Waarom vertaal je maar de helft van het woord?quote:
3 sterrenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:12 schreef bebbel het volgende:
Overigens zie ik dat je met Ajax in je avatar zit... en ik ben niet zo'n voetbalfan... maar aanbod is liev, thx
Kan ik blijven crashen?
Omdat er anders bier staat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom vertaal je maar de helft van het woord?
In Amerika denken ze toch dat Nederland de hoofdstad van Amsterdam is?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
Huppel Maastricht is ook een buitenwijk van Amsterdam. Althans volgens een Amerikaan
Dat wil ik oohookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:15 schreef xFriendx het volgende:
Ik woon overigens op 35 min van A'dam, in een dorp, met weilanden en zo. Heerlijke combinatie, zo in de drukte als je wil voor een terras of shoppen en wanneer je rustig aan wil zo je ook zo weer in een nietig dorpje.
Daar denken ze dat Frankrijk de hoofdstad van Europa is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Amerika denken ze toch dat Nederland de hoofdstad van Amsterdam is?
lol awesomequote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom vertaal je maar de helft van het woord?
[..]
3 sterren![]()
![]()
![]()
Uhm ik heb een grote bank ja
Raar volk daar hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Daar denken ze dat Frankrijk de hoofdstad van Europa is.
Amerikanen zijn over het algemeen ook niet zo slimquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Amerika denken ze toch dat Nederland de hoofdstad van Amsterdam is?
QFTquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Amerikanen zijn over het algemeen ook niet zo slim
Ik weet er nog wel een paar. Waarschijnlijk genoeg om dit topic te vullen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:17 schreef bebbel het volgende:
Dat is best een domme uitlating. Maar zit wel wat in. Een amerikaanse vriendin van me bevestigde idd dat een hoop mensen echt volledig under-educated zijn...
Maar maar maar maar zag je de PI nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:20 schreef bebbel het volgende:
oh ik ook wel. Magoed. Ik moet gaan opschieten anders kom ik nooit bij Huppelmuts meer vandaag
Oppersletquote:
doet z'n huiswerk *nu*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar maar zag je de PI niet
de enige echtequote:
Que?quote:
How's life?quote:
Helemaal bovenin zie je een envelopje druk daar eens opquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:22 schreef bebbel het volgende:
lol waar in godsnaam is er hier een inbox verstopt
* bebbel is best nieuw to fora
Hoiquote:
Hoeft niet!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:23 schreef bebbel het volgende:
ah like that
ok. goed om te wetendamn. voel me nu best stupid
![]()
vandaag erg goed, ondanks dat ik smacht naar een peuk.. Heb mn wenkbrauwen geplukt en mn ogen opgemaakt en voel me nu geweldig en lekker enzo, maar geen geld om uit te gaanquote:
tijntjequote:
lol so far for op je bank crashen duschquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah op naar een feestje.
Ik twijfel echt nog tussenen
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah op naar een feestje.
Ik twijfel echt nog tussenen
Dank je wel. Het is toch een eer wanneer iemand je een milf vindt toch?quote:
pics!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:27 schreef nikky het volgende:
[..]
Dank je wel. Het is toch een eer wanneer iemand je een milf vindt toch?
Zekerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:27 schreef nikky het volgende:
[..]
Dank je wel. Het is toch een eer wanneer iemand je een milf vindt toch?
Sommige users hebben in het verleden het leuk gevonden mijn foto's aan te passen met hakenkruizen ( Erfgoed van FA geweest zijn ). Sindsdien staan ze niet meer op FOK!quote:
da's wel loos ja. ik zie de lol er ook niet van in. Daarbij, komt er eens een MILF gaan ze pics versoepenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Sommige users hebben in het verleden het leuk gevonden mijn foto's aan te passen met hakenkruizen ( Erfgoed van FA geweest zijn ). Sindsdien staan ze niet meer op FOK!
Misschien kom ik binnenkort wel eens op een meet
( Als er een leuke komt )
Ik sta nog in Dubio....quote:
En wat was het?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:34 schreef Graseter het volgende:
IK HEB NIKKY EEN KEER IN HET ECHT GEZIEN!
quote:
SPOILER: Voor Nikky!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor Tijn!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee! Wanneer?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:34 schreef Graseter het volgende:
IK HEB NIKKY EEN KEER IN HET ECHT GEZIEN!
Sorry, ik woon net even te ver wegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik sta nog in Dubio....
Er een turn up the base feest hier in Amersfoort.... maar ik wil niet alleeeeeeeeeeeeen
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILER: Voor Nikky!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar heb je mijn foto vandaan?SPOILER: Voor Tijn!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILER: Voor Nikky!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ze maar lief isSPOILER: Voor Tijn!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Vandaag is Groningen voor mij ook te verquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:37 schreef nikky het volgende:
Sorry, ik woon net even te ver weg. Ik ga vanavond dansen in Groningen.
was opvouwen.. verspilde moeitequote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:51 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben ook film aan het kijkenoja ik moet ook nog was opvouwen
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
was opvouwen.. verspilde moeite![]()
ma doet het ook nog steeds voor me, wasmand mee, schone was terug, netjes gestreken en opgevouwen en ik prop het gewoon weer in de kast
adiosquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:54 schreef nikky het volgende:
Ik ga douchen en de nodige lichamelijke verzorging toepassen op mijn lijf. Tot zo.
Douche ze!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:54 schreef nikky het volgende:
Ik ga douchen en de nodige lichamelijke verzorging toepassen op mijn lijf. Tot zo.
Ik heb mijn hanggedeelte weggehaald en vervangen door planken omdat het anders niet zou passen.. ik heb te veel klerenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]Mja..... daarom hang ik het meeste ook op...
Hmm... op zich valt dat bij mij nog wel mee... maar ik moet het wel weer eens gaan uitzoekenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb mijn hanggedeelte weggehaald en vervangen door planken omdat het anders niet zou passen.. ik heb te veel kleren
Ik moet het ook uitzoeken hoor, maar het schiet niet zo op als je in gewicht op en neer gaat.. nu ben ik vrij slank voor mijn doen, en ik heb geen enkele broek die past, allemaal veul te groot, maar dat kan volgende maand zomaar anders zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... op zich valt dat bij mij nog wel mee... maar ik moet het wel weer eens gaan uitzoeken
van jou had ik ook niet anders verwachtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:01 schreef xFriendx het volgende:
Ik vouw het wel netjes op voor het de kast in gaat.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
van jou had ik ook niet anders verwacht
echt.. jij lijkt me ook zo iemand die elke ochtend netjes zn bed opmaaktquote:
oeh.. ik kan ook wel een biertje vatten.. of zou ik een portje nemen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:04 schreef Watertornado het volgende:
Oeh, Bier! Chimay Tripel en Blauw staan te koelen.
Correctquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
echt.. jij lijkt me ook zo iemand die elke ochtend netjes zn bed opmaakt
Kan wel, maar niet aan te raden, je bent heeeeeel snel bezopen als je alcohol mixt met antibiotica.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oeh.. ik kan ook wel een biertje vatten.. of zou ik een portje nemen?
ohnee.. mag alcohol met antibiotica eigk? nee toch?
Wat niet weet wat niet deert.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oeh.. ik kan ook wel een biertje vatten.. of zou ik een portje nemen?
ohnee.. mag alcohol met antibiotica eigk? nee toch?
ach ja, een keer goedkoop dronken heeft ook wel watquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan wel, maar niet aan te raden, je bent heeeeeel snel bezopen als je alcohol mixt met antibiotica.
Maar ik neem nooit antibiotica en toch ben ik heel snel bezopen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan wel, maar niet aan te raden, je bent heeeeeel snel bezopen als je alcohol mixt met antibiotica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |