Tie rips werken wel goed ja.... handboeitjes bij mij niet altijd.....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:20 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Tie rips en handboeien werken beter Engel
my point of viewquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
'N ander perspectief.... hoe ben je daar opgekomen?
Ik zie jou daar zo voor aan om dat serieus te doen hè!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey psst meisje ruikt dit doekje naar chloroform
dan moet je goede handboeien regelen.. die goedkope trek je zo uit elkaarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tie rips werken wel goed ja.... handboeitjes bij mij niet altijd.....
kei moe.. hele dag rondgelopen in stukje walonie tussen luik en aken.. was wel mooi daarquote:
Alleen als het het goede deel is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat denk je... zal ik de rest van de wijn op maken?
dat ligt er aan.. liggen er vreemde mannen op de loer? anders gewoon doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat denk je... zal ik de rest van de wijn op maken?
Ja je hebt Amersfoorts stadsbier... de drie ringen geloof ik (ik wil nog een keer zo'n bierproeverij daar doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al eens bier uit je eigen buurt gedronken (Eem)?
Nee tegenwoordig doe ik GHB in drankjesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie jou daar zo voor aan om dat serieus te doen hè!
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Okee leuk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:23 schreef clevy het volgende:
[..]
kei moe.. hele dag rondgelopen in stukje walonie tussen luik en aken.. was wel mooi daar
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dan moet je goede handboeien regelen.. die goedkope trek je zo uit elkaar
Heel simpel, ik vind de katholieke/christelijke doctrine erg grappig ....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oh trouwens! Ze hebben bij mijn frietzaak een neger neergepoot!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja je hebt Amersfoorts stadsbier... de drie ringen geloof ik (ik wil nog een keer zo'n bierproeverij daar doen)
ik wel, maar mocht ze niet lenen van mquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]Waarschijnlijk moet ik gewoon echte copsboeien hebben... maar ja ik ken geen kerel die agent is...
Geen vreemde mannen hier...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:23 schreef clevy het volgende:
[..]
dat ligt er aan.. liggen er vreemde mannen op de loer? anders gewoon doen
er is nog hoop voor jequote:
Grappig zou ik het niet willen noemen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:25 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Heel simpel, ik vind de katholieke/christelijke doctrine erg grappig ....
zo heb ik laatst op het werk mezelf kapot gelachen.. een collega ging mij vastbinden met van dat plastic... nog geen halve minuut en ik was los, mijn beurt.. ik bind hem vast.. hij kreeg zichzelf niet meer losquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:27 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ach, goed kunstelen met touw werkt ook welEn Als ze stuk gaan hebben ze wel nut gehad
Mensen hebben nu eenmaal houvast nodigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Grappig zou ik het niet willen noemen.
Alleen al omdat er aardig wat mensen happy mee zijn.
dus nu is de friet vies?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:26 schreef Watertornado het volgende:
Oh trouwens! Ze hebben bij mijn frietzaak een neger neergepoot!
Niets per sé over negers, maar de knakker die er eerst was, was chefkok en dat was duidelijk terug te proeven.
Ja, maar dat is ook een verschil of het je hobby is of dat je het voor de lol doetquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo heb ik laatst op het werk mezelf kapot gelachen.. een collega ging mij vastbinden met van dat plastic... nog geen halve minuut en ik was los, mijn beurt.. ik bind hem vast.. hij kreeg zichzelf niet meer los
en hij had nog wel bij de scouting gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |