Die post had zo op teletextpagina 316 gekund.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
Moet even van m'n hart dat ik me kapot erger aan de groter wordende frequentie van het gebruik van het woord 'track', in plaats van 'nummer', 'liedje' of 'plaat'. Ik hou wel van een beetje behoud van ouderwetse termen. En nu denk ik ook steeds "geen wonder dat Domien zo'n mager jong is, hij roept constant 'wat een track!'. Eet dan wat".
www.instantrimshot.com
Einde bericht.
Amenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
Moet even van m'n hart dat ik me kapot erger aan de groter wordende frequentie van het gebruik van het woord 'track', in plaats van 'nummer', 'liedje' of 'plaat'. Ik hou wel van een beetje behoud van ouderwetse termen. En nu denk ik ook steeds "geen wonder dat Domien zo'n mager jong is, hij roept constant 'wat een track!'. Eet dan wat".
www.instantrimshot.com
Einde bericht.
Erg he.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die post had zo op teletextpagina 316 gekund.
Amen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
www.instantrimshot.com
Einde bericht.
Ik ben heel blij dat ik geen radio op kantoor heb...quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Erg he.
Oh ja, en het valt me de laatste tijd op dat ie die @work-jingle (of hoe je dat ook noemt) te pas en te onpas gebruikt als zo'n www.instantrimshot.com. Bijvoorbeeld na het verhaal van de luisteraar die vertelt over waarom dit zijn/haar dag is. Of na een anekdote. Of na een prijswinnaar.
Ik denk dat ik weer eens even een poosje iets anders moet gaan luisteren in de ochtend.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die post had zo op teletextpagina 316 gekund.
Dat valt me eigenlijk niet eens meer op, luister amper wat er wordt gezegd tijdens @work. Ik luister vooral voor de muziek die wel goed is.Al kan je tegenwoordig net zo goed naar Greatest Hits luisteren op 538quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Erg he.
Oh ja, en het valt me de laatste tijd op dat ie die @work-jingle (of hoe je dat ook noemt) te pas en te onpas gebruikt als zo'n www.instantrimshot.com. Bijvoorbeeld na het verhaal van de luisteraar die vertelt over waarom dit zijn/haar dag is. Of na een anekdote. Of na een prijswinnaar.
Ik denk dat ik weer eens even een poosje iets anders moet gaan luisteren in de ochtend.
Daar heb ik een keer op gestaan, ik heb me nog nooit eerder zo'n oud zeurbesje gevoeld als die dag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een post!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
www.instantrimshot.com
Einde bericht.
Ik zat op de middelbare school toen ik dagelijks KRO's Ergernissen las, toen was ik ook al mijn tijd ver vooruit.quote:
och, globalisering is al heel lang bezig, als bijna elke Nederlanders wel een aardig woordje engels kan is het niet verwonderlijk dat een paar woordjes worden overgenomen. Niet altijd even prettig, maar ook wel weer logischquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een post!
Mensen die té vaak Engelse woorden gebruiken in de hoop dat het publiek daar sneller op klaarkomt, zijn eerder onzekere sukkels/dozen die zich zorgen maken over hun eigen woordenschat.
Ik vind dat je je eigen en andere talen in hun waarde moet laten.
Meh.quote:
En dat. Soms toets ik tijdens m'n dagelijkse rondje teletekst nog wel eens 316 in. Was toch een automatisme.quote:
Daar kan ik nog inkomen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
och, globalisering is al heel lang bezig, als bijna elke Nederlanders wel een aardig woordje engels kan is het niet verwonderlijk dat een paar woordjes worden overgenomen. Niet altijd even prettig, maar ook wel weer logisch
Ik toets nu altijd 401 in. Voor de opmerkelijke nieuwsfeiten...quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Meh.
[..]
En dat. Soms toets ik tijdens m'n dagelijkse rondje teletekst nog wel eens 316 in. Was toch een automatisme.
En bedankt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Pino112 het volgende:
Ik weet nog wel dat 354/355 de verjaardagen waren, daar heb ik ook nog wel een paar keer opgestaan.
En nu jullie het zeggen, Ergernissen komt me nu wel een beetje bekend voor. Las mijn moeder ook altijd..
Sersjee voelt zich oudquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:18 schreef gerardekdom het volgende:
Ongelooflijk maar waar: volgende week donderdag komt soullegende Bill Withers langs in #effeekdom!! Ik droom!
2e x vandaag alquote:
Anton Corbijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Sersjee voelt zich oud
en Joy Division (L)
De film "Control" maar weer eens opzoeken!
Ja, net jarig geweest, dan hakken dat soort opmerkingen er extra hard in, he!quote:
voor mij blijf je altijd een jonge godquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, net jarig geweest, dan hakken dat soort opmerkingen er extra hard in, he!
Sorry, volgende keer zal ik er aan denken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, net jarig geweest, dan hakken dat soort opmerkingen er extra hard in, he!
plaag die jongen toch niet zo! nare borisz!quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:48 schreef borisz het volgende:
Ome Sersj heeft de oprichting van Sparta nog meegemaakt. Toen nog als cricketclub.
Ik ben dus niet de enige die dat nog steeds doetquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En dat. Soms toets ik tijdens m'n dagelijkse rondje teletekst nog wel eens 316 in. Was toch een automatisme.
Dat weet jij natuurlijk niet, maar ik heb cricket hoogstpersoonlijk naar Nederland gebracht!quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:48 schreef borisz het volgende:
Ome Sersj heeft de oprichting van Sparta nog meegemaakt. Toen nog als cricketclub.
en dat tijdens werktijd! (toch?)quote:
Ja, er woont niemand in mijn kelder gelukkig!!quote:
dan zou ik toch nog maar eens goed kijkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, er woont niemand in mijn kelder gelukkig!!
Ging het om mevrouw K. Pot?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:15 schreef borisz het volgende:
Ik heb ook een aantal keer 316 gehaald.
1x over de TMFAwards.
1x over 1 tegen 100. Ze hadden een belspel en er kwamen 2x bijzondere naamcombinatie met plaatsnaam wat echt nooit waar kon zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |