De platenmaatschappij moet gewoon meer neerleggen voor een kut MH.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:59 schreef Pino112 het volgende:
Lastige MH-overleg, oftewel een aantal DJ;s moeten de andere overhalen om een kutplaat als MH te doen.
quote:Rene van Brakel
VARA en BNN gaan fuseren, net als KRO en NCRV. Dat maakt de publieke omroep bekend. De rest blijft zelfstandig.
less than 1 minute ago from web
Dat betekent dat Giel,Domien,Coen,Sander,Ajoud,Tiesto,Timur ,Ramon en Claudia straks bij 1 omroep zitten wordt wel een hele grote omroep zo op 3FMquote:
Ooh, is in 2016 pasquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat betekent dat Giel,Domien,Coen,Sander,Ajoud,Tiesto,Timur ,Ramon en Claudia straks bij 1 omroep zitten wordt wel een hele grote omroep zo op 3FM
Dan ben ik al bijna Radio 2 luisteraarquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ooh, is in 2016 pas, dan kan dat dus al allemaal anders zijn.
Brief van de NPO aan de minister is hier te vinden: http://corporate.publieke(...)nload/343_2e57af.pdfquote:
Ik hoop dat het "backstage" fusies zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ooh, is in 2016 pas, dan kan dat dus al allemaal anders zijn.
Volgens mij zijn zulke linkjes op Fok! verbodenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:53 schreef hole1988 het volgende:
heel iets anders de cd van Gaga is gelekt
Quote hem dan ook nog ff inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Volgens mij zijn zulke linkjes op Fok! verboden
Helemaal niet gelekt, is wss gewoon een opname vanuit Spotify. Daar is 'ie sinds vandaag voor Premium-gebruikers beschikbaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:53 schreef hole1988 het volgende:
heel iets anders de cd van Gaga is gelekt [xxx]
Hij gisteravond wel degelijk gelekt hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helemaal niet gelekt, is wss gewoon een opname vanuit Spotify. Daar is 'ie sinds vandaag voor Premium-gebruikers beschikbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |