Dat kan zeker een aanvulling zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:38 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ik heb ze niet, maar zijn ook wel leuk om te gebruiken voor de dame van mijn keuze
fout. Het gaat om de moeite die erin gestopt isquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:39 schreef clevy het volgende:
[..]
nou nou nou.. het gaat om het idee.. niet om de grootte van t cadeautje
precies.. dus met plaatje is meer moeite dan zonderquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fout. Het gaat om de moeite die erin gestopt is
maaaaaar.. een beter gezocht plaatje is nog beterquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:41 schreef clevy het volgende:
[..]
precies.. dus met plaatje is meer moeite dan zonder
Ik vind het liefquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:39 schreef clevy het volgende:
nou nou nou.. het gaat om het idee.. niet om de grootte van t cadeautje
dus tis nooit goed genoegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maaaaaar.. een beter gezocht plaatje is nog beter
Zeker weten. En heel erg leerzaam ookquote:
Nou ja, weet niet of het er met moeite ingestopt wordt, maar maar wel fijn als je weet op welke knopjes je moet drukkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fout. Het gaat om de moeite die erin gestopt is
quote:
das pas een knuffel engel:quote:
tja.. dat ik het 'goede' antwoord weet wil niet zeggen dat ik dat soort gedrag gedoogquote:
hot tandoori van de NYC pizza. de echte pizzeria was al dicht, anders was het een goeie ansjovis geweestquote:
wat ga je eraan doen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef clevy het volgende:
[..]
tja.. dat ik het 'goede' antwoord weet wil niet zeggen dat ik dat soort gedrag gedoog
Zo veel verstand heb ik er niet van. Zulk speelgoedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb m toch liever zonder het anaalgedeelte
jou een dikke zoen geven en met opgeheven hoofd weglopen.quote:
*geeft klopje op schouder*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:46 schreef clevy het volgende:
[..]
jou een dikke zoen geven en met opgeheven hoofd weglopen.
victory is in the eye of the beholder
Leuk liedjequote:
maar geld helpt welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:52 schreef Sgt.Warlock het volgende:
En het is ook een super tekstEn ook waar... Geld is niet nodig om je gelukkig te maken...
je hebt alleen een beetje natuur nodig
ja is erg lekker. neej had ik niet zelf kunnen maken. spullen niet standaard voor in huis.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:45 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Had je m dan niet beter zelf kunnen maken Bebbel?
Zelfgemaakte pizza is erg lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |