quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik stel voor om tot de vacature is afgehandeld de hashtag #rudynatuurlijk te gebruiken in ieder bericht over #3voor12radio (@rudymackay )
@naatje_1 (ik dus)
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik stel voor om tot de vacature is afgehandeld de hashtag #rudynatuurlijk te gebruiken in ieder bericht over #3voor12radio (@rudymackay )
@naatje_1 (ik dus)
Dat dus.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op met die Rudy. Hopelijk neemt de vpro een fris iemand aan zonder 3FM-binding
Noem eens iemand dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op met die Rudy. Hopelijk neemt de vpro een fris iemand aan zonder 3FM-binding
Die was wel fijn ja! Zat net in de auto op weg naar huis! Maar dat ie een request doet en vervolgens niet op de radio wil.... Tsjahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:46 schreef alors het volgende:
Ben l'Oncle Soul op 3FMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh wacht, het is zijn kloon.![]()
Ja daaromquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben l'Oncle Soul op 3FM![]()
Oh wacht, het is zijn kloon.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |