Je klinkt als zo'n vogeltje wat over een grasveldje huppelt....'hey worm!' *hap*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
misschien moet ik ook eerst ff wat eten.. misschien.. wacht ff.. struinen en voedsel zoeken.. tot over een paar minuutjes
Ik was misselijk net en beetje pijn in mijn buik, kom ik langs de dönerzaak en me dan toch niet in kunnen houden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
misschien moet ik ook eerst ff wat eten.. misschien.. wacht ff.. struinen en voedsel zoeken.. tot over een paar minuutjes
Waarom?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik was misselijk net en beetje pijn in mijn buik, kom ik langs de dönerzaak en me dan toch niet in kunnen houden.
Nu heb ik daar een beetje spijt van.
Omdat alles tussen mijn huig en anus een beetje protesteert.quote:
Tip eet minder Dönerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat alles tussen mijn huig en anus een beetje protesteert.
Daarom drink ik nu eerst Coca-Cola om het wat te temperen. Daarna pas bier. Is denk ik verstandiger.
wij moeten nooit samen gaan wonenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En meteen de afwas na het eten doen en zo
noodles, lijkt er wel wat opquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je klinkt als zo'n vogeltje wat over een grasveldje huppelt....'hey worm!' *hap*
Juist wel hij doet het huishoudenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wij moeten nooit samen gaan wonen
donerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik was misselijk net en beetje pijn in mijn buik, kom ik langs de dönerzaak en me dan toch niet in kunnen houden.
Nu heb ik daar een beetje spijt van.
De perfecte man dusquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:09 schreef xFriendx het volgende:
En meteen de afwas na het eten doen en zo
oja.. friend, wanneer schikt het je?quote:
Ik wil wel getuigen zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oja.. friend, wanneer schikt het je?
prima.. dresscodequote:
Ik hoef geen getuigen wanneer GvsE en ik elkaar teder strelen en daarna de turbo aanslingeren voor een lange nacht. Ze kan overigens wel ontbijt op bed krijgen. Ik zal alleen wel eerst een uurtje of 3 nadat ik op sta tv kijken, want die mevrouw wil niet om 8 uur al eten. Die komt er pas een stuk later uit natuurlijk.quote:
Is goedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
prima.. dresscode:
[ afbeelding ]
Ik eet niet als ik net wakker ben.. die noodles waren het eerste van vandaagquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik hoef geen getuigen wanneer GvsE en ik elkaar teder strelen en daarna de turbo aanslingeren voor een lange nacht. Ze kan overigens wel ontbijt op bed krijgen. Ik zal alleen wel eerst een uurtje of 3 nadat ik op sta tv kijken, want die mevrouw wil niet om 8 uur al eten. Die komt er pas een stuk later uit natuurlijk.
Mwah, je hebt toch wel meer eisen dan enkel een man die zijn steentje bijdraagt in het huishouden?quote:
Lekker makkelijk toch gewoon tussen je benen duwenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
als hij toch eens een stuk groter was he..
ik heb veulsteveul eisenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, je hebt toch wel meer eisen dan enkel een man die zijn steentje bijdraagt in het huishouden?
http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=u7ehYJPMnqYquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
als hij toch eens een stuk groter was he..
ik heb niks met dwergenseksquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker makkelijk toch gewoon tussen je benen duwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |