Niet vies, maar het is niet meer zo lekker als dat het vroeger was. Blijkbaar is friet in een bak met vet pleuren toch niet zo makkelijk als gedacht.quote:
Boek je grote successen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig doe ik GHB in drankjes
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:27 schreef clevy het volgende:
[..]
er is nog hoop voor jegewoon lekker doordrinken dan en daarna als een engeltje gaan slapen.
ik drink nog ff een leffe biere de printemps en ga dan ook snurken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het verbaasd me ook nog steeds, maar mannen gaan gewoon vrijwillig in mijn bed liggen hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:32 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook een verschil of het je hobby is of dat je het voor de lol doet
Hmmz dus als je ze wilt houden bind je ze goed vast en anders laat je ze lopen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het verbaasd me ook nog steeds, maar mannen gaan gewoon vrijwillig in mijn bed liggen hoor
hihihiquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:27 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ach, goed kunstelen met touw werkt ook welEn Als ze stuk gaan hebben ze wel nut gehad
Ik ben iig nog niet opgepaktquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]Hoop... ja
Maar ik wil nu een knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.knuffel voor engeltje
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]Hoop... ja
Maar ik wil nu een knuffel'knuffels'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
[..]Hoop... ja
Maar ik wil nu een knuffel* clevy knuffelt -Engel- helemaal mwurmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
ze komen ook nog vrijwillig terugquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:34 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Hmmz dus als je ze wilt houden bind je ze goed vast en anders laat je ze lopen?
Nope.... je moet de juiste friet hebben... lengte,dikte, juiste vet.... etcquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet vies, maar het is niet meer zo lekker als dat het vroeger was. Blijkbaar is friet in een bak met vet pleuren toch niet zo makkelijk als gedacht.
Dus ook een soort knuffelbeesten? of meer een soort rubber?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze komen ook nog vrijwillig terug
Nou, díe parameters zullen niet veranderd zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nope.... je moet de juiste friet hebben... lengte,dikte, juiste vet.... etc
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
'knuffels'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat soort knuffels heb ik ook
![]()
nee, gewoon warm en van vleesch en bloed .. dus niks van rubber ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:37 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Dus ook een soort knuffelbeesten? of meer een soort rubber?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:35 schreef clevy het volgende:
* clevy knuffelt -Engel- helemaal mwurmWat eeeeeeeeeeeeen super lief plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tnx!
quote:
het eerste plaatje op google als je knuffel intikt..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat eeeeeeeeeeeeen super lief plaatje![]()
tnx!
Lekker toch zo'n knuffelquote:
nou nou nou.. het gaat om het idee.. niet om de grootte van t cadeautjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het eerste plaatje op google als je knuffel intikt..
beetje meer moeite had best gemogen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |