En bedankt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Pino112 het volgende:
Ik weet nog wel dat 354/355 de verjaardagen waren, daar heb ik ook nog wel een paar keer opgestaan.
En nu jullie het zeggen, Ergernissen komt me nu wel een beetje bekend voor. Las mijn moeder ook altijd..
Sersjee voelt zich oudquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:18 schreef gerardekdom het volgende:
Ongelooflijk maar waar: volgende week donderdag komt soullegende Bill Withers langs in #effeekdom!! Ik droom!
2e x vandaag alquote:
Anton Corbijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Sersjee voelt zich oud
en Joy Division (L)
De film "Control" maar weer eens opzoeken!
Ja, net jarig geweest, dan hakken dat soort opmerkingen er extra hard in, he!quote:
voor mij blijf je altijd een jonge godquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, net jarig geweest, dan hakken dat soort opmerkingen er extra hard in, he!
Sorry, volgende keer zal ik er aan denken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, net jarig geweest, dan hakken dat soort opmerkingen er extra hard in, he!
plaag die jongen toch niet zo! nare borisz!quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:48 schreef borisz het volgende:
Ome Sersj heeft de oprichting van Sparta nog meegemaakt. Toen nog als cricketclub.
Ik ben dus niet de enige die dat nog steeds doetquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En dat. Soms toets ik tijdens m'n dagelijkse rondje teletekst nog wel eens 316 in. Was toch een automatisme.
Dat weet jij natuurlijk niet, maar ik heb cricket hoogstpersoonlijk naar Nederland gebracht!quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:48 schreef borisz het volgende:
Ome Sersj heeft de oprichting van Sparta nog meegemaakt. Toen nog als cricketclub.
en dat tijdens werktijd! (toch?)quote:
Ja, er woont niemand in mijn kelder gelukkig!!quote:
dan zou ik toch nog maar eens goed kijkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, er woont niemand in mijn kelder gelukkig!!
Ging het om mevrouw K. Pot?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:15 schreef borisz het volgende:
Ik heb ook een aantal keer 316 gehaald.
1x over de TMFAwards.
1x over 1 tegen 100. Ze hadden een belspel en er kwamen 2x bijzondere naamcombinatie met plaatsnaam wat echt nooit waar kon zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |