23quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:04 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Dat hangt van je eigen leeftijd af... iemand van 60 vind iemand van 27 een jonkie... iemand van 18 vind hem oud
Daar is niets mis meequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ze vinden me op die dame van evanescence lijken![]()
Nergens dat dat slecht is, maar de ervaring wijst uit dat dat te jong is voor mijquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet dat per se slecht zijn? Tis ouder dan je zelf bent
is ook niks mis mee, maar ik zie het nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar is niets mis meezij is knap.
![]()
Een meisje waarbij ik de friendzone heb gezeten leek echt heel erg op haar.
Varken is klein hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:07 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Dan is de vraag: moet ze hey ouwe tegen je zeggen of broekie ?
Maar op je foto lijk je wel wat op Amy Lee, maar meer nog op een grote zwarte kat
Sorry, maar jij lijken op Amy Lee?. Nee echt nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ze vinden me op die dame van evanescence lijken![]()
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, maar jij lijken op Amy Lee?. Nee echt niet
Jong blaadje misbruiken dus?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:07 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind jonger juist lekker.... maarja ik ken maar weinig oudere mannen waar ik helemaal jottedebotel van ben
Kan je ook zo goed zingen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is ook niks mis mee, maar ik zie het niet
Hoezo misbruiken?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jong blaadje misbruiken dus?Ehm ja, eigenlijk niets mis mee
Hell no.. zelfs een krolse kat produceert zuiverder geluid dan ikquote:
o.a.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:10 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Hou je dan wel van Metal Good vs Evil?
Duetje doen? Zo zing ik ook D:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hell no.. zelfs een krolse kat produceert zuiverder geluid dan ik
Onder dwang dusquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoezo misbruiken?![]()
Alles gebeurd in overleg hoor
dat kan de wereld niet aan vrees ikquote:
Ik ben laatst naar een concert van Enslaved geweest. Ik vond het wel geweldig aan de ene kant, maar eigenlijk ook net een beetje te..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
o.a.
van eigenlijk alles behalve trance en reggaeton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |