Ja, ik heb ook een cd daar gekocht hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Enslaved is vet![]()
Laatste paar albums zijn geweldig
Gun mij ook eens wat voordat ik eeuwig moet branden in de hel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat mijn eind groots is.. maar om nou samen met tijn te eindigen gaat me te ver
Ik vind Enslaved juist vrij rustig.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een cd daar gekocht hoor
Maar toch zal ik eerder iets rustigers draaien.
Sja.. goede vraag.. mag ik iedereen kiezen? mogen het er meer dan 1 zijn?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:14 schreef Sgt.Warlock het volgende:
De vraag is dan ... Met wie wil je wel samen eindigen?
neequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gun mij ook eens wat voordat ik eeuwig moet branden in de hel.
span-nend!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk ... ik heb niks voor niks spanbanden in de buurt van mijn bed
hi skatjequote:
heej bosje.. alles flex?quote:
Heb jij eigenlijk al eens bier uit je eigen buurt gedronken (Eem)?quote:
'N ander perspectief.... hoe ben je daar opgekomen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:18 schreef Sgt.Warlock het volgende:
... alcohol, sex en drugs mogen niet in de hemel... dus geef mij de hel maar vol met nymphen enzovoorts
Uhm... Slash, Johnny Depp, Mark Wahlberg, Clooney mag ook wel mee, Bruce Willis, enz enz?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:18 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Van mij mag je kiezen met wie je wilMaar ben wel nieuwsgierig ...
@Tijn... de hel is niet erg... alcohol, sex en drugs mogen niet in de hemel... dus geef mij de hel maar vol met nymphen enzovoorts
Gelukkig geloof ik niet in die dingenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:18 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Van mij mag je kiezen met wie je wilMaar ben wel nieuwsgierig ...
@Tijn... de hel is niet erg... alcohol, sex en drugs mogen niet in de hemel... dus geef mij de hel maar vol met nymphen enzovoorts
Hey psst meisje ruikt dit doekje naar chloroformquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk ... ik heb niks voor niks spanbanden in de buurt van mijn bed
Tie rips werken wel goed ja.... handboeitjes bij mij niet altijd.....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:20 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Tie rips en handboeien werken beter Engel
my point of viewquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
'N ander perspectief.... hoe ben je daar opgekomen?
Ik zie jou daar zo voor aan om dat serieus te doen hè!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey psst meisje ruikt dit doekje naar chloroform
dan moet je goede handboeien regelen.. die goedkope trek je zo uit elkaarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tie rips werken wel goed ja.... handboeitjes bij mij niet altijd.....
kei moe.. hele dag rondgelopen in stukje walonie tussen luik en aken.. was wel mooi daarquote:
Alleen als het het goede deel is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat denk je... zal ik de rest van de wijn op maken?
dat ligt er aan.. liggen er vreemde mannen op de loer? anders gewoon doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat denk je... zal ik de rest van de wijn op maken?
Ja je hebt Amersfoorts stadsbier... de drie ringen geloof ik (ik wil nog een keer zo'n bierproeverij daar doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al eens bier uit je eigen buurt gedronken (Eem)?
Nee tegenwoordig doe ik GHB in drankjesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie jou daar zo voor aan om dat serieus te doen hè!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |