Ach alle andere punten ookquote:
we wisten jaren geleden al dat het niks tussen ons zou wordenquote:
Jongetjes dus.quote:
Neequote:
Wel dat het er groeit iig. Mannen moeten ook minimaal 5 borstharen hebben of dat het iig groeit...anders zijn het idd jongetjes...te weinig testosteron.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee![]()
ik wil gewoon glad
waarom zeggen mensen altijd dat haarloos kinderlijk is? jij hebt liever ook een vrouw met bush onder haar oksels, op haar kut, benen, armen enz enz?
Ik zeg nergens dat er niet geharst mag wordenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wel dat het er groeit iig. Mannen moeten ook minimaal 5 borstharen hebben of dat het iig groeit...anders zijn het idd jongetjes...te weinig testosteron.
En ik wil niet gepijpt worden door jou, dus laat ik het haar lekker zitten.quote:
jij mag het lekker laten groeienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik wil niet gepijpt worden door jou, dus laat ik het haar lekker zitten.
Mooi,quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij mag het lekker laten groeien
Ik hars mijn ballen never nooit nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat er niet geharst mag worden
quote:
Gewoon met het mes eroverquote:
Zulk taalgebruikquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik wil niet gepijpt worden door jou, dus laat ik het haar lekker zitten.
ik was er idd ook ff stil vanquote:
Bosch goed bezigquote:
daarom eindig ik ook alleenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:55 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Jongens jongens... een scheermes... je hoeft niet meteen gecastreed te worden![]()
En ontopic... De meest emensen eindigen toch niet met hun ideaal beeld....
want dat is er namelijk niet...
jij raspt het ook zo?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo'n fibroxhandvat zit zooo lekker in de hand hè.
Het lijkt er soms op en soms ook nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:55 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Jongens jongens... een scheermes... je hoeft niet meteen gecastreed te worden![]()
En ontopic... De meest emensen eindigen toch niet met hun ideaal beeld....
want dat is er namelijk niet...
en je moet toch wel heul goed zijn om mij stil te krijgenquote:
27quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij bent ook nog een jonkie toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |