Thymen gaat dus wegquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:23 schreef Pino112 het volgende:
Woendag op donderdagnacht vanaf 4 juli Sander Hoogendoorn, voor BNN.
Nog meer uren voor BNNquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:23 schreef Pino112 het volgende:
Lex Gaarthuis (BNN) ging een paar maanden geleden weg en die uren zijn uiteindelijk door Barend (NCRV) overgenomen. En in de nacht moet je daar niet zoveel van aantrekken. Bert maakte zijn programma eerst voor de AVRO en nu voor POWNED.quote:
idd.quote:
Nog een KX-dj op 3FM dusquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:23 schreef Pino112 het volgende:
nee Domien zendt uit onder Crossradio en die betalen wel netjes.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:57 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Coen is dus illegaal bezig.
Dan DomienFM dus ook.
Ooh, okequote:Op woensdag 18 mei 2011 20:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee Domien zendt uit onder Crossradio en die betalen wel netjes.
Klopt, maar dat is pas zo geregeld toen Domien een rekening van de BUMA (of was het de SENA?) binnenkreeg volgens mij... en het is al een flinke tijd terug dat 'ie uberhaupt heeft uitgezonden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee Domien zendt uit onder Crossradio en die betalen wel netjes.
2 maanden terug nog voor het laatst gedaan geloof ik.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is pas zo geregeld toen Domien een rekening van de BUMA (of was het de SENA?) binnenkreeg volgens mij... en het is al een flinke tijd terug dat 'ie uberhaupt heeft uitgezonden.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
Moet even van m'n hart dat ik me kapot erger aan de groter wordende frequentie van het gebruik van het woord 'track', in plaats van 'nummer', 'liedje' of 'plaat'. Ik hou wel van een beetje behoud van ouderwetse termen. En nu denk ik ook steeds "geen wonder dat Domien zo'n mager jong is, hij roept constant 'wat een track!'. Eet dan wat".
www.instantrimshot.com
Einde bericht.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
Moet even van m'n hart dat ik me kapot erger aan de groter wordende frequentie van het gebruik van het woord 'track', in plaats van 'nummer', 'liedje' of 'plaat'. Ik hou wel van een beetje behoud van ouderwetse termen. En nu denk ik ook steeds "geen wonder dat Domien zo'n mager jong is, hij roept constant 'wat een track!'. Eet dan wat".
www.instantrimshot.com
Einde bericht.
Die post had zo op teletextpagina 316 gekund.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
www.instantrimshot.com
Einde bericht.
Amenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
www.instantrimshot.com
Einde bericht.
Erg he.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die post had zo op teletextpagina 316 gekund.
Amen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
www.instantrimshot.com
Einde bericht.
Ik ben heel blij dat ik geen radio op kantoor heb...quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Erg he.
Oh ja, en het valt me de laatste tijd op dat ie die @work-jingle (of hoe je dat ook noemt) te pas en te onpas gebruikt als zo'n www.instantrimshot.com. Bijvoorbeeld na het verhaal van de luisteraar die vertelt over waarom dit zijn/haar dag is. Of na een anekdote. Of na een prijswinnaar.
Ik denk dat ik weer eens even een poosje iets anders moet gaan luisteren in de ochtend.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die post had zo op teletextpagina 316 gekund.
Dat valt me eigenlijk niet eens meer op, luister amper wat er wordt gezegd tijdens @work. Ik luister vooral voor de muziek die wel goed is.Al kan je tegenwoordig net zo goed naar Greatest Hits luisteren op 538quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Erg he.
Oh ja, en het valt me de laatste tijd op dat ie die @work-jingle (of hoe je dat ook noemt) te pas en te onpas gebruikt als zo'n www.instantrimshot.com. Bijvoorbeeld na het verhaal van de luisteraar die vertelt over waarom dit zijn/haar dag is. Of na een anekdote. Of na een prijswinnaar.
Ik denk dat ik weer eens even een poosje iets anders moet gaan luisteren in de ochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |