De vraag is dan ... Met wie wil je wel samen eindigen?
neequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gun mij ook eens wat voordat ik eeuwig moet branden in de hel.
span-nend!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk ... ik heb niks voor niks spanbanden in de buurt van mijn bed
hi skatjequote:
heej bosje.. alles flex?quote:
Heb jij eigenlijk al eens bier uit je eigen buurt gedronken (Eem)?quote:
'N ander perspectief.... hoe ben je daar opgekomen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:18 schreef Sgt.Warlock het volgende:
... alcohol, sex en drugs mogen niet in de hemel... dus geef mij de hel maar vol met nymphen enzovoorts
Uhm... Slash, Johnny Depp, Mark Wahlberg, Clooney mag ook wel mee, Bruce Willis, enz enz?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:18 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Van mij mag je kiezen met wie je wilMaar ben wel nieuwsgierig ...
@Tijn... de hel is niet erg... alcohol, sex en drugs mogen niet in de hemel... dus geef mij de hel maar vol met nymphen enzovoorts
Gelukkig geloof ik niet in die dingenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:18 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Van mij mag je kiezen met wie je wilMaar ben wel nieuwsgierig ...
@Tijn... de hel is niet erg... alcohol, sex en drugs mogen niet in de hemel... dus geef mij de hel maar vol met nymphen enzovoorts
Hey psst meisje ruikt dit doekje naar chloroformquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk ... ik heb niks voor niks spanbanden in de buurt van mijn bed
Tie rips werken wel goed ja.... handboeitjes bij mij niet altijd.....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:20 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Tie rips en handboeien werken beter Engel
my point of viewquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
'N ander perspectief.... hoe ben je daar opgekomen?
Ik zie jou daar zo voor aan om dat serieus te doen hè!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey psst meisje ruikt dit doekje naar chloroform
dan moet je goede handboeien regelen.. die goedkope trek je zo uit elkaarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tie rips werken wel goed ja.... handboeitjes bij mij niet altijd.....
kei moe.. hele dag rondgelopen in stukje walonie tussen luik en aken.. was wel mooi daarquote:
Alleen als het het goede deel is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat denk je... zal ik de rest van de wijn op maken?
dat ligt er aan.. liggen er vreemde mannen op de loer? anders gewoon doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat denk je... zal ik de rest van de wijn op maken?
Ja je hebt Amersfoorts stadsbier... de drie ringen geloof ik (ik wil nog een keer zo'n bierproeverij daar doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al eens bier uit je eigen buurt gedronken (Eem)?
Nee tegenwoordig doe ik GHB in drankjesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie jou daar zo voor aan om dat serieus te doen hè!
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Okee leuk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:23 schreef clevy het volgende:
[..]
kei moe.. hele dag rondgelopen in stukje walonie tussen luik en aken.. was wel mooi daar
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dan moet je goede handboeien regelen.. die goedkope trek je zo uit elkaar
Heel simpel, ik vind de katholieke/christelijke doctrine erg grappig ....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oh trouwens! Ze hebben bij mijn frietzaak een neger neergepoot!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja je hebt Amersfoorts stadsbier... de drie ringen geloof ik (ik wil nog een keer zo'n bierproeverij daar doen)
ik wel, maar mocht ze niet lenen van mquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]Waarschijnlijk moet ik gewoon echte copsboeien hebben... maar ja ik ken geen kerel die agent is...
Geen vreemde mannen hier...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:23 schreef clevy het volgende:
[..]
dat ligt er aan.. liggen er vreemde mannen op de loer? anders gewoon doen
er is nog hoop voor jequote:
Grappig zou ik het niet willen noemen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:25 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Heel simpel, ik vind de katholieke/christelijke doctrine erg grappig ....
zo heb ik laatst op het werk mezelf kapot gelachen.. een collega ging mij vastbinden met van dat plastic... nog geen halve minuut en ik was los, mijn beurt.. ik bind hem vast.. hij kreeg zichzelf niet meer losquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:27 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ach, goed kunstelen met touw werkt ook welEn Als ze stuk gaan hebben ze wel nut gehad
Mensen hebben nu eenmaal houvast nodigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Grappig zou ik het niet willen noemen.
Alleen al omdat er aardig wat mensen happy mee zijn.
dus nu is de friet vies?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:26 schreef Watertornado het volgende:
Oh trouwens! Ze hebben bij mijn frietzaak een neger neergepoot!
Niets per sé over negers, maar de knakker die er eerst was, was chefkok en dat was duidelijk terug te proeven.
Ja, maar dat is ook een verschil of het je hobby is of dat je het voor de lol doetquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo heb ik laatst op het werk mezelf kapot gelachen.. een collega ging mij vastbinden met van dat plastic... nog geen halve minuut en ik was los, mijn beurt.. ik bind hem vast.. hij kreeg zichzelf niet meer los
en hij had nog wel bij de scouting gezeten
Niet vies, maar het is niet meer zo lekker als dat het vroeger was. Blijkbaar is friet in een bak met vet pleuren toch niet zo makkelijk als gedacht.quote:
Boek je grote successen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig doe ik GHB in drankjes
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:27 schreef clevy het volgende:
[..]
er is nog hoop voor jegewoon lekker doordrinken dan en daarna als een engeltje gaan slapen.
ik drink nog ff een leffe biere de printemps en ga dan ook snurken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het verbaasd me ook nog steeds, maar mannen gaan gewoon vrijwillig in mijn bed liggen hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:32 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook een verschil of het je hobby is of dat je het voor de lol doet
Hmmz dus als je ze wilt houden bind je ze goed vast en anders laat je ze lopen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het verbaasd me ook nog steeds, maar mannen gaan gewoon vrijwillig in mijn bed liggen hoor
hihihiquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:27 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ach, goed kunstelen met touw werkt ook welEn Als ze stuk gaan hebben ze wel nut gehad
Ik ben iig nog niet opgepaktquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]Hoop... ja
Maar ik wil nu een knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.knuffel voor engeltje
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]Hoop... ja
Maar ik wil nu een knuffel'knuffels'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
[..]Hoop... ja
Maar ik wil nu een knuffel* clevy knuffelt -Engel- helemaal mwurmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
ze komen ook nog vrijwillig terugquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:34 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Hmmz dus als je ze wilt houden bind je ze goed vast en anders laat je ze lopen?
Nope.... je moet de juiste friet hebben... lengte,dikte, juiste vet.... etcquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet vies, maar het is niet meer zo lekker als dat het vroeger was. Blijkbaar is friet in een bak met vet pleuren toch niet zo makkelijk als gedacht.
Dus ook een soort knuffelbeesten? of meer een soort rubber?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze komen ook nog vrijwillig terug
Nou, díe parameters zullen niet veranderd zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nope.... je moet de juiste friet hebben... lengte,dikte, juiste vet.... etc
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
'knuffels'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat soort knuffels heb ik ook
![]()
nee, gewoon warm en van vleesch en bloed .. dus niks van rubber ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:37 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Dus ook een soort knuffelbeesten? of meer een soort rubber?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:35 schreef clevy het volgende:
* clevy knuffelt -Engel- helemaal mwurmWat eeeeeeeeeeeeen super lief plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tnx!
quote:
het eerste plaatje op google als je knuffel intikt..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat eeeeeeeeeeeeen super lief plaatje![]()
tnx!
Lekker toch zo'n knuffelquote:
nou nou nou.. het gaat om het idee.. niet om de grootte van t cadeautjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het eerste plaatje op google als je knuffel intikt..
beetje meer moeite had best gemogen hoor
Ik heb m toch liever zonder het anaalgedeeltequote:
Dat kan zeker een aanvulling zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:38 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ik heb ze niet, maar zijn ook wel leuk om te gebruiken voor de dame van mijn keuze
fout. Het gaat om de moeite die erin gestopt isquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:39 schreef clevy het volgende:
[..]
nou nou nou.. het gaat om het idee.. niet om de grootte van t cadeautje
precies.. dus met plaatje is meer moeite dan zonderquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fout. Het gaat om de moeite die erin gestopt is
maaaaaar.. een beter gezocht plaatje is nog beterquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:41 schreef clevy het volgende:
[..]
precies.. dus met plaatje is meer moeite dan zonder
Ik vind het liefquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:39 schreef clevy het volgende:
nou nou nou.. het gaat om het idee.. niet om de grootte van t cadeautje
dus tis nooit goed genoegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maaaaaar.. een beter gezocht plaatje is nog beter
Zeker weten. En heel erg leerzaam ookquote:
Nou ja, weet niet of het er met moeite ingestopt wordt, maar maar wel fijn als je weet op welke knopjes je moet drukkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fout. Het gaat om de moeite die erin gestopt is
quote:
das pas een knuffel engel:quote:
tja.. dat ik het 'goede' antwoord weet wil niet zeggen dat ik dat soort gedrag gedoogquote:
hot tandoori van de NYC pizza. de echte pizzeria was al dicht, anders was het een goeie ansjovis geweestquote:
wat ga je eraan doen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef clevy het volgende:
[..]
tja.. dat ik het 'goede' antwoord weet wil niet zeggen dat ik dat soort gedrag gedoog
Zo veel verstand heb ik er niet van. Zulk speelgoedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb m toch liever zonder het anaalgedeelte
jou een dikke zoen geven en met opgeheven hoofd weglopen.quote:
*geeft klopje op schouder*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:46 schreef clevy het volgende:
[..]
jou een dikke zoen geven en met opgeheven hoofd weglopen.
victory is in the eye of the beholder
Leuk liedjequote:
maar geld helpt welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:52 schreef Sgt.Warlock het volgende:
En het is ook een super tekstEn ook waar... Geld is niet nodig om je gelukkig te maken...
je hebt alleen een beetje natuur nodig
ja is erg lekker. neej had ik niet zelf kunnen maken. spullen niet standaard voor in huis.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:45 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Had je m dan niet beter zelf kunnen maken Bebbel?
Zelfgemaakte pizza is erg lekker
voor een huis en eten heb je ook geld nodigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:54 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Geld kan helpen, maar als je een huis hebt, eten, en tijd om de natuur in te gaan ben je al een heel eind op weg
Niet elk mens werkt hetzelfde hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:54 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Geld kan helpen, maar als je een huis hebt, eten, en tijd om de natuur in te gaan ben je al een heel eind op weg
zonder woning en eten KAN je niet gelukkig zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:56 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ja dat is zo, maar het is niet het belangrijkste in het leven. (en je link is voor een deel enorm fijne dansmuziek)
oke.. rephrase.. zonder woning kan ik niet gelukkig zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:00 schreef Sgt.Warlock het volgende:
zonder woning kan je wel gelukkig zijn, zonder eten niet, maar eten is natuur...
tenzij je kiloknallers eet, maar dat is een ander verhaal
Kristen kan gewoon echt alles zingenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef Sgt.Warlock het volgende:
GvE... dank je voor de linkZal haar eens in de gaten houden... wat een stem
sowieso, broadwayzangers en zangeressen hebben net dat stukje extra lijkt welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:07 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Hell yeahBen het met je eens het klinkt als een klok. En het is ook hele mooie sensuele dansmuziek... Krijg spontaan zin om te dansen
Mja, nog zoveel dingen op mijn lijstje die geld kostenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ja klopt. Maar goed, dat is iets wat je eigenlijk een keer live moet bekijken (en daar heb je dan wel geld voor nodig) En zou dat graag doen ook. Net zoiets als the Repo-Opera (een horror musical/film) Met Sarah brightman onder andere
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef xFriendx het volgende:
Voor de dames, gespierde mannelijke dansers op NED 3 (Gaga optreden).
deze moet je ook even kijken eigenlijk, helemaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ja klopt. Maar goed, dat is iets wat je eigenlijk een keer live moet bekijken (en daar heb je dan wel geld voor nodig) En zou dat graag doen ook. Net zoiets als the Repo-Opera (een horror musical/film) Met Sarah brightman onder andere
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:15 schreef -Engel- het volgende:
die maffe kerel in de states heeft zich maar verschansd...
wat een kerel
Waar is TB... die had het er gister over....quote:
Ook een ehele mooie stem, en vreselijk knap gezongen, ik moet er niet aan denken om hoog EN laag te moeten zingen (nou ja, kan sowieso niet zingen)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
deze moet je ook even kijken eigenlijk, helemaal.![]()
Ik vind het gewoon echt heel knap, gewoon dat omschakelen.. en snel ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:19 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Ook een ehele mooie stem, en vreselijk knap gezongen, ik moet er niet aan denken om hoog EN laag te moeten zingen (nou ja, kan sowieso niet zingen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |