Jah6quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:16 schreef henkde_j het volgende:
Teh fuck! Is dit serieus?![]()
Alsof Rob de Nijs Andre Hazes zingt
Jawohl!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Huh, serieus, die stond er echt niet!
Ja, bij jou wel, hier niet. Was laatst ook dat iemand mijn post niet zag, maar een quote erop wel.quote:
Het spookt hier en Allrounder is de spookquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, bij jou wel, hier niet. Was laatst ook dat iemand mijn post niet zag, maar een quote erop wel.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, bij jou wel, hier niet. Was laatst ook dat iemand mijn post niet zag, maar een quote erop wel.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Het spookt hier en Allrounder is de spook
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Het spookt hier en Allrounder is de spook
[BUG] Sommige posts verschijnen nietquote:
Ik kan er zo een paar noemen die 10x zo slecht zijn als Domienquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:25 schreef densmee het volgende:
Wat een kut TT, de meest slechte DJ ooit.
niet die bij 3fm draaienquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kan er zo een paar noemen die 10x zo slecht zijn als Domien
Volgens hen is het gefixtquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[BUG] Sommige posts verschijnen niet
Dit dus.
Miranda van Holland,Ramon Verkoeijen,Tomas Delsing, Claudia de Breijquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:57 schreef Pino112 het volgende:
Ah, vanavond Gers + Chef'Special bij DWDD![]()
Ja idd. Naja, dan weet ik het ook nietquote:
Ik ga speciaal maar es DWDD kijken, doe ik nooitquote:
gozer beweert dat het gelekt is via itunes (en hij komt al 4 jaar lang al met albums aanzetten die nog niet officieel zijn gereleased)quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helemaal niet gelekt, is wss gewoon een opname vanuit Spotify. Daar is 'ie sinds vandaag voor Premium-gebruikers beschikbaar.
Hoe dan ook, het is iig niet legaal om over te praten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gozer beweert dat het gelekt is via itunes (en hij komt al 4 jaar lang al met albums aanzetten die nog niet officieel zijn gereleased)
Hij is dan gisteravond ook gewoon gelekt ver voor Spotify er mee kwam,sterker nog hij lag per ongeluk gisteren al in de HMV in een Londense wijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gozer beweert dat het gelekt is via itunes (en hij komt al 4 jaar lang al met albums aanzetten die nog niet officieel zijn gereleased)
Dat spelletje toenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Thymen gaat dus wegquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:23 schreef Pino112 het volgende:
Woendag op donderdagnacht vanaf 4 juli Sander Hoogendoorn, voor BNN.
Nog meer uren voor BNNquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:23 schreef Pino112 het volgende:
Lex Gaarthuis (BNN) ging een paar maanden geleden weg en die uren zijn uiteindelijk door Barend (NCRV) overgenomen. En in de nacht moet je daar niet zoveel van aantrekken. Bert maakte zijn programma eerst voor de AVRO en nu voor POWNED.quote:
idd.quote:
Nog een KX-dj op 3FM dusquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:23 schreef Pino112 het volgende:
nee Domien zendt uit onder Crossradio en die betalen wel netjes.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:57 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Coen is dus illegaal bezig.
Dan DomienFM dus ook.
Ooh, okequote:Op woensdag 18 mei 2011 20:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee Domien zendt uit onder Crossradio en die betalen wel netjes.
Klopt, maar dat is pas zo geregeld toen Domien een rekening van de BUMA (of was het de SENA?) binnenkreeg volgens mij... en het is al een flinke tijd terug dat 'ie uberhaupt heeft uitgezonden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee Domien zendt uit onder Crossradio en die betalen wel netjes.
2 maanden terug nog voor het laatst gedaan geloof ik.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is pas zo geregeld toen Domien een rekening van de BUMA (of was het de SENA?) binnenkreeg volgens mij... en het is al een flinke tijd terug dat 'ie uberhaupt heeft uitgezonden.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
Moet even van m'n hart dat ik me kapot erger aan de groter wordende frequentie van het gebruik van het woord 'track', in plaats van 'nummer', 'liedje' of 'plaat'. Ik hou wel van een beetje behoud van ouderwetse termen. En nu denk ik ook steeds "geen wonder dat Domien zo'n mager jong is, hij roept constant 'wat een track!'. Eet dan wat".
www.instantrimshot.com
Einde bericht.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
Moet even van m'n hart dat ik me kapot erger aan de groter wordende frequentie van het gebruik van het woord 'track', in plaats van 'nummer', 'liedje' of 'plaat'. Ik hou wel van een beetje behoud van ouderwetse termen. En nu denk ik ook steeds "geen wonder dat Domien zo'n mager jong is, hij roept constant 'wat een track!'. Eet dan wat".
www.instantrimshot.com
Einde bericht.
Die post had zo op teletextpagina 316 gekund.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
www.instantrimshot.com
Einde bericht.
Amenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
www.instantrimshot.com
Einde bericht.
Erg he.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die post had zo op teletextpagina 316 gekund.
Amen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
www.instantrimshot.com
Einde bericht.
Ik ben heel blij dat ik geen radio op kantoor heb...quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Erg he.
Oh ja, en het valt me de laatste tijd op dat ie die @work-jingle (of hoe je dat ook noemt) te pas en te onpas gebruikt als zo'n www.instantrimshot.com. Bijvoorbeeld na het verhaal van de luisteraar die vertelt over waarom dit zijn/haar dag is. Of na een anekdote. Of na een prijswinnaar.
Ik denk dat ik weer eens even een poosje iets anders moet gaan luisteren in de ochtend.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die post had zo op teletextpagina 316 gekund.
Dat valt me eigenlijk niet eens meer op, luister amper wat er wordt gezegd tijdens @work. Ik luister vooral voor de muziek die wel goed is.Al kan je tegenwoordig net zo goed naar Greatest Hits luisteren op 538quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Erg he.
Oh ja, en het valt me de laatste tijd op dat ie die @work-jingle (of hoe je dat ook noemt) te pas en te onpas gebruikt als zo'n www.instantrimshot.com. Bijvoorbeeld na het verhaal van de luisteraar die vertelt over waarom dit zijn/haar dag is. Of na een anekdote. Of na een prijswinnaar.
Ik denk dat ik weer eens even een poosje iets anders moet gaan luisteren in de ochtend.
Daar heb ik een keer op gestaan, ik heb me nog nooit eerder zo'n oud zeurbesje gevoeld als die dag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een post!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
www.instantrimshot.com
Einde bericht.
Ik zat op de middelbare school toen ik dagelijks KRO's Ergernissen las, toen was ik ook al mijn tijd ver vooruit.quote:
och, globalisering is al heel lang bezig, als bijna elke Nederlanders wel een aardig woordje engels kan is het niet verwonderlijk dat een paar woordjes worden overgenomen. Niet altijd even prettig, maar ook wel weer logischquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een post!
Mensen die té vaak Engelse woorden gebruiken in de hoop dat het publiek daar sneller op klaarkomt, zijn eerder onzekere sukkels/dozen die zich zorgen maken over hun eigen woordenschat.
Ik vind dat je je eigen en andere talen in hun waarde moet laten.
Meh.quote:
En dat. Soms toets ik tijdens m'n dagelijkse rondje teletekst nog wel eens 316 in. Was toch een automatisme.quote:
Daar kan ik nog inkomen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
och, globalisering is al heel lang bezig, als bijna elke Nederlanders wel een aardig woordje engels kan is het niet verwonderlijk dat een paar woordjes worden overgenomen. Niet altijd even prettig, maar ook wel weer logisch
Ik toets nu altijd 401 in. Voor de opmerkelijke nieuwsfeiten...quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Meh.
[..]
En dat. Soms toets ik tijdens m'n dagelijkse rondje teletekst nog wel eens 316 in. Was toch een automatisme.
En bedankt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Pino112 het volgende:
Ik weet nog wel dat 354/355 de verjaardagen waren, daar heb ik ook nog wel een paar keer opgestaan.
En nu jullie het zeggen, Ergernissen komt me nu wel een beetje bekend voor. Las mijn moeder ook altijd..
Sersjee voelt zich oudquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:18 schreef gerardekdom het volgende:
Ongelooflijk maar waar: volgende week donderdag komt soullegende Bill Withers langs in #effeekdom!! Ik droom!
2e x vandaag alquote:
Anton Corbijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Sersjee voelt zich oud
en Joy Division (L)
De film "Control" maar weer eens opzoeken!
Ja, net jarig geweest, dan hakken dat soort opmerkingen er extra hard in, he!quote:
voor mij blijf je altijd een jonge godquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, net jarig geweest, dan hakken dat soort opmerkingen er extra hard in, he!
Sorry, volgende keer zal ik er aan denken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, net jarig geweest, dan hakken dat soort opmerkingen er extra hard in, he!
plaag die jongen toch niet zo! nare borisz!quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:48 schreef borisz het volgende:
Ome Sersj heeft de oprichting van Sparta nog meegemaakt. Toen nog als cricketclub.
Ik ben dus niet de enige die dat nog steeds doetquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En dat. Soms toets ik tijdens m'n dagelijkse rondje teletekst nog wel eens 316 in. Was toch een automatisme.
Dat weet jij natuurlijk niet, maar ik heb cricket hoogstpersoonlijk naar Nederland gebracht!quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:48 schreef borisz het volgende:
Ome Sersj heeft de oprichting van Sparta nog meegemaakt. Toen nog als cricketclub.
en dat tijdens werktijd! (toch?)quote:
Ja, er woont niemand in mijn kelder gelukkig!!quote:
dan zou ik toch nog maar eens goed kijkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, er woont niemand in mijn kelder gelukkig!!
Ging het om mevrouw K. Pot?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:15 schreef borisz het volgende:
Ik heb ook een aantal keer 316 gehaald.
1x over de TMFAwards.
1x over 1 tegen 100. Ze hadden een belspel en er kwamen 2x bijzondere naamcombinatie met plaatsnaam wat echt nooit waar kon zijn.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ik sta op de foto met de koningin!
[ afbeelding ]
Vanderbuystquote:
nee, ik heb geen coladopjesactiecodes!quote:
baal er nog steeds een beetje van dat ik niet naar Vanderbuyst ben geweest toen ze in Romein speelden een maand of 3 terug.quote:
was daar toch opeens een GMTA'tjequote:
+1quote:
Ilse was MH, maar Rob was daar zo blij mee dat we deze plaat steeds hoorde.quote:
Blij met een MH zijn, en hem dan niet draaien? Ja, logisch.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ilse was MH, maar Rob was daar zo blij mee dat we deze plaat steeds hoorde.
ik bedoelde het sarcastisch maw hij vond er geen reet aan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Blij met een MH zijn, en hem dan niet draaien? Ja, logisch.
Was in zijn laatste week Eetvermaak. Hij wilde dat The Coral MH zou worden, maar het werd Ilse. Daar was hij niet blij mee en hij draaide elke keer The Coral en noemde dit de MH van Ilsequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
gehgehquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ilse was MH, maar Rob was daar zo blij mee dat we deze plaat steeds hoorde.
jij moet jezelf een beetje herkennen in Sheldon uit Big Bang Theory mbt sarcasmequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, het is al laatquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik bedoelde het sarcastisch maw hij vond er geen reet aan.
Geniaalquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Was in zijn laatste week Eetvermaak. Hij wilde dat The Coral MH zou worden, maar het werd Ilse. Daar was hij niet blij mee en hij draaide elke keer The Coral en noemde dit de MH van Ilse
Sorry, kijk ik niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij moet jezelf een beetje herkennen in Sheldon uit Big Bang Theory mbt sarcasme
Even geRT'dquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:30 schreef naatje_1 het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44747134
Waan blijft dus.quote:3VOOR12RADIO staat voor nieuwe en vernieuwende popmuziek en is voor de luisteraar een gids in het uitgebreide aanbod. Er is veel aandacht voor live muziek en voor de politieke en maatschappelijke actualiteit in de Waan Van De Nacht.
Rudy en Roosmarijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:30 schreef naatje_1 het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44747134
Waar hoop jij op?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:50 schreef alors het volgende:
Oh Domien vindt de megahit voor morgen goed, dan zal het wel kut zijn
Dat was echt epischquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Was in zijn laatste week Eetvermaak. Hij wilde dat The Coral MH zou worden, maar het werd Ilse. Daar was hij niet blij mee en hij draaide elke keer The Coral en noemde dit de MH van Ilse
Dit dus. Effe Ekdom is gewoon gruwelijk saai. Eetvermaak was gewoon altijd vet, kon je nog om lachen: nooit grappig, Vara TV Privé, Kassa, het gelul van Stenders, de goede muziek...quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:53 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was echt episch![]()
Ik mis Eetvermaak echt, dat was elke keer weer anders en afwachten wat er ging gebeuren. Effe Ekdom is echt elke dag precies hetzelfde
Ik heb eigenlijk geen idee, heb maar weinig 3fm geluisterd. Heb jij wel ideeën?quote:
Ja en die bands die belachelijke opdrachten moesten doen voor een paar seconden speeltijdquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:54 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Dit dus. Effe Ekdom is gewoon gruwelijk saai. Eetvermaak was gewoon altijd vet, kon je nog om lachen: nooit grappig, Vara TV Privé, Kassa, het gelul van Stenders, de goede muziek...
Eigenlijk vind ik RobRadio ook niet echt zo heel leuk ofzo... ik weet niet, Eetvermaak had toch een aparte sfeer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en die bands die belachelijke opdrachten moesten doen voor een paar seconden speeltijd![]()
Vare TV Privé was ook zo goed
Ik denk dat Alex Clare wel kans maaktquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee, heb maar weinig 3fm geluisterd. Heb jij wel ideeën?
Chef'Special heeft het ook gedaan en is nu bekend, tof hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en die bands die belachelijke opdrachten moesten doen voor een paar seconden speeltijd![]()
Vare TV Privé was ook zo goed
Only in Americaquote:
Alex Clare zou ik wel prima vinden, maar wéér Anoukquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat Alex Clare wel kans maakt
Maar dan heb je natuurlijk ook nog de nieuwe GBTTZ en Anouk, ik weet het niet.
Ohja, die ook idd. We wachten wel afquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:11 schreef Paul-89 het volgende:
Hooverphonic - Anger Never Dies mag het van mij best worden, Alex Clare is me ook prima.
Moet jij niet naar 538 luisteren trouwens?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:14 schreef alors het volgende:
weervoorspellingen, hier is het ook gewoon zonnig en droog.
Dat is met die sucky Wombats wel een goed plan jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet jij niet naar 538 luisteren trouwens?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik stel voor om tot de vacature is afgehandeld de hashtag #rudynatuurlijk te gebruiken in ieder bericht over #3voor12radio (@rudymackay )
@naatje_1 (ik dus)
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik stel voor om tot de vacature is afgehandeld de hashtag #rudynatuurlijk te gebruiken in ieder bericht over #3voor12radio (@rudymackay )
@naatje_1 (ik dus)
Dat dus.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op met die Rudy. Hopelijk neemt de vpro een fris iemand aan zonder 3FM-binding
Noem eens iemand dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op met die Rudy. Hopelijk neemt de vpro een fris iemand aan zonder 3FM-binding
Die was wel fijn ja! Zat net in de auto op weg naar huis! Maar dat ie een request doet en vervolgens niet op de radio wil.... Tsjahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:46 schreef alors het volgende:
Ben l'Oncle Soul op 3FMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh wacht, het is zijn kloon.![]()
Ja daaromquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben l'Oncle Soul op 3FM![]()
Oh wacht, het is zijn kloon.![]()
Zeker.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:52 schreef alors het volgende:
[..]
havo, de inflatie van het onderwijs is gaande
Havo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:52 schreef alors het volgende:
[..]
Britt hoort eigenlijk op het praktijkonderwijs thuis. Zulke nietsnutten moeten laag op de ladder blijven...quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:52 schreef alors het volgende:
[..]
bij mij op de havo zat ook zo'n soort meisje in de klas, echt altijd domme superopmerkingen maken etcquote:
Naja, net zoals bij het Songfestival; op het begin vind je ze slecht, en alsmaar worden ze beterquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu sarcastisch, maar ik kan em best hebben
Daar gaat 10% van de inwoners.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanaf eind juni geen inwoner van Maastricht meer.
NEEENEEENEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:19 schreef Sirolf het volgende:
Oh help, wat een overdreven gedoe weer dit...
Kan er nou niemand in dat Beste Zangers-programma normaal zingen?
Want hij geloooooohoooooooooooooffffffddddtddddd innnn miiiijijijijijijijijhhhhhhijijijihhhhijij...quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NEEENEEENEEEEEEEEEEEE
[/Glennis Grace]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wel genoeg ruimte voor de wijnkelder?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Verder wel leuke track hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Want hij geloooooohoooooooooooooffffffddddtddddd innnn miiiijijijijijijijijhhhhhhijijijihhhhijij...
't Is niet anders.....quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga je echt Maastricht verlaten voor die stinkstad Eindhoven?
Yup!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel genoeg ruimte voor de wijnkelder?
Elke keer de TGV Maastricht <-> Eindhoven is niet vol te houden zeker, als je ook al elke maand naar Parijs gaat?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Elke keer de TGV Maastricht <-> Eindhoven is niet vol te houden zeker, als je ook al elke maand naar Parijs gaat?
Samenwonen... Kunnen we over een jaar al kleine juwelen verwachten?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Na komende weken zal ik niet/nauwelijks meer naar Parijs gaan. Dat scheelt dan
.
Nopequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Samenwonen... Kunnen we over een jaar al kleine juwelen verwachten?.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:40 schreef Cee het volgende:
OMG Roelio wordt import-Brabo. Welkom, Roel!
Thnx!quote:
Ik ben zelf voorstander van een HSL Brussel-Eindhoven, maar zowel de NS als de NMBS zijn aartsconservatief als het om ambities gaat...quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Elke keer de TGV Maastricht <-> Eindhoven is niet vol te houden zeker, als je ook al elke maand naar Parijs gaat?
Idd... Collega's die in en rond 040 wonen, moeten nu met auto naar Antwerpen rijden om daar de Thalys naar Parijs te nemen...quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben zelf voorstander van een HSL Brussel-Eindhoven, maar zowel de NS als de NMBS zijn aartsconservatief als het om ambities gaat...
de Staat etc. mag van mij wel eens langs wippen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:19 schreef Pino112 het volgende:
Laat dat bandjesgeneuzel lekker bij MetMichiel![]()
Laten we handtekeningen inzamelen voor Rudy!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:09 schreef hole1988 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ze dit programma gaan invullen vanaf september.
De vraag is wil Rudy wel. Ik heb hem gevraagd, maar heeft niet gereageerd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laten we handtekeningen inzamelen voor Rudy!
Zijn laatste tweets gezien?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De vraag is wil Rudy wel. Ik heb hem gevraagd, maar heeft niet gereageerd.
Gelezenquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:13 schreef rudymackay het volgende:
Dus. 'Hierbij reageer ik op de vacature van..' Nah.. 'U kent mij nog wel van..', nee ook niet. 'Mijn cv bijgevoegd op 800 cd's'..hm. Lastig.
Lobbyen is werkelijk kinderachtig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laten we handtekeningen inzamelen voor Rudy!
Je moet ergens beginnenquote:
Omdat ze rocken!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom wordt Triggerfinger zo gehyped?
van alles. Belgische bieren. Duitse dunkelweizen. Ook nog watquote:
Netjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:10 schreef borisz het volgende:
[..]
van alles. Belgische bieren. Duitse dunkelweizen. Ook nog wat
Amerika en Engeland.
Andere keer weer. Nu bij de lokale slijterij Die heeft iets minder keus, maar toch nog zo'n 100 bierenquote:
Ik zit ongegeneerd mee te zingen.quote:
Oohquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Meisjes vragen is klappen vragen of zoiets.
Haha ik zat me net af te vragen waarom je dat vroeg, en toen klikte ik mijn twitter gevalletje aan en zie dat er een ander account op staatquote:
Mooi weerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:28 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
![]()
Rob wat een baas
![]()
'Slechtste megahit van het jaar: Simple Plan'
Zei hij dat echt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:28 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
![]()
Rob wat een baas
![]()
'Slechtste megahit van het jaar: Simple Plan'
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:05 schreef themauster het volgende:
'Groot nieuws in extra Sinterklaasjournaal'
![]()
Ik zou het echt schandalig vinden als ze daar in mei al mee komen, die arme kids zijn in november al gek genoegquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:17 schreef themauster het volgende:
Oh morgen wordt de aankomstplaats bekend en een tip van de sluier van het verhaal dit jaar
De aankomstplaats wordt al sinds 1968 in mei bekend gemaakt alleen dit jaar wordt dat groots aangepaktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou het echt schandalig vinden als ze daar in mei al mee komen, die arme kids zijn in november al gek genoeg
Morgen is toch ook de dag des oordeelsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:05 schreef themauster het volgende:
'Groot nieuws in extra Sinterklaasjournaal'
![]()
Toeval bestaat niet...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Morgen is toch ook de dag des oordeels
Oh echt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:19 schreef themauster het volgende:
[..]
De aankomstplaats wordt al sinds 1968 in mei bekend gemaakt alleen dit jaar wordt dat groots aangepakt
Tofquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Had ik hier al verteld dat ik vandaag een fiets gewonnen heb?
Ik moet dr al de hele dag onwijs om lachen ja.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet dr al de hele dag onwijs om lachen ja.
Bij Koffietijd, nog nooit gezien dat programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |