Waarom vertaal je maar de helft van het woord?quote:
3 sterrenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:12 schreef bebbel het volgende:
Overigens zie ik dat je met Ajax in je avatar zit... en ik ben niet zo'n voetbalfan... maar aanbod is liev, thx
Kan ik blijven crashen?
Omdat er anders bier staat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom vertaal je maar de helft van het woord?
In Amerika denken ze toch dat Nederland de hoofdstad van Amsterdam is?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
Huppel Maastricht is ook een buitenwijk van Amsterdam. Althans volgens een Amerikaan
Dat wil ik oohookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:15 schreef xFriendx het volgende:
Ik woon overigens op 35 min van A'dam, in een dorp, met weilanden en zo. Heerlijke combinatie, zo in de drukte als je wil voor een terras of shoppen en wanneer je rustig aan wil zo je ook zo weer in een nietig dorpje.
Daar denken ze dat Frankrijk de hoofdstad van Europa is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Amerika denken ze toch dat Nederland de hoofdstad van Amsterdam is?
lol awesomequote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom vertaal je maar de helft van het woord?
[..]
3 sterren![]()
![]()
![]()
Uhm ik heb een grote bank ja
Raar volk daar hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Daar denken ze dat Frankrijk de hoofdstad van Europa is.
Amerikanen zijn over het algemeen ook niet zo slimquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Amerika denken ze toch dat Nederland de hoofdstad van Amsterdam is?
QFTquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Amerikanen zijn over het algemeen ook niet zo slim
Ik weet er nog wel een paar. Waarschijnlijk genoeg om dit topic te vullen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:17 schreef bebbel het volgende:
Dat is best een domme uitlating. Maar zit wel wat in. Een amerikaanse vriendin van me bevestigde idd dat een hoop mensen echt volledig under-educated zijn...
Maar maar maar maar zag je de PI nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:20 schreef bebbel het volgende:
oh ik ook wel. Magoed. Ik moet gaan opschieten anders kom ik nooit bij Huppelmuts meer vandaag
Oppersletquote:
doet z'n huiswerk *nu*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar maar zag je de PI niet
de enige echtequote:
Que?quote:
How's life?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |