maar geld helpt welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:52 schreef Sgt.Warlock het volgende:
En het is ook een super tekstEn ook waar... Geld is niet nodig om je gelukkig te maken...
je hebt alleen een beetje natuur nodig
ja is erg lekker. neej had ik niet zelf kunnen maken. spullen niet standaard voor in huis.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:45 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Had je m dan niet beter zelf kunnen maken Bebbel?
Zelfgemaakte pizza is erg lekker
voor een huis en eten heb je ook geld nodigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:54 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Geld kan helpen, maar als je een huis hebt, eten, en tijd om de natuur in te gaan ben je al een heel eind op weg
Niet elk mens werkt hetzelfde hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:54 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Geld kan helpen, maar als je een huis hebt, eten, en tijd om de natuur in te gaan ben je al een heel eind op weg
zonder woning en eten KAN je niet gelukkig zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:56 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ja dat is zo, maar het is niet het belangrijkste in het leven. (en je link is voor een deel enorm fijne dansmuziek)
oke.. rephrase.. zonder woning kan ik niet gelukkig zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:00 schreef Sgt.Warlock het volgende:
zonder woning kan je wel gelukkig zijn, zonder eten niet, maar eten is natuur...
tenzij je kiloknallers eet, maar dat is een ander verhaal
Kristen kan gewoon echt alles zingenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef Sgt.Warlock het volgende:
GvE... dank je voor de linkZal haar eens in de gaten houden... wat een stem
sowieso, broadwayzangers en zangeressen hebben net dat stukje extra lijkt welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:07 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Hell yeahBen het met je eens het klinkt als een klok. En het is ook hele mooie sensuele dansmuziek... Krijg spontaan zin om te dansen
Mja, nog zoveel dingen op mijn lijstje die geld kostenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ja klopt. Maar goed, dat is iets wat je eigenlijk een keer live moet bekijken (en daar heb je dan wel geld voor nodig) En zou dat graag doen ook. Net zoiets als the Repo-Opera (een horror musical/film) Met Sarah brightman onder andere
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef xFriendx het volgende:
Voor de dames, gespierde mannelijke dansers op NED 3 (Gaga optreden).
deze moet je ook even kijken eigenlijk, helemaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ja klopt. Maar goed, dat is iets wat je eigenlijk een keer live moet bekijken (en daar heb je dan wel geld voor nodig) En zou dat graag doen ook. Net zoiets als the Repo-Opera (een horror musical/film) Met Sarah brightman onder andere
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:15 schreef -Engel- het volgende:
die maffe kerel in de states heeft zich maar verschansd...
wat een kerel
Waar is TB... die had het er gister over....quote:
Ook een ehele mooie stem, en vreselijk knap gezongen, ik moet er niet aan denken om hoog EN laag te moeten zingen (nou ja, kan sowieso niet zingen)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
deze moet je ook even kijken eigenlijk, helemaal.![]()
Ik vind het gewoon echt heel knap, gewoon dat omschakelen.. en snel ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:19 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Ook een ehele mooie stem, en vreselijk knap gezongen, ik moet er niet aan denken om hoog EN laag te moeten zingen (nou ja, kan sowieso niet zingen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |