Daar gaat 10% van de inwoners.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanaf eind juni geen inwoner van Maastricht meer.
NEEENEEENEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:19 schreef Sirolf het volgende:
Oh help, wat een overdreven gedoe weer dit...
Kan er nou niemand in dat Beste Zangers-programma normaal zingen?
Want hij geloooooohoooooooooooooffffffddddtddddd innnn miiiijijijijijijijijhhhhhhijijijihhhhijij...quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NEEENEEENEEEEEEEEEEEE
[/Glennis Grace]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wel genoeg ruimte voor de wijnkelder?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Verder wel leuke track hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Want hij geloooooohoooooooooooooffffffddddtddddd innnn miiiijijijijijijijijhhhhhhijijijihhhhijij...
't Is niet anders.....quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga je echt Maastricht verlaten voor die stinkstad Eindhoven?
Yup!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel genoeg ruimte voor de wijnkelder?
Elke keer de TGV Maastricht <-> Eindhoven is niet vol te houden zeker, als je ook al elke maand naar Parijs gaat?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Elke keer de TGV Maastricht <-> Eindhoven is niet vol te houden zeker, als je ook al elke maand naar Parijs gaat?
Samenwonen... Kunnen we over een jaar al kleine juwelen verwachten?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Na komende weken zal ik niet/nauwelijks meer naar Parijs gaan. Dat scheelt dan
.
Nopequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Samenwonen... Kunnen we over een jaar al kleine juwelen verwachten?.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:40 schreef Cee het volgende:
OMG Roelio wordt import-Brabo. Welkom, Roel!
Thnx!quote:
Ik ben zelf voorstander van een HSL Brussel-Eindhoven, maar zowel de NS als de NMBS zijn aartsconservatief als het om ambities gaat...quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Elke keer de TGV Maastricht <-> Eindhoven is niet vol te houden zeker, als je ook al elke maand naar Parijs gaat?
Idd... Collega's die in en rond 040 wonen, moeten nu met auto naar Antwerpen rijden om daar de Thalys naar Parijs te nemen...quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben zelf voorstander van een HSL Brussel-Eindhoven, maar zowel de NS als de NMBS zijn aartsconservatief als het om ambities gaat...
de Staat etc. mag van mij wel eens langs wippen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:19 schreef Pino112 het volgende:
Laat dat bandjesgeneuzel lekker bij MetMichiel![]()
Laten we handtekeningen inzamelen voor Rudy!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:09 schreef hole1988 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ze dit programma gaan invullen vanaf september.
De vraag is wil Rudy wel. Ik heb hem gevraagd, maar heeft niet gereageerd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laten we handtekeningen inzamelen voor Rudy!
Zijn laatste tweets gezien?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De vraag is wil Rudy wel. Ik heb hem gevraagd, maar heeft niet gereageerd.
Gelezenquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:13 schreef rudymackay het volgende:
Dus. 'Hierbij reageer ik op de vacature van..' Nah.. 'U kent mij nog wel van..', nee ook niet. 'Mijn cv bijgevoegd op 800 cd's'..hm. Lastig.
Lobbyen is werkelijk kinderachtig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laten we handtekeningen inzamelen voor Rudy!
Je moet ergens beginnenquote:
Omdat ze rocken!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom wordt Triggerfinger zo gehyped?
van alles. Belgische bieren. Duitse dunkelweizen. Ook nog watquote:
Netjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:10 schreef borisz het volgende:
[..]
van alles. Belgische bieren. Duitse dunkelweizen. Ook nog wat
Amerika en Engeland.
Andere keer weer. Nu bij de lokale slijterij Die heeft iets minder keus, maar toch nog zo'n 100 bierenquote:
Ik zit ongegeneerd mee te zingen.quote:
Oohquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Meisjes vragen is klappen vragen of zoiets.
Haha ik zat me net af te vragen waarom je dat vroeg, en toen klikte ik mijn twitter gevalletje aan en zie dat er een ander account op staatquote:
Mooi weerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:28 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
![]()
Rob wat een baas
![]()
'Slechtste megahit van het jaar: Simple Plan'
Zei hij dat echt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:28 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
![]()
Rob wat een baas
![]()
'Slechtste megahit van het jaar: Simple Plan'
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:05 schreef themauster het volgende:
'Groot nieuws in extra Sinterklaasjournaal'
![]()
Ik zou het echt schandalig vinden als ze daar in mei al mee komen, die arme kids zijn in november al gek genoegquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:17 schreef themauster het volgende:
Oh morgen wordt de aankomstplaats bekend en een tip van de sluier van het verhaal dit jaar
De aankomstplaats wordt al sinds 1968 in mei bekend gemaakt alleen dit jaar wordt dat groots aangepaktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou het echt schandalig vinden als ze daar in mei al mee komen, die arme kids zijn in november al gek genoeg
Morgen is toch ook de dag des oordeelsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:05 schreef themauster het volgende:
'Groot nieuws in extra Sinterklaasjournaal'
![]()
Toeval bestaat niet...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Morgen is toch ook de dag des oordeels
Oh echt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:19 schreef themauster het volgende:
[..]
De aankomstplaats wordt al sinds 1968 in mei bekend gemaakt alleen dit jaar wordt dat groots aangepakt
Tofquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Had ik hier al verteld dat ik vandaag een fiets gewonnen heb?
Ik moet dr al de hele dag onwijs om lachen ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |