uhm.. ik zie geen filmpje of liedje?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=u7ehYJPMnqY
En hoe groot ben jij dan?quote:
1.72quote:
Mooie lengtequote:
Tuurlijk, maar dit is een goede startquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, je hebt toch wel meer eisen dan enkel een man die zijn steentje bijdraagt in het huishouden?
Skee Lo - I Wishquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm.. ik zie geen filmpje of liedje?
Ik ook (blijkbaar), maar op mijn ID staat 1.75quote:
ik hou van lange mannenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
1.88 ofzow, 1.90, dat matcht dan nog wel.
als ik had gewild had ik dat ook kunnen hebben, ze vroeg me hoe lang ik was, niks niet metenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook (blijkbaar), maar op mijn ID staat 1.75
OOk als ze dik zijn, zweten en vol puisten?quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Skee Lo - I Wish
I wish I was a little bit taller...
I wish I was a baller...
I wish I was a little bit taller y'all
I wish I was a baller
Nou, ik was altijd in de veronderstelling dat ik echt 1.75/1.76 was. Totdat ik in Maart bij een medisch onderzoek onder de meetlat moest. 1.72 dus..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik had gewild had ik dat ook kunnen hebben, ze vroeg me hoe lang ik was, niks niet meten
Neequote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OOk als ze dik zijn, zweten en vol puisten?
Tweede punt val ik al afquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee
ik heb meer eisen dan alleen lang![]()
Mager/slank, gespierd, zonder puisten, geen jonkies, bruine ogen, donker haar, geen lichaamshaar enz enz enz enz enz..
Alles check, behalve de ogen en haar...blauw/grijs en donkerblond. Damn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee
ik heb meer eisen dan alleen lang![]()
Mager/slank, gespierd, zonder puisten, geen jonkies, bruine ogen, donker haar, geen lichaamshaar enz enz enz enz enz..
1.81 is niet langquote:
jij bent ook nog een jonkie toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alles check, behalve de ogen en haar...blauw/grijs en donkerblond. Damn.
Je hebt ook geen lichaamshaar? Geen wenkbrouwen, haar op je armen/benen etc?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alles check, behalve de ogen en haar...blauw/grijs en donkerblond. Damn.
oh, sorry, al het haar onder de nekgrens is verboden..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je hebt ook geen lichaamshaar? Geen wenkbrouwen, haar op je armen/benen etc?
Je wil jongetjes?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, sorry, al het haar onder de nekgrens is verboden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |