prima.. dresscodequote:
Ik hoef geen getuigen wanneer GvsE en ik elkaar teder strelen en daarna de turbo aanslingeren voor een lange nacht. Ze kan overigens wel ontbijt op bed krijgen. Ik zal alleen wel eerst een uurtje of 3 nadat ik op sta tv kijken, want die mevrouw wil niet om 8 uur al eten. Die komt er pas een stuk later uit natuurlijk.quote:
Is goedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
prima.. dresscode:
[ afbeelding ]
Ik eet niet als ik net wakker ben.. die noodles waren het eerste van vandaagquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik hoef geen getuigen wanneer GvsE en ik elkaar teder strelen en daarna de turbo aanslingeren voor een lange nacht. Ze kan overigens wel ontbijt op bed krijgen. Ik zal alleen wel eerst een uurtje of 3 nadat ik op sta tv kijken, want die mevrouw wil niet om 8 uur al eten. Die komt er pas een stuk later uit natuurlijk.
Mwah, je hebt toch wel meer eisen dan enkel een man die zijn steentje bijdraagt in het huishouden?quote:
Lekker makkelijk toch gewoon tussen je benen duwenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
als hij toch eens een stuk groter was he..
ik heb veulsteveul eisenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, je hebt toch wel meer eisen dan enkel een man die zijn steentje bijdraagt in het huishouden?
http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=u7ehYJPMnqYquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
als hij toch eens een stuk groter was he..
ik heb niks met dwergenseksquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker makkelijk toch gewoon tussen je benen duwen
uhm.. ik zie geen filmpje of liedje?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=u7ehYJPMnqY
En hoe groot ben jij dan?quote:
1.72quote:
Mooie lengtequote:
Tuurlijk, maar dit is een goede startquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, je hebt toch wel meer eisen dan enkel een man die zijn steentje bijdraagt in het huishouden?
Skee Lo - I Wishquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm.. ik zie geen filmpje of liedje?
Ik ook (blijkbaar), maar op mijn ID staat 1.75quote:
ik hou van lange mannenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
1.88 ofzow, 1.90, dat matcht dan nog wel.
als ik had gewild had ik dat ook kunnen hebben, ze vroeg me hoe lang ik was, niks niet metenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook (blijkbaar), maar op mijn ID staat 1.75
OOk als ze dik zijn, zweten en vol puisten?quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Skee Lo - I Wish
I wish I was a little bit taller...
I wish I was a baller...
I wish I was a little bit taller y'all
I wish I was a baller
Nou, ik was altijd in de veronderstelling dat ik echt 1.75/1.76 was. Totdat ik in Maart bij een medisch onderzoek onder de meetlat moest. 1.72 dus..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik had gewild had ik dat ook kunnen hebben, ze vroeg me hoe lang ik was, niks niet meten
Neequote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OOk als ze dik zijn, zweten en vol puisten?
Tweede punt val ik al afquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee
ik heb meer eisen dan alleen lang![]()
Mager/slank, gespierd, zonder puisten, geen jonkies, bruine ogen, donker haar, geen lichaamshaar enz enz enz enz enz..
Alles check, behalve de ogen en haar...blauw/grijs en donkerblond. Damn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee
ik heb meer eisen dan alleen lang![]()
Mager/slank, gespierd, zonder puisten, geen jonkies, bruine ogen, donker haar, geen lichaamshaar enz enz enz enz enz..
1.81 is niet langquote:
jij bent ook nog een jonkie toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alles check, behalve de ogen en haar...blauw/grijs en donkerblond. Damn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |