... en Chilly Gonzales - You Can Dancequote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan is het nu wachten op : Bastian - You've got my love
Satisfaction.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan is het nu wachten op : Bastian - You've got my love
Hahahahahha ik moet dit pareltje nog even quoten hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rudy kun je trekken, maar bij Roos zal dat moeilijk worden..denk dat zij jou zal moeten trekken wil het een knallende avond worden. ()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Nou mijn humor is het echt niet, sorry![]()
Ik kan nog eerder lachen om Domien
dat mag hoor, vind ik geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:47 schreef alors het volgende:
[..]
Hahahahahha ik moet dit pareltje nog even quoten hoor!!!
Net bij DWDD flikt hij toch even op de leeftijd van 89 jaar nog zo kunnen spelenquote:
Was mooiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Net bij DWDD flikt hij toch even op de leeftijd van 89 jaar nog zo kunnen spelen
Senk Joequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een aflevering van
[smeets]
planes eurs[/smeets]
wat een Heldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Net bij DWDD flikt hij toch even op de leeftijd van 89 jaar nog zo kunnen spelen
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef densmee het volgende:
wat is domien toch een misselijk mannetje, heel de week nu al verpest door hem
Luister dan gewoon niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef densmee het volgende:
wat is domien toch een misselijk mannetje, heel de week nu al verpest door hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
... of juist andersom.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:59 schreef Pino112 het volgende:
Lastige MH-overleg, oftewel een aantal DJ;s moeten de andere overhalen om een kutplaat als MH te doen.
De platenmaatschappij moet gewoon meer neerleggen voor een kut MH.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:59 schreef Pino112 het volgende:
Lastige MH-overleg, oftewel een aantal DJ;s moeten de andere overhalen om een kutplaat als MH te doen.
quote:Rene van Brakel
VARA en BNN gaan fuseren, net als KRO en NCRV. Dat maakt de publieke omroep bekend. De rest blijft zelfstandig.
less than 1 minute ago from web
Dat betekent dat Giel,Domien,Coen,Sander,Ajoud,Tiesto,Timur ,Ramon en Claudia straks bij 1 omroep zitten wordt wel een hele grote omroep zo op 3FMquote:
Ooh, is in 2016 pasquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat betekent dat Giel,Domien,Coen,Sander,Ajoud,Tiesto,Timur ,Ramon en Claudia straks bij 1 omroep zitten wordt wel een hele grote omroep zo op 3FM
Dan ben ik al bijna Radio 2 luisteraarquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ooh, is in 2016 pas, dan kan dat dus al allemaal anders zijn.
Brief van de NPO aan de minister is hier te vinden: http://corporate.publieke(...)nload/343_2e57af.pdfquote:
Ik hoop dat het "backstage" fusies zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ooh, is in 2016 pas, dan kan dat dus al allemaal anders zijn.
Volgens mij zijn zulke linkjes op Fok! verbodenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:53 schreef hole1988 het volgende:
heel iets anders de cd van Gaga is gelekt
Quote hem dan ook nog ff inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Volgens mij zijn zulke linkjes op Fok! verboden
Helemaal niet gelekt, is wss gewoon een opname vanuit Spotify. Daar is 'ie sinds vandaag voor Premium-gebruikers beschikbaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:53 schreef hole1988 het volgende:
heel iets anders de cd van Gaga is gelekt [xxx]
Hij gisteravond wel degelijk gelekt hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helemaal niet gelekt, is wss gewoon een opname vanuit Spotify. Daar is 'ie sinds vandaag voor Premium-gebruikers beschikbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |