23quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:04 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Dat hangt van je eigen leeftijd af... iemand van 60 vind iemand van 27 een jonkie... iemand van 18 vind hem oud
Daar is niets mis meequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ze vinden me op die dame van evanescence lijken![]()
Nergens dat dat slecht is, maar de ervaring wijst uit dat dat te jong is voor mijquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet dat per se slecht zijn? Tis ouder dan je zelf bent
is ook niks mis mee, maar ik zie het nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar is niets mis meezij is knap.
![]()
Een meisje waarbij ik de friendzone heb gezeten leek echt heel erg op haar.
Varken is klein hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:07 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Dan is de vraag: moet ze hey ouwe tegen je zeggen of broekie ?
Maar op je foto lijk je wel wat op Amy Lee, maar meer nog op een grote zwarte kat
Sorry, maar jij lijken op Amy Lee?. Nee echt nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ze vinden me op die dame van evanescence lijken![]()
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, maar jij lijken op Amy Lee?. Nee echt niet
Jong blaadje misbruiken dus?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:07 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind jonger juist lekker.... maarja ik ken maar weinig oudere mannen waar ik helemaal jottedebotel van ben
Kan je ook zo goed zingen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is ook niks mis mee, maar ik zie het niet
Hoezo misbruiken?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jong blaadje misbruiken dus?Ehm ja, eigenlijk niets mis mee
Hell no.. zelfs een krolse kat produceert zuiverder geluid dan ikquote:
o.a.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:10 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Hou je dan wel van Metal Good vs Evil?
Duetje doen? Zo zing ik ook D:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hell no.. zelfs een krolse kat produceert zuiverder geluid dan ik
Onder dwang dusquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoezo misbruiken?![]()
Alles gebeurd in overleg hoor
dat kan de wereld niet aan vrees ikquote:
Ik ben laatst naar een concert van Enslaved geweest. Ik vond het wel geweldig aan de ene kant, maar eigenlijk ook net een beetje te..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
o.a.
van eigenlijk alles behalve trance en reggaeton
Ach de wereld zou ook vergaan vandaagquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat kan de wereld niet aan vrees ik
nee.. zingen is op ritme geluid produceren met je stembanden.. en als je het goed doet, is het nog om aan te horen ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:12 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Dan heb je een goede smaakennuh... zingen kan iedereen... zingen is niets anders dan gecontroleerd schreeuwen
Enslaved is vetquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben laatst naar een concert van Enslaved geweest. Ik vond het wel geweldig aan de ene kant, maar eigenlijk ook net een beetje te..
Ik heb altijd gezegd dat mijn eind groots is.. maar om nou samen met tijn te eindigen gaat me te verquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:13 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Wel handig ... Dan ben je wel de apocalyps...
Ja, ik heb ook een cd daar gekocht hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Enslaved is vet![]()
Laatste paar albums zijn geweldig
Gun mij ook eens wat voordat ik eeuwig moet branden in de hel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat mijn eind groots is.. maar om nou samen met tijn te eindigen gaat me te ver
Ik vind Enslaved juist vrij rustig.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een cd daar gekocht hoor
Maar toch zal ik eerder iets rustigers draaien.
Sja.. goede vraag.. mag ik iedereen kiezen? mogen het er meer dan 1 zijn?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:14 schreef Sgt.Warlock het volgende:
De vraag is dan ... Met wie wil je wel samen eindigen?
neequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gun mij ook eens wat voordat ik eeuwig moet branden in de hel.
span-nend!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk ... ik heb niks voor niks spanbanden in de buurt van mijn bed
hi skatjequote:
heej bosje.. alles flex?quote:
Heb jij eigenlijk al eens bier uit je eigen buurt gedronken (Eem)?quote:
'N ander perspectief.... hoe ben je daar opgekomen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:18 schreef Sgt.Warlock het volgende:
... alcohol, sex en drugs mogen niet in de hemel... dus geef mij de hel maar vol met nymphen enzovoorts
Uhm... Slash, Johnny Depp, Mark Wahlberg, Clooney mag ook wel mee, Bruce Willis, enz enz?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:18 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Van mij mag je kiezen met wie je wilMaar ben wel nieuwsgierig ...
@Tijn... de hel is niet erg... alcohol, sex en drugs mogen niet in de hemel... dus geef mij de hel maar vol met nymphen enzovoorts
Gelukkig geloof ik niet in die dingenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:18 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Van mij mag je kiezen met wie je wilMaar ben wel nieuwsgierig ...
@Tijn... de hel is niet erg... alcohol, sex en drugs mogen niet in de hemel... dus geef mij de hel maar vol met nymphen enzovoorts
Hey psst meisje ruikt dit doekje naar chloroformquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk ... ik heb niks voor niks spanbanden in de buurt van mijn bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |