quote:
Is dat dit jaar alweer 5 jaar geleden? Shit, ik word niet oud. Ik word fossiel.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Op 7 juli 2006 draaide Beelen twee uur achter elkaar het nummer Toppertje! van Guillermo & Tropical Danny toen hij inviel bij het radioprogramma Leuk is Anders.
Songs for the Deaf is een meesterlijk album ja. De singles die daarop staanquote:Op maandag 16 mei 2011 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
en Baas Corton begint met een QotSA-track. een band die ik hoger heb zitten dan Foo Fighters, zeker het Songs for the Deaf album
alleen Corton, 3voor12 niet..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:14 schreef Cool_Runner het volgende:
3v12radio stopt? kuuut wat komt daar voor in de plaats?
na volgende week donderdag nemen Roosmarijn en Rudy het over tot 1 september en wie daarna 3voor12 gaat doen is nog niet bekend. Overigens gaan Roosmarijn en Rudy elkaar niet dagelijks afwisselen, maar nemen ze beide een wat langere periode voor hun rekening. DAt is iig wat ik uit de Twitter van Roos begreep.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:14 schreef Cool_Runner het volgende:
3v12radio stopt? kuuut wat komt daar voor in de plaats?
RUDDDDDYYYYYYYY roos trek ik ook wel 's avonds YYYYYYYYYYYYquote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
na volgende week donderdag nemen Roosmarijn en Rudy het over tot 1 september en wie daarna 3voor12 gaat doen is nog niet bekend. Overigens gaan Roosmarijn en Rudy elkaar niet dagelijks afwisselen, maar nemen ze beide een wat langere periode voor hun rekening. DAt is iig wat ik uit de Twitter van Roos begreep.
oh, en ik vind Noah and the Whale een beetje een zeikerig stem met zeurmuziek
en dit nummer van The Ting Tings zal me voor eeuwig (nou ja...) doen denken aan 1 jaar 100 films in de bios zien. Dit hoorde bij een Fantareclame die ik heel vaak voor de films heb gezien, net als Moke's Switch bij een Grolschreclame
Rudy kun je trekken, maar bij Roos zal dat moeilijk worden..denk dat zij jou zal moeten trekken wil het een knallende avond worden. (quote:Op maandag 16 mei 2011 22:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
RUDDDDDYYYYYYYY roos trek ik ook wel 's avonds YYYYYYYYYYYY
Beck
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rudy kun je trekken, maar bij Roos zal dat moeilijk worden..denk dat zij jou zal moeten trekken wil het een knallende avond worden. ()
ik verwachte em al, Dit nummer er dan ook achteraanquote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rudy kun je trekken, maar bij Roos zal dat moeilijk worden..denk dat zij jou zal moeten trekken wil het een knallende avond worden. ()
ik maak graag je verwachtingen waar stoere man!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik verwachte em al, Dit nummer er dan ook achteraanThe Vaccines zijn awesome overigens, beste nieuwkomer van 2011
waar het hart vol van is loopt de mond van overquote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar daar is dan de anti-roos reactie die ik aan het begin van de avond al voorspelde.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik vrees dat je niet ver genoeg hebt doorgescrolld naar een paar uur eerder.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar daar is dan de anti-roos reactie die ik aan het begin van de avond al voorspelde.
Wat zijn jullie soms toch eentonig...
Hij zegt niks over de kwaliteiten van Roos als DJ, gewoon over het vrouw zijn van Roos. Dat kan je toch moeilijk een belediging of een anti-opmerking noemenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar daar is dan de anti-roos reactie die ik aan het begin van de avond al voorspelde.
precies wat Bol_Wan zegtquote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Rockie en Roosquote:@3rdrocknl hallo ik ben Roosmarijn, ik hou van hobbies en zo veel mogelijk nieuwe muziek. Zo, nu ken je mij. En wie ben jij? :-)
Ik was een antwoord op die tweet aan het typen, heb er toch maar van afgezien om hen te versturen.quote:
ik heb haar al geantwoordquote:
en wat had die stoute pino getypt dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik was een antwoord op die tweet aan het typen, heb er toch maar van afgezien om hen te versturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |