Het heeft even geduurd, maar daar is dan de anti-roos reactie die ik aan het begin van de avond al voorspelde.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rudy kun je trekken, maar bij Roos zal dat moeilijk worden..denk dat zij jou zal moeten trekken wil het een knallende avond worden. ()

Ik vrees dat je niet ver genoeg hebt doorgescrolld naar een paar uur eerder.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar daar is dan de anti-roos reactie die ik aan het begin van de avond al voorspelde.
Wat zijn jullie soms toch eentonig...

Hij zegt niks over de kwaliteiten van Roos als DJ, gewoon over het vrouw zijn van Roos. Dat kan je toch moeilijk een belediging of een anti-opmerking noemenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar daar is dan de anti-roos reactie die ik aan het begin van de avond al voorspelde.

precies wat Bol_Wan zegtquote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. And if you think that I've been loosing my way
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded

Rockie en Roosquote:@3rdrocknl hallo ik ben Roosmarijn, ik hou van hobbies en zo veel mogelijk nieuwe muziek. Zo, nu ken je mij. En wie ben jij? :-)

Ik was een antwoord op die tweet aan het typen, heb er toch maar van afgezien om hen te versturen.quote:

ik heb haar al geantwoordquote:
 sympathiek dat ze zich even voorstelt
 sympathiek dat ze zich even voorstelt 
en wat had die stoute pino getypt dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik was een antwoord op die tweet aan het typen, heb er toch maar van afgezien om hen te versturen.

Dat ik het liefst dan Non-Stop muziek zou willen horenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
en wat had die stoute pino getypt dan?
 .
. 

he, idd. jammer, nu slaat mijn tweet als kut op dirkquote:Op maandag 16 mei 2011 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ik het liefst dan Non-Stop muziek zou willen horen.
Huh, ze heeft haar tweet gedelete?

Natasha
  Natasha   

Windowsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:43 schreef borisz het volgende:
Mogge
Eindelijk verbinding op de VU. Voordat je verbinding hebt ben je een hoop downloads en instellingen veranderen verder

Vooral Gerard blijkt er nogal verslingerd aan te raken. Hij staat steeds naar rechtsboven te kijken op de cam (daar hangt een monitor waarop hetzelfde te zien is als het scherm achter 'm).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:15 schreef Paul-89 het volgende:
De dj's zijn wel blij met de clips in de studio.

Dus die gaat nu voortaan gewoon platen draaien waarvan hij weet dat het een goede clip is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vooral Gerard blijkt er nogal verslingerd aan te raken. Hij staat steeds naar rechtsboven te kijken op de cam (daar hangt een monitor waarop hetzelfde te zien is als het scherm achter 'm).

Waarom denk je anders dat Eric Prydz met Call On Me in de lunchbox zat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus die gaat nu voortaan gewoon platen draaien waarvan hij weet dat het een goede clip is.

Dan is het nu wachten op : Bastian - You've got my lovequote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat Eric Prydz met Call On Me in de lunchbox zat?

... en Chilly Gonzales - You Can Dancequote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan is het nu wachten op : Bastian - You've got my love

Satisfaction.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan is het nu wachten op : Bastian - You've got my love

Hahahahahha ik moet dit pareltje nog even quoten hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rudy kun je trekken, maar bij Roos zal dat moeilijk worden..denk dat zij jou zal moeten trekken wil het een knallende avond worden. ()
 !!!
!!!

Coen en Sander hebben weer reuzelol he
  Coen en Sander hebben weer reuzelol he   

quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Nou mijn humor is het echt niet, sorry
Ik kan nog eerder lachen om Domien

dat mag hoor, vind ik geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:47 schreef alors het volgende:
[..]
Hahahahahha ik moet dit pareltje nog even quoten hoor!!!

Net bij DWDD flikt hij toch even op de leeftijd van 89 jaar nog zo kunnen spelenquote:

Was mooiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Net bij DWDD flikt hij toch even op de leeftijd van 89 jaar nog zo kunnen spelen

Senk Joequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een aflevering van
[smeets]
planes eurs[/smeets]

wat een Heldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Net bij DWDD flikt hij toch even op de leeftijd van 89 jaar nog zo kunnen spelen
 & Baantjer
 & Baantjer  

quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef densmee het volgende:
wat is domien toch een misselijk mannetje, heel de week nu al verpest door hem

Luister dan gewoon niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef densmee het volgende:
wat is domien toch een misselijk mannetje, heel de week nu al verpest door hem
 .
.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN

... of juist andersom.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:59 schreef Pino112 het volgende:
Lastige MH-overleg, oftewel een aantal DJ;s moeten de andere overhalen om een kutplaat als MH te doen.

De platenmaatschappij moet gewoon meer neerleggen voor een kut MH.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:59 schreef Pino112 het volgende:
Lastige MH-overleg, oftewel een aantal DJ;s moeten de andere overhalen om een kutplaat als MH te doen.

quote:Rene van Brakel
VARA en BNN gaan fuseren, net als KRO en NCRV. Dat maakt de publieke omroep bekend. De rest blijft zelfstandig.
less than 1 minute ago from web

Dat betekent dat Giel,Domien,Coen,Sander,Ajoud,Tiesto,Timur ,Ramon en Claudia straks bij 1 omroep zitten wordt wel een hele grote omroep zo op 3FMquote:

Ooh, is in 2016 pasquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat betekent dat Giel,Domien,Coen,Sander,Ajoud,Tiesto,Timur ,Ramon en Claudia straks bij 1 omroep zitten wordt wel een hele grote omroep zo op 3FM
 , dan kan dat dus al allemaal anders zijn.
, dan kan dat dus al allemaal anders zijn.

Dan ben ik al bijna Radio 2 luisteraarquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ooh, is in 2016 pas, dan kan dat dus al allemaal anders zijn.

Brief van de NPO aan de minister is hier te vinden: http://corporate.publieke(...)nload/343_2e57af.pdfquote:

Ik hoop dat het "backstage" fusies zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ooh, is in 2016 pas, dan kan dat dus al allemaal anders zijn.

Volgens mij zijn zulke linkjes op Fok! verbodenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:53 schreef hole1988 het volgende:
heel iets anders de cd van Gaga is gelekt

Quote hem dan ook nog ff inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Volgens mij zijn zulke linkjes op Fok! verboden

Helemaal niet gelekt, is wss gewoon een opname vanuit Spotify. Daar is 'ie sinds vandaag voor Premium-gebruikers beschikbaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:53 schreef hole1988 het volgende:
heel iets anders de cd van Gaga is gelekt [xxx]

Hij gisteravond wel degelijk gelekt hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helemaal niet gelekt, is wss gewoon een opname vanuit Spotify. Daar is 'ie sinds vandaag voor Premium-gebruikers beschikbaar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |