Jah6quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:16 schreef henkde_j het volgende:
Teh fuck! Is dit serieus?![]()
Alsof Rob de Nijs Andre Hazes zingt
Jawohl!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Huh, serieus, die stond er echt niet!
Ja, bij jou wel, hier niet. Was laatst ook dat iemand mijn post niet zag, maar een quote erop wel.quote:
Het spookt hier en Allrounder is de spookquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, bij jou wel, hier niet. Was laatst ook dat iemand mijn post niet zag, maar een quote erop wel.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, bij jou wel, hier niet. Was laatst ook dat iemand mijn post niet zag, maar een quote erop wel.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Het spookt hier en Allrounder is de spook
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Het spookt hier en Allrounder is de spook
[BUG] Sommige posts verschijnen nietquote:
Ik kan er zo een paar noemen die 10x zo slecht zijn als Domienquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:25 schreef densmee het volgende:
Wat een kut TT, de meest slechte DJ ooit.
niet die bij 3fm draaienquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kan er zo een paar noemen die 10x zo slecht zijn als Domien
Volgens hen is het gefixtquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[BUG] Sommige posts verschijnen niet
Dit dus.
Miranda van Holland,Ramon Verkoeijen,Tomas Delsing, Claudia de Breijquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:57 schreef Pino112 het volgende:
Ah, vanavond Gers + Chef'Special bij DWDD![]()
Ja idd. Naja, dan weet ik het ook nietquote:
Ik ga speciaal maar es DWDD kijken, doe ik nooitquote:
gozer beweert dat het gelekt is via itunes (en hij komt al 4 jaar lang al met albums aanzetten die nog niet officieel zijn gereleased)quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helemaal niet gelekt, is wss gewoon een opname vanuit Spotify. Daar is 'ie sinds vandaag voor Premium-gebruikers beschikbaar.
Hoe dan ook, het is iig niet legaal om over te praten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gozer beweert dat het gelekt is via itunes (en hij komt al 4 jaar lang al met albums aanzetten die nog niet officieel zijn gereleased)
Hij is dan gisteravond ook gewoon gelekt ver voor Spotify er mee kwam,sterker nog hij lag per ongeluk gisteren al in de HMV in een Londense wijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gozer beweert dat het gelekt is via itunes (en hij komt al 4 jaar lang al met albums aanzetten die nog niet officieel zijn gereleased)
Dat spelletje toenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Thymen gaat dus wegquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:23 schreef Pino112 het volgende:
Woendag op donderdagnacht vanaf 4 juli Sander Hoogendoorn, voor BNN.
Nog meer uren voor BNNquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:23 schreef Pino112 het volgende:
Lex Gaarthuis (BNN) ging een paar maanden geleden weg en die uren zijn uiteindelijk door Barend (NCRV) overgenomen. En in de nacht moet je daar niet zoveel van aantrekken. Bert maakte zijn programma eerst voor de AVRO en nu voor POWNED.quote:
idd.quote:
Nog een KX-dj op 3FM dusquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:23 schreef Pino112 het volgende:
nee Domien zendt uit onder Crossradio en die betalen wel netjes.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:57 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Coen is dus illegaal bezig.
Dan DomienFM dus ook.
Ooh, okequote:Op woensdag 18 mei 2011 20:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee Domien zendt uit onder Crossradio en die betalen wel netjes.
Klopt, maar dat is pas zo geregeld toen Domien een rekening van de BUMA (of was het de SENA?) binnenkreeg volgens mij... en het is al een flinke tijd terug dat 'ie uberhaupt heeft uitgezonden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee Domien zendt uit onder Crossradio en die betalen wel netjes.
2 maanden terug nog voor het laatst gedaan geloof ik.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is pas zo geregeld toen Domien een rekening van de BUMA (of was het de SENA?) binnenkreeg volgens mij... en het is al een flinke tijd terug dat 'ie uberhaupt heeft uitgezonden.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
Moet even van m'n hart dat ik me kapot erger aan de groter wordende frequentie van het gebruik van het woord 'track', in plaats van 'nummer', 'liedje' of 'plaat'. Ik hou wel van een beetje behoud van ouderwetse termen. En nu denk ik ook steeds "geen wonder dat Domien zo'n mager jong is, hij roept constant 'wat een track!'. Eet dan wat".
www.instantrimshot.com
Einde bericht.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
Moet even van m'n hart dat ik me kapot erger aan de groter wordende frequentie van het gebruik van het woord 'track', in plaats van 'nummer', 'liedje' of 'plaat'. Ik hou wel van een beetje behoud van ouderwetse termen. En nu denk ik ook steeds "geen wonder dat Domien zo'n mager jong is, hij roept constant 'wat een track!'. Eet dan wat".
www.instantrimshot.com
Einde bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |